بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و دیوار های سفید

دیوار های سفید و کف های روشن، زمینه ای شفاف و تمیز برای بنمایش گذاشتن رنگ های برجسته و ناگهانی ایجاد می کنند. در شکل های زیر رنگ ها خیلی خوب از جهات عمودی و افقی در فضا بکار رفته اند. اگر دکوراسیون های رنگارنگ و شاد بازسازی ساختمان را دوست دارید یا از رنگ بخصوصی خوشتان می آید، هیچوفت از استفاده از آنها هراس نداشته باشید. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد که رنگ های متفاوت و شاد با دکوراسیونی مینیمال ترکیب شده اند. حتی اگر هزینه رنگ زدن کل اتاق برای تان سنگین تمام می شود، به فکر خرید یک تابلوی نقاشی رنگارنگ مدرن باشید.

اما در چنین فضای کوچکی بازهم وسایل و قسمت های ضروری خانه کنار گذاشته نشده اند. میزناهارخوری شاید از جمله لوازمی باشد که خیلی از خانه دارهای کوچک، قید استفاده از آنرا می زنند اما حضور میز ناهارخوری در زندگی مدرن و راحت طلب امروزی جزء جدایی ناپذیر از لوازم منزل است. در این آپارتمان میز ناهارخوری چرخ داری در گوشه قرار گرفته و قابلیت تا شوندگی دارد به این صورت که سطح میز باز و بسته می شود. خود نیکمت راحتی کنار پنجره نیز کشویی بوده و به جلو کشیده می شود و در مواقع غیر ضروری نیز دوباره به جای اولش باز می گردد. طراحی این میز جالب طوری است که می تواند تا ده نفر را در اطراف خود جای دهد، آن هم در چنین فضای کوچکی!

برای ایده گیری بهتر می توانید از جدیدترین دکورهای طراحی شدن در منازل مسکونی و تجاری استفاده کنید و نوع رنگ آمیزی و نقاشی آنرا در خانه یا محل کار خودتان پیاده کنید. در شکل های زیر با کالکشنی از عکس های جدید روبرو خواهید شد که دقیقا از همین مثال ها نمونه گیری شده اند، طرح هایی تزیین شده با تکنیک های چشم گیر، از ترکیب های رنگی محو شونده در یکدیگر گرفته تا رنگ های تکی  بازسازی ساختمان برجسته و جسورانه که به کار بردن آنها در فضای داخلی، جرآت زیادی می خواهد، همگی در ادامه آورده شده اند.

عکس اولین خانه را با اتاق نشیمن شیک و البته ساده اش شروع می کنیم. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید اتاق نشیمن حول یک میز دوتایی تو در تو چیده شده است. مبلمان راحتی اتاق نیز ارتفاع کمی داشته و در رنگ خنثی و روشن سفید طراحی شده اند. از آنجایی که مبلمان کنار پنجره چیده شده است، نور طبیعی باعث شده زیبایی ست اتاق نشیمن دو چندان شود. برای اینکه دیوارها نیز از یک نواختی دربیایند، دیوارهای پشت مبلمان و پشت تلویزیون طراحی متفاوتی نسبت به سایر دیوارهای اطراف دارند.

خانه هایی که در این مطلب با آنها آشنا رنگ نما خواهیم شد در دکوراسیون داخلی شان به هیچ وجه از رنگ های متعدد و دکوری های پیچیده و گران استفاده نکرده اند؛ به قول معروف چوب در این خانه ها حرف اول و آخر را می زند. البته لازم به ذکر است بازسازی ساختمان که ترکیب کفپوش چوبی با دیوارپوش چوبی کاری سخت و چالش برانگیز است و در صورت نداشتن برنامه ای دقیق و درک و فهم درست از فضا، بخصوص در خانه هایی با نقاشی ساختمان دکوراسیون سنتی، نتیجه کار کاملا برعکس خواهد شد. اما خانه هایی زیر به خاطر استفاده از سبک مدرن، توانسته اند تعادل بسیار خوب و زیبایی بین کفپوش و دیوارپوش چوبی ایجاد کنند. بنابراین اگر بدنبال ایده ای برای تغییر دکوراسیون خانه خود هستید شکل های زیر می توانند منابع خوبی برای الهام گیری باشند.

بازسازی ساختمان

آپارتمان دوم هم مانند نمونه بالا برای یک زوج جوان طراحی شده به صورتی که در یک اتاق امکان انجام تمام فعالیت ها فراهم شده است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، اتاق اصلی در این خانه چندین کاربرد دارد، این اتاق پتینه در زمان های مورد نیاز به اتاق خواب، اتاق ورزش و اتاق کار تبدیل می شود. همچنین با جمع شدن تخت خواب به سمت بالا، این اتاق به فضایی برای پذیرایی و سرگرم کردن مهمانان نیز تبدیل می شود.  در حقیقت اتاق نشیمن این خانه همزمان چهار کاربرد دیگر نیز دارد.آپارتمان دوم برعکس نمونه بالا تمی کاملا آبی دارد و البته با ۶۷ متر مربع مساحت بازهم طراحی دلباز و روشنی دارد. استفاده از دیوار در دکوراسیون داخلی خانه را کوچک تر نشان می دهد اما این آپارتمان با استفاده از پنجره های بازسازی ساختمان بزرگ و آفتاب گیر، رنگ آبی استفاده شده در خانه را روشن تر و صد البته پرانرژی تر نشان می دهد. با این کار فضای خانه به هیچ عنوان کوچک جلوه نکرده و در عین حال جادار و دارای شخصیتی ویژه و منحصر بفرد نشان داده می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com