بازسازی ساختمان

ساخت برکه در بازسازی ساختمان

در برکه های مصنوعی حتی می توان از آبشار نیز استفاده کنیتکس کرد. اینگونه برکه ها بازسازی ساختمان معمولا به صورت آماده نقاشی ساختمان و از پیش ساخته شده هستند اما به خواسته مشتری می توانند مدل های سفارشی با هر فریمی که مدنظرشان هست را طراحی کنند. در مدل های پیش ساخته و آماده تقریبا هر شکلی که مد نظرتان باشد در اندازه های مختلف همراه یا بدون کیت آبشار در بازار موجود هستند. بنابراین به راحتی می توانید  بازسازی ساختمان مدلی که مناسب با شرایط شما است را پیدا کنید.

برکه های مصنوعی از مواد مختلفی مانند پلاستیک، رزین، کائوچو، چوب، فلز، سنگ، شیشه و خیلی چیزهای دیگر ساخته می شوند اما برای فضاهای کوچک استفاده از مدل های پلاستیکی و کائوچویی بنظر گزینه مناسب تر بازسازی ساختمان خواهد بود زیرا برکه های چوبی و فلزی معمولا فضای بیشتر اشغال می کنند و بیشتر مناسب خانه های لوکس و بزرگ هستند. بهترین مکان برای قرار دادن برکه های مصنوعی در طبقه های پایین یا قسمت همکف خانه است اما با عایق کاری مناسب و ایمن می توانید آنها را در طبقه های بالاتر نیز نصب کنید. در شکل های زیر مدل های مختلفی از طراحی بازسازی ساختمان برکه های مصنوعی در دکوراسیون داخلی را مشاهده خواهید کرد.

اگر در عجله هستید و مهمانان در حال رسیدن هستند ساده ترین کار بستن درب اتاق خواب ها است. اگر زمان کافی در اختیار دارید باید وقت خود را فقط بروی مرتب کردن تخت خواب بگذارید. شاید شگفت زده شوید که یک بازسازی ساختمان تخت خواب مرتب تا چه اندازه می تواند فضای اتاق را منظم و تمیز نشان دهد حتی اگر خود اتاق کثیف باشد. پهن کردن یک روتختی شیک در کنار مرتب گذاشتن بالش ها و کوسن های تخت خواب، تمام کار را به سادگی برای شما انجام می دهند.

و سبک زندگی یک فوتبالیست جوان و حرفه ای چگونه است و در چه آپارتمانی زندگی بازسازی ساختمان می کند، خوش اقبال هستید که امروز با این مطلب روبرو شده اید چرا که قصد داریم به معرفی یک آپارتمان با تم فوتبالی متعلق به یکی از بازیکنان حرفه ای فوتبال در کشورهای اروپایی بپردازیم. البته این سوال که فوتبالیست های مشهور در چجور خانه هایی زندگی می کنند معمولا برای طرفداران و علاقمندان پروپاقرص بازسازی ساختمان ورزش کمتر ایجاد می شود زیرا آنها بیشتر وقت خود را صرف بحث و گفتگو در مورد نوع عملکرد بازیکنان و تیم محبوبشان در میادین ورزشی می کنند. اما  رنگ نما بهرحال آشنایی با نحوه و سبک زندگی آنها می تواند برای همه موضوعی جالب و جذاب باشد، خانه ای که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد متعلق بازسازی ساختمان به فوتبالیست های مشهوری مانند مسی یا رونالدو نیست اما با طراحی بسیار شیک و هوشمندانه اش فضایی بی نهایت شگفت انگیز ایجاد کرده است.

سقف ها هم نقطه دیگری در منزل هستند که اغلب مورد غفلت قرار می گیرند. از دید طراحان سقف یک فضای بی نظیر برای تغییر حالت دکوراسیون در اختیار قرار می دهد. برای مثال استفاده از گزینه های رنگارنگ و شاد مانند کاغذ دیواری ها یا رنگ های طلایی، نقره و تیره فقط تعدادی اندکی از روش های تزیین سقف هستند.

