بازسازی ساختمان

نکات مفید درباره رنگ نقاشی ساختمان

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

خوب است برخی نکات مفید و ابتدایی درباره  رنگ ها را بدانید. اول اینکه رنگ های مکمل نقاشی ساختمان  یا رنگ هایی که در چرخه رنگ ها دقیقا مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، مانند سبز و قرمز یا زرد و بنفش یا آبی و نارنجی، وقتی بایکدیگر جفت شوند خیلی زیباتر جلوه خواهند کرد. رنگ های آنالوگ یا مشابه نیز رنگ های مکمل هستند. منظور از آنالوگ، رنگ هایی است که در چرخه رنگ ها دقیقا کنار یکدیگر قرار گرفته اند.  شکل زیر یک آشپزخانه زیبا را نشان می دهد که از ترکیب رنگی لیمویی و فیروزه ای، که ترکیبی آنالوگ است استفاده می کند.

دیوار متحرک چوبی یا شیشه ای یکی از همین راه حل های خلاقانه برای حذف دیوارهای جدا کننده و عمدتا بی مصرف است. این دیوارها شاید تنها کاری که می کنند تاریک و تنگ کردن فضا باشد، خصوصا در فضای خانه های ۵۰ متری که موضوع فضای قابل استفاده بازسازی ساختمان بسیار اهمیت می یابد. در این پست قصد دارم به معرفی یک آپارتمان ۵۱ متری در استان مستقل چین، هنگ کنگ بپردازم که افزایش جمعیت این ابر شهر و کمبود فضای زندگی یکی از بزرگترین معضلات مردم آن است. اما تمام طراحان منطقه با آزمون و خطای بسیار سرانجام بر مشکل کمبود فضا غلبه کرده و مانند یک پدیده عادی با آن برخورد می کنند. فکر می کنم نمونه آپارتمان زیر به خوبی صحت این موضوع را به شما عزیزان نشان خواهد داد.

اگر ترک کوچک باشد که می توانید آنرا پر کرده و دوباره کاشی کاری کنید اما اگر ترک بزرگ و ادامه دار باشد بهتر است از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید چرا که شاید تمام کاشی های کف یا دیوار نیاز به تعویض پیدا کنند. اگر برای تراشیدن دوغاب اطراف کاشی شکسته از وسایل تیز استفاده می کنید سعی کنید حتما کاشی های اطراف با ورق محافظ مانند مقوا، چسب رنگ یا فویل بپوشانید تا بازسازی ساختمان صدمه ای به آنها وارد نشود. شکل های زیر تعدادی از کاشی های مناسب برای تعویض کاشی شکسته در خانه را نشان می دهند.

بازسازی ساختمان

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید فرمود چیدمان داخلی آپارتمان ها، بدور از اغراق بوده و از مبلمانی با اشکال و فرم ساده استفاده می کند. همین چیدمان داخلی ساده باعث شده شاهد فضایی آرام و تسکین دهنده در داخل خانه ها باشیم که به تمرکز بیشتر حواس ما نیز کمک بسیار زیادی می کند. سایر قسمت های اجتماعی خانه مانند اتاق غذاخوری، از تزیینات بیشتری استفاده کرده و فضایی شاد و پرانرژی دارند که کاملا مناسب یک محیط جمعی است. اگر بدنبال دکوراسیونی مینیمال و کمینه گرا می گردید یا حتی فقط قصد مشاهده پلان و نقشه آپارتمان دو خوابه پتینه مدرن نقاشی ساختمان و دو خوابه را دارید، مدل های آورده شده در زیر می تواند نمونه ای از بهترین گزینه ها برای ایده گیری باشند. در ادامه با همراه باشید.

شدت و دمای رنگ دو عامل مهم در نورپردازی یک محیط هستند. این عوامل در ابتدا ممکن است ساده و کم اهمیت کنیتکس بنظر برسند اما هنگام اجرای درست و توجه دقیق، این دو عامل می تونند تفاوتی عظیم در حالت یک اتاق خواب داشته باشند. همین دو عامل است که مشخص می کند شما صبح ها در یک محیط روشن و دلپذیر بیدار شوید یا در یک محیط تاریک و آرام. دقیقا همین شرایط هنگام رفتن به تخت خواب و استراحت نیز برقرار است.

در نمونه تصاویر زیر قسمت دیوار پشت تلویزیون اتاق نشیمن باغچه ای قرار دارد که گیاه انگور در آن کاشته شده و با دقت زیاد در تمامی جهات پخش شده تا شکلی مناسب به خود بگیرد. درست بالای سر همین باغچه نور مخفی با رنگ آبی بازسازی ساختمان کار شده که باغچه را روشن تر و صد البته زیباتر نشان می دهد و از طرفی نور مورد نیاز آنرا تامین می کند. البته زیر کنسول تلویزیون نیز نوار ال ایی دی کار شده  تا کل دیوار اتاق نشیمن به رنگ آبی درآید. بعداز اتاق نشیمن، آشپزخانه نیز چنین سیستمی دارد. زیر کابینت های شناور نیز نوار ال ایی دی نصب شده که باز هم همان رنگ آبی آسمانی را منعکس می کند.

این خانه مدرن که به تازگی اجرایی شده است کار گروهی از معماران نقاشی ساختمان خلاق و شناخته شده جهان در شرکت پلاسترلینا لهستان واقع در شهر کراکف است. نمای داخلی خانه عمدتا از سطوح لطیف به رنگ سفید و پنل های مشکی پتینه مات تشکیل شده اما در گوشه و کنار خانه رنگ های متضاد مانند رنگ چوب و تن های درخشان و بسیار زیبای فیروزه ای نیز دیده می شود. مبلمان خانه به دلیل دارا بودن بازسازی ساختمان ماهیتی خنثی و ساده وقار خاصی از خود در دکوراسیون خانه نشان می دهند. اگر شما هم بدنبال دکوراسیونی ساده اما هیجان انگیز و بسیار جذاب در منزل خود می گردید نمونه زیر بهترین منبع برای ایده گیری است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com