بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان پایدار

همانطور که در بالا اشاره کردیم معماری نقاشی ساختمان سبز پایدار و دوست دار محیط زیست است. از فضا کمترین فضا بازسازی ساختمان حداکثر استفاده می شود، انرژی های جایگزینی مانند انرژی خورشیدی یا بادی در کنار سیستم های کم مصرف نورپردازی و برودتی-حرارتی نقشی اساسی در طراحی سازه ایفا می کنند. خود مصالح ساخت سازه نیز عمدتا از محل خود ساخت تهیه می شود  پتینه  طوریکه دوست دار محیط بوده و قابل بازگشت به آن نیز خواهند بود. خانه زیر به نام خانه کی یا K شناخته می شود و تمام ویژگی های گفته شده را داراست، دیوارهای این خانه ۴۰ سانت ضخامت دارند که در برابر گرما و سرما و همچنین سر و صدا کاملا عایق هستند.

دیده شده که برخی کاشی های شکسته را با چسب به یکدیگر می چسبانند. هر چند این کار خوب جواب می دهد اما از آنجایی که قسمت ترک خورده همیشه در دید خواهد بود، نتیجه کار رضایت بخش و بی نقض نخواهد شد. با نزدیک شدن سال نو فرصتی خوبی به ما دست می دهد تا دستی به سر و روی خانه خود بکشیم بنابراین اگر مدتی طولانی است که کاشی شکسته ای در خانه دارید فرصت خوبی است که بهه بهانه سال نو هم که شده، دست به کار شده و کاشی خانه را تعویض کنید. در این پست به صورت مختصر به معرفی نکاتی مهم و آموزشی برای شروع کار و نحوه تعویض کاشی شکسته می پردازم که امیدوارم برای شما عزیزان بیننده سایت اتاق مفید باشد.

یک تکنیک جالب دیگر استفاده از اسفنج است. اسفنج دریایی یکی از بهترین ابزار برای اضافه کردن بافت و الگوهای جذاب به دیوار است. البته پیاده کردن این روش نیاز به آموزش کاملی دارد که با جست و جو در اینترنت می توانید آنرا پیدا کنید. در این روش ابتدا با استفاده از اسفنج، لعابی شفاف از رنگ به روی دیوار زده می شود، به این صورت که اسفنج را به دیوار زده و برمیداریم و سپس با اسفنجی دیگر این لعاب زده شده بروی دیوار را پاک می کنیم تا رنگ یکدست شود. نتیجه کار رنگی ساده اما بافت دار و زیبا خواهد شد. برای یادگیری بیشتر در این زمینه مطلبی در پتینه آینده منتشر  بازسازی ساختمان خواهد شد. پس اگر علاقه مندید دوباره به سایت اتاق سر بزنید.

بعداز اتاق نشیمن وارد راهروی خانه می شویم. این راهرو در از یک طرف به درب ورودی خانه و از طرف دیگر به اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی منتهی می شود. جالب است که وقتی از اتاق نشیمن خارج می شویم کفپوش خانه تغییر کرده بجای چوب به سرامیک های مرمری تبدیل می شود. درست در قسمت ورودی به اتاق غذاخوری و آشپزخانه برمیی خوریم که کاملا به یکدیگر متصل بوده و فقط توسط میز اپن از هم جدا شده اند. البته نحوه قرار گیری آشپزخانه و میز کار طوری نیست که به راحتی هنگام ورود افراد و مهمانان قابل دیدن باشد.

پلان خانه دوم فضایی به مراتب کوچکتر نسبت به خانه اول دارد. در این خانه دو اتاق خواب کنار یکدیگر قرار گرفته اند که در چنین شرایطی ممکن است اندکی صدا بین دو اتاق رد و بدل شود. بنابراین اگر کودک یا نوجوانی در خانه دارید این پلان چندان مناسب شما نخواهد بود، برای جداسازی اتاق ها مانند مدل بالایی می توانید حمام و سرویس بهداشتی را بین رنگ نما دو اتاق خواب قرار بدهید.  بازسازی ساختمان پلان سوم نیز تا حدودی با مدل دوم تشابه دارد زیرا اتاق خواب ها به یکدیگر چسبیده اند. رنگ های شاد و شکل مدرن چیدمان خانه زیبایی و کارایی آنرا چندین برابر افزایش داده است.

بازسازی ساختمان

یکی از مشکلات بزرگ ما در خانه های کوچک سعی در پیاده کردن همه ایده های طراحی در یک فضای تنگ است. درست است که هر کسی ممکن است ایده های زیادی برای دکوراسیون خانه خود داشته باشد اما در این بین نباید از مساله محدود بودن فضا غافل شد. اگر فضای کوچکی دارید نباید از تنوع رنگ و نقش های زیاد در زمینه پارچه مبل، پرده و حتی کوسن ها استفاده کنید بهترین کار این است که ابتدا رنگ های بازسازی ساختمان دلخواه تان را مثلا در مورد مبلمان راحتی انتخاب کنید و سپس باقی لوازم در دو رنگ شبیه به هم و بدون هیچگونه نقش و طرح بچینید. (آشنایی با دکوراسیون داخلی خانه کوچک پنجاه متری )
اصول بازسازی ساختمان,قرارداد بازسازی ساختمان,عکسهای بازسازی ساختمان,بازسازی درب ساختمان,بازسازی رومالی ساختمان,طراحی بازسازی ساختمان,کادر بازسازی ساختمان,سوال بازسازی ساختمان,کتاب بازسازی ساختمان,بازسازی داخل ساختمان,بازسازی ساختمان قم,تزییناتی و بازسازی ساختمان,بازسازی آسان ساختمان,نمای ساختمان بازسازی,بازسازی ساختمان کاتالوگ,”کتاب بازسازی ساختمان”,بازسازی ساختمان گلستان,دکوراسیون بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان وسائل,فن بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان اصفهان,پمپ بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان الیکا
بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com