آپارتمان دوم هم برای زوج جوان دیگری طراحی شده است و مساحتی برابر با ۴۰ متر مربع دارد اما برخلاف طرح پلان باز بالا، مالکین در این فضای کم خواستار فضاهای مجزا در خانه خود بودند بطوریکه که محدود آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب باید کاملا جدا از هم میبود. در این مکان هم رنگ های خنثی و نور طبیعی کمک زیادی به دلباز شدن فضای داخل خانه کرده اند.

روشنایی محیط نشیمن توسط آباژور زمینی و قوس دار بسیار شیک و همچنین لامپ های سقفی سیلندر شکلی که به سمت پایین سقف بیرون آمده اند تامین می شود. نقاط نورانی درست پشت کتابخانه هم در کنار سایر عناصر، ویژگی جالبی بازسازی ساختمان در دکوراسیون بشمار می رود که علاوه بر زیبایی، کارایی مفیدی نیز دارد. آشپزخانه و مکان غذاخوری به صورت یکجا قرار گرفته و بهم متصلند، همچنین به دلیل محدود بودن فضا فقط از یک میز چهارنفره دوستانه در این مکان استفاده شده است. اما جلوه زیبا و لوکس این آپارتمان در کنار عناصر دیگری از قبیل گل های طبیعی و ریزه سنگ های عقیق نقاشی ساختمان تعدیل شده و آنرا گرم تر و صمیمی تر نشان می دهد. همین تعادل مناسب باعث شده این آپارتمان کاملا حسی از یک مکان دنج و گرم بازسازی ساختمان و نرم را در ذهن بیننده تداعی کند.

خانه ویلایی چوبی و کوچکی که در این مطلب قصد معرفی و بررسی نمای داخلی و خارجی آنرا داریم در ایالت باواریا کشور آلمان قرار دارد و به تازگی توسط تیم طراحی Arnhard & Eck کامل شده است. هدف آرشیتکت از طراحی چنین  بازسازی ساختمانبنایی ساختن مکانی آرامش بخش برای گذراندن تعطیلات همراه با خانواده بوده بطوریکه اعضای خانواده بتوانند همبستگی و نزدیکی به طبیعت را در وجود خود احساس کنند و برای مدت هر چند کوتاهی هم که بازسازی ساختمان شده از زندگی روزمره و شلوغ شهری بدور باشند. تیم طراحی درباره این پروژه می گوید:

چینش دقیق در دکوراسیون آپارتمان کوچک بهمراه مبلمان و لوازمی که در اندازه مناسب طراحی شده باشند دو راه حل اصلی و کاربردی در زمینه مشکل کمبود فضای کف خانه هستند اما رنگ ها هم نقشی بسیار مهم و اساسی در این زمینه ایفا بازسازی ساختمان می کنند. استفاده از رنگ های متنوع در تمامی قسمت های خانه می تواند به جذاب و آرامش بخش شدن فضای داخلی کمک بسیار زیادی کند اما در برخی شرایط، استفاده بیش از حد از رنگ های گوناگون و شلوغ کردن دکوراسیون، اثری بلعکس دارد و با دلگیر کردن فضا حتی آنرا کوچک تر از بازسازی ساختمان آنچیزی که هست بنمایش می گذارد.

این خانه قدیمی یک مزیت بزرگ داشت و آن داشتن فضای خالی بازسازی ساختمان تقریبا زیاد در اطرافش بود. معماران نیز از فرصت نهایت استفاده را برده و آنرا تبدیل به خانه ای سرسبز با فضایی تازه و محسور کننده کرده اند. این خانه متعلق به یک خانواده چهارنفره است و در طراحی آن سعی شده از نظر هر چهار نفر استفاده شود. زمانی که از دیوار قسمت ورودی این خانه عبور کنید سریعا متوجه طراحی بازسازی ساختمان تحسین برانگیز این خانه خواهید شد. این دیوار برای این طراحی شده تا جلوی دید چشمان کنجکاو به داخل خانه را بگیرد و کاملا در این راه موثر واقع می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com