بازسازی ساختمان

فضای کوچک خانه ها

این خانه کوچک عرضش تنها ۳٫۴ متر بوده و عمقش برابر با ۱۳ متر است. تصور کنید چگونه در چنین فضای کوچکی بازسازی ساختمان می شود برای یک خانواده سه نفره، یک منزل مسکونی با تمامی وسایل مورد نیاز یک زندگی راحت امروزی فراهم کرد! اما طراح ژاپنی توانسته راه حلی بسیار هوشمندانه برای این مشکل پیدا کند. افزایش فضای قابل استفاده کف خانه از طریق افزودن طبقات بیشتر بدون اینکه ارتفاع خانه از مقدار مجاز تجاوز کند. در این خانه باریک و کوچک، ۶ طبقه وجود دارد که هرکدام از سطح کف متفاوتی نسبت به دیگری برخوردار هستند. با افزودن بازسازی ساختمان طبقات به این خانه باریک، مساحت کف قابل استفاده در این بنا از ۴۴ متر (۳٫۴*۱۳) به ۱۱۳ مترمربع افزایش پیدا کرده است.

برای اینکه نهایت استفاده از فضا شود، در ساخت سازه از فریم های آهنی یا همان تیر آهن ها نقاشی ساختمان به شکلی نمایان استفاده شده و پوششی بروی آنها قرار نگرفته تا فضایی از این خانه کوچک اشغال نشود، در حقیقت کل خانه بروی همین فریم های آهنی سوار شده است. در عوض پشت این سازه آهنی بازسازی ساختمان از پنل هایی باریک ضد حریق، عایق صدا و حرارت بکار رفته تا ایمنی در این خانه کوچک همچنان بازسازی ساختمان حفظ شود. در شکل های زیر قسمت های مختلفی از این خانه باریک اما زیبا و پیشرفته را مشاهده خواهید کرد.

دیوارپوش سنگی یکی از گزینه های متعددی  بازسازی ساختمان است بازسازی ساختمان که برای پوشاندن دیوار اتاق های منزل پیش رو داریم. در مطالب پیشین گفتیم که تزئین دکوراسیون خانه فقط محدود به رنگ زدن دیوارها یا تغییر شکل و اندازه مبلمان و اسباب و اثاثیه های منزل نیست در عوض می توانیم از موادی بخصوص و ویژه استفاده کنیم تا دکوراسیونی شیک و جذاب در اتاق های خانه داشته باشیم. یکی از جذاب ترین ایده ها بازسازی ساختمان پوشاندن دیوارهای منزل بازسازی ساختمان با سنگ های دکوراتیو است. سنگ از جمله عناصری است که علاوه بر دیوار در قسمت های مختلف خانه و حتی در بعضی از اکسسوری های مورد نیاز، از آنها استفاده می شود و در کنار زیبایی عملکرد و کارایی بسیار مفیدی نیز خواهند داشت.

کفپوش شیشه ای یکی از ایده های جدید و شفگت انگیز در مبحث طراحی داخلی بحساب می آیند. این کفپوش ها برخلاف تصور عمده افراد، کاملا اجرایی بوده و تقریبا در هر مکانی نصب می شوند. همانطور که می دانید در  بازسازی ساختمان دکوراسیون هر اتاقی، دیوارها، سقف و کفپوش ها نقش بسیار مهمی را در زیبایی آن محیط ایجاد می کنند. کافی است به یکی از این قسمت ها موادی منحصر بفرد و یگانه اضافه کنید تا دکوراسیون اتاقتان را به کل متحول کنند. در زمینه کفپوش منازل مسکونی مواد قابل استفاده بسیار زیادی وجود دارد اما بدون شک پتینه هیچکدام از آن مواد به یگانگی و لوکسی کفپوش های بازسازی ساختمان شیشه ای نخواهد رسید. شفافیت کفپوش های شیشه ای، مانند هر کفپوش دیگری زیبایی ها و محسور کنندگی خاص خودش را دارد.

روشنایی در خانه یک نکته بسیار مهم است بازسازی ساختمان که باید مورد توجه اساسی قرار بگیرد، هدف از طراحی سیستم روشنایی خانه فقط درخشان کردن خانه نیست. با وجود تکنولوژی پیشرفته و خلاقیت در علم طراحی، می توان هر حس و حالتی را که می پسندید در اتاق خود بوجود آورید. هر اتاقی ویژگی ها و خصوصیات خاص خودش را دارد که تا حدود زیادی توسط فضای موجود، کاربرد و نیازهایی مالک از آن اتاق، تعریف بازسازی ساختمان می شود. برای روشنایی خانه سیستم های بسیار متنوعی از لامپ های رومیزی و دیواری گرفته تا لوسترهای مجلل سقفی وجود دارند، اما بنظر می رسد نوع وسایل روشن کننده محیط بی اهمیت باشد اگر ندانید کجا و چگونه از آن استفاده کنید. برای نورپردازی صحیح در اتاق نکاتی وجود دارد که نقاشی ساختمان باید قبل از طراحی اتاق با آنها آشنایی داشته باشید.

تقریبا همه ما شرایطی که در آن میزبان شامی بوده و تا یک بازسازی ساختمان ساعت قبل از رسیدن مهمانان سخت مشغول مرتب و فراهم کردن وسایل مورد نیاز برای پذیرایی بوده ایم را تجربه کرده ایم. ایجاد چیدمان مرتب در خانه همیشه موضوع مهمی بوده و تقریبا همه خانه دارها بروی این موضوع حساسیت ویژه ای بخرج می دهند. اما زندگی امروزی پر است از کارهای برنامه ریزی شده و نشده که عمدتا وقت گیر نیز هستند و به همین خاطر رسیدگی به بعضی از کارهای ساده تر را عملا غیر ممکن می کنند. یکی از همین کارها نظافت خانه است که بازسازی ساختمان اصولا باید هر هفته انجام شود اما به دلایل کاری همیشه به تعویق می افتد. اما در این مطلب با نکاتی آشنا خواهید شد که نظافت خانه را فقط در ۱۵ دقیقه برای شما عملی می کند!

باز هم در آشپزخانه می مانیم، سطوح کانتر در آشپزخانه  بازسازی ساختمان مانند اُپن را سریعا می شود با یک دستمال خیس تنها در ۳۰ ثانیه تمیز کرد. این کار بسیار راحت بوده و برای مرتب شدن سطح اپن هم بهتر است ظرف ها، بطری ها، ادویجات و نمکدان ها بازسازی ساختمان را در یکی از کابینت های آشپزخانه پنهان کنید.

در کنار استفاده هوشمندانه از کمد های ذخیره سازی، مبلمانی چند حالته با چیدمانی دقیق و سازمان دهی شده قرار گرفته اند که استفاده از آنها را در چنین فضاهای کوچکی بی نهایت سودمند و راحت می کند. البته هر  بازسازی ساختمان چقدر هم گه یک پلان هوشمندانه باشد، باز هم باید یک سری چیزها را فدا کرد اما شیکی و استایل ویژه، هیچوفت نباید قربانی شوند. این خانه های کوچک نشان می دهند که حتی محدودترