بازسازی ساختمان

کفپوش شیشه ای در بازسازی

شاید کفپوش شیشه ای برای بسیاری از افراد اعجاب برانگیز نیز باشد زیرا از شیشه ها عمدتا در قسمت بازسازی ساختمان در و پنجره استفاده می شود اما با پیشرفت علم مواد و متالوژی، پروسه هایی روی شیشه های صورت می گیرد که آنها را برای استفاده در بسیاری از شرایط ایده آل می کند تا جایی که هم اکنون می توانیم از شیشه بعنوان کفپوش خانه نیز استفاده کنیم. البته مدل های بسیار متنوعی بازسازی ساختمان از کفپوش های شیشه ای در بازار وجود دارند و محدوده وسیعی از سلایق پوشش داده می شود. برای مثال مدل های شفاف و کدر دو نوع کاملا متفاوت از کفپوش های شیشه ای هستند که هر کدام زیبایی ها مخصوص به خود را دارد.

کفپوش های شیشه ای درست مانند کاشی و سرامیک در اندازه های متفاوت تولید می شوند، شما قادر خواهید بود یک اتاق را با شیشه هایی به اندازه یک کاشی کوچک تزئین کنید یا در کل اتاق از یک پوشش شیشه ای یک تکه استفاده کنید. برای بازسازی ساختمان جذابیت بیشتر می توانید فقط یک قسمت از کف خانه را با شیشه بپوشانید و باقی قسمت ها را به حال خود باقی بگذارید، همچنین برای ایجاد احساسی یگانه در اتسمفر خانه می توانید کل کف را با کفپوش شیشه ای بپوشانید.

همینکه در مورد تم و سبک طراحی منزل کوچک خود تصمیم گیری کردید، باید براساس فضای موجود در خانه شروع به رنگ کردن دیوارها و انتخاب مبلمان و اسباب مناسب با فضا کنید. اگر هماهنگ کارها را پیش ببرید، نوعی پیوستگی بازسازی ساختمان در دکوراسیون خانه بوجود می آورید که می تواند به انتخاب بهتر وسایل و دکوری های منزل کمک بسیار زیادی به شما کند. همانطور که در مطالب پیشین بارها تکرار کردیم، در فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا این کار به بزرگ تر و درخشان نشان داده شدن فضا کمک زیادی می کند. رنگ های تیره دقیقا اثری عکس دارند و باعث  بازسازی ساختمان می شوند فضا کوچک تر از آن چیزی که هست بنظر برسند در نتیجه سعی کنید از انتخاب سایه ها و تن های تیره خودداری کنید.

اما یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که در فضاهای کوچک بازسازی ساختمان زندگی می کنند شلوغ شدن خارج از کنترل محیط است. تنها راه حل این مشکل دوری از لوازم اضافی در منزل است. تنها لوازمی را در دکوراسیون استفاده کنید که نیاز ضروری به آنها دارید، اگر پتینه به جدا سازی فضا احتیاج دارید بجای دیوارها یا چیدن دکوری های غیرضروری می توانید از پارتیشن ها پرده ای استفاده کنید. مبحث آخر هم در مورد نورپردازی بازسازی ساختمان سعی کنید تا جایی که می توانید دکوراسیون محیط خانه را روشن نگاه دارید زیرا هر چه فضا روشن تر باشد دلبازتر و بزرگ تر بنظر خواهد رسید.

هتل مورد بحث هشت طبقه بوده و طراحان سعی کرده اند در گوشه گوشه این ساختمان از معماری جالب توجه و نوینی استفاده کنند که منبع خود را مستقیما از زندگی شهری امروزی گرفته است. رنگ های درخشان و روشنی بازسازی ساختمان که در مبلمان و زمینه دکوراسیون اتاق ها بکار رفته در کنار عناصر چوبی و همراهی نورپردازی بسیار ویژه با اشکال عجیب و منحصر بفردشان توانسته اند محیطی بی نهایت انرژیک، شاد و فراموش نشدنی پدید آورند. حتما شما نیز با من هم عقیده خواهید بود که سفر به چنین شهری و اقامتی چند روزه در چنین هتلی تجربه ای نقاشی ساختمان منحصر بفرد بازسازی ساختمان و خاطره ای فراموش نشدنی برایمان رقم خواهد زد.

