بازسازی ساختمان

رنگ های برجسته بازسازی ساختمان

همینکه تصمیم گرفتید چه چیزی در دکوراسیون فضا باید روی آن تاکید شود، می توانید بازسازی ساختمان از رنگ های برجسته برای نشان دادن آن نقطه اقدام کنید. در شکل زیر یک دیوار به رنگ آبی کبالتی را نشان می دهد که با رنگ قرمز ترکیب شده و شکلی جالب را بوجود آورده است. هنگام ترکیب رنگها در دکوراسیون منزل باید همیشه نقطه کانونی خود را در ذهن داشته باشید. مثلا در اتاق نشیمن وقتی رنگ زمینه یا دیوارها خنثی است به طور ناگهانی می توانید یک رنگ برجسته و قوی مانند قرمز را به وسیله یک مبل ساده وارد دکوراسیون کنید.

معماری داخلی جدید خانه طوری انجام شده که تمام فضاها و لوازمی که در آن قرار گرفته انعطاف پذیر بوده و اتاق های جدا گانه خانه به راحت ترین و سریعترین شکل ممکن به یکدیگر متصل می شوند. اما در عین حال فضای خصوصی خانه نیز کاملا حفظ شده که تمام اینها به لطف استفاده از دیوار متحرک چوبی و بسیار شیک این آپارتمان ۵۰ متری میسر شده است. همانطور که در عکس ها مشخص است، اتاق خواب دونفره خانه می تواند با دیوار متحرک کشویی کاملا پوشیده شده و از دید پنهان شود. بعلاوه کمدهایی پنهان در دیوار جاسازی شده که تقریبا در تمام آپارتمان به چشم می خورند. کمبود فضای ذخیره سازی در خانه های کوچک ایرانی به وفور دیده می شود، حتی گاهی اوقات جایی برای آویزان کردن لباس ها داخل کمد وجود ندارد!

اگر می خواهید کل کاشی های اتاقی مانند حمام یا سرویس بهداشتی را تعویض کنید یا تعداد زیادی از کاشی های مثلا کف دچار شکستگی شده اند، بهتر است کاشی هایی جدیدی که انتخاب می کنید در طرح های گوناگون باشند تا مجبور نباشید در صورت شکستن دوباره یک کاشی، دوباره عین همان مدل را خریداری کرده و نصب کنید. با این کار نوعی آینده نگری کرده اید. اما یقینا هر جایی نمی شود از این کاشی های رنگارنگ استفاده کرد، مکان هایی مانند گام پله ها می تواند جای خوبی برای نصب این کاشی ها باشد.

برخلاف گذشته که چوب بیشتر در دکوراسیون کلاسیک و سنتی بکار می رفت، امروزه چوب با سبک مینیمالیستی و مدرن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و بیشتر افراد در آپارتمان های مدرن خود ترجیح می دهند بجای استفاده از کاشی و سرامیک بازسازی ساختمان یا حتی پی وی سی،  کنیتکس از چوب در قسمت های مختلف خانه خود استفاده کنند. مدل های مدرن پنل های چوبی سطحی کاملا صاف، لطیف و بدون هیچگونه کنده کاری دارند و عموما به صورت افقی و موازی در کف و دیوارهای خانه نصب می شوند. پنل های چوبی مدرن به خصوص در رنگ های روشن، عمق و گرمای بسیار زیادی به دکوراسیون داخلی می دهند طوریکه چشم ها از خیره شدن به آنها لذت می برند.

بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن در خانه بخاطر استفاده از اکسسوری های مختلف نقاشی ساختمان و همچنین حضور رنگ های متنوع سریعا توجهات را بخود جلب می کند. لوازمی مانند صندلی های پفی جالب و میز جلو مبلی مدولار در متنوع کردن این فضا نقش بسزایی دارند. اتاق نشیمن پلانی باز و آزاد دارد اما به روشی کاربردی توسط پارتیشنی متحرک از اتاق پشتی اش که همان اتاق کار  بازسازی ساختمان و مطالعه است جدا شده. همانطورکه در عکس ها مشاهده می کنید تم فیروزه ای، دائما در تمام اتاق های خانه تکرار شده، از فرش و کوسن فیروزه ای اتاق نشیمن گرفته تا درب و دیوار و قفسه  فیروزه ای در حمام و اتاق کار همگی از وجود این رنگ زیبا و آرامش بخش بهره می برند.

آپارتمان زیر دقیقا مساحتی برابر با ۳۰ متر مربع دارد و برای یک زوج جوان طراحی شده است، همانطور که در عکس ها مشخص است تم رنگی سفید و قرمز حسی زنانه و البته پرانرژی را به طراحی داخلی داده و در کنار آن مقداری از گرمای رنگ چوب طبیعی نیر بهره برده است. البته از آنجایی که فضای خانه کوچک است رنگ سفید بر سایر رنگ ها در خانه غلبه دارد تا فضای خانه روشن و دلباز حلوه کند. تم داخلی کاملا روشن و پرانرژی طراحی شده و رگه هایی از رنگ قرمز جذابیت لازم و کافی را به فضای خانه اضافه می کند. در آپارتمان زیر مشاهده می کنید که در یک فضای نسبتا کم چگونه از انواع سبک ها و استایل ها در دکوراسیون استفاده شده است. این آپارتمان برای زن جوانی طراحی شده که در یک کلان شهر زندگی می کند اما  بازسازی ساختمان طراحی داخلی آپارتمان اصلا تناسبی با شلوغی و بهم ریختگی یک شهر شلوغ را ندارد و بلعکس فضای آرامش بخش و راحت را به بیننده منتقل می کند. رنگ پر انرژی قرمز کارکتر واحدی به دکوراسیون داده که در تمام جزئیات با بیننده ارتباط برقرار می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com