آشپزخانه نیز بسیار کوچک بوده و فقط از یک مایکرویو و گاز الکتریکی بهره می برد، البته فریزری کوچک هم در قسمت کابینت ها پنهان شده است. به راستی که آماده کردن غذا در چنین فضای دنجی بسیار لذت بخش خواهد بود.

استفاده از عناصر دکوری و لوازم شیک در دکوراسیون داخلی پیشینه ای قدیمی و دور و دراز دارد، عناصر دکوراتیو همان مفهوم قدیمی را در خود دارد اما در نمونه های امروزی این عناصر علاوه بر اضافه کردن جلوه ای متفاوت و زیبا به محیط، بازسازی ساختمان از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید واقع می شوند. چوب پنپه یکی از این موارد است که در زمان های گذشته در سرزمین های مصر و پرشیا (ایران کنونی) مورد استفاده قرار می گرفته است. همانطور که می دانید چوب پنبه ۱۰۰ درصد طبیعی و ارگانیت بوده و کاملا قابل بازیافت است. تمام بافت و الیاف های چوب پنبه گیاهی هستند بازسازی ساختمان و به همین خاطر هیچگونه عنصر شمیایی و صنعتی در آن وجود ندارد.

تراس بزرگ در کنار اتاق نشیمن برای این فضای کوچک بی نهایت مهم بوده زیرا صاحبان قادر خواهند بود در کنار لذت بردن از ویوی بی نظیر شهر، از هوایی تازه و آزاد اطرافشان نیز استفاده کنند. وجود این تراس بزرگ اجازه استفاده از پنجره های تمام بازسازی ساختمان قدو بزرگ سقفی را به طراحان داده تا در موقع مختلف روز، شاهد نوعی مناظر هنری از داخل خانه باشیم.

گوشه های ناجور را می تواند در اغلب خانه ها پیدا کرد مکان هایی که بنظر می رسد هیچ وسیله ای در آنها جا بشو نیست! بگفته طراحان قرار دادن یک صندلی یا مبلمان ال شکل در این گوشه ها همراه با تابلو های یا عکس های هنری مدرن می تواند فضا را متحول کرده و آنرا تبدیل به یک اتاق دنج و گرم جداگانه کند. توجه داشته باشید که خود تابلو ها یا دکوری های دیواری نقش مهمی در گرم نشان دادن این فضاها ایفا خواهند کرد.

بیشتر درب های داخلی خانه ها ساده بوده و از بازسازی ساختمان طرح جذابی بهره نمی برند و بخاطر بی توجهی اکثر افراد عمدتا این درب ها به رنگ سفید و ظاهری ساده مورد انتخاب می شوند در صورتی که اضافه کردن مقداری جزئیات مانند رنگ های هایگلاس یا حتی رنگ های  بازسازی ساختمان برجسته مانند سبز و زرد نیز این کار را به خوبی برای ما انجام می دهد.

همانطور که مشاهده می کنید عمده رنگ استفاده شده در خانه رنگ سفید است که بازسازی ساختمان به بزرگتر احساس شدن فضا کمک زیادی می کند. طراحان از تک رنگ هایی با الگوهای ریز در تزیین دکوراسیون استفاده کرده اند تا مقداری جذابیت و شادی را به فضای خانه بیاورند بدون اینکه محیط شلوغ و بهم ریخته جلوه کند. دو دیوار اتاق نشیمن و آشپزخانه با کاغذ دیواری زیبایی پوشانده شدند در صورتی که دیوار روبرویی بازسازی ساختمان از طرحی هایگلاس و براق بهره می برد که البته نقش تخت خواب کمجا و کمد ذخیره سازی را نیز ایفا می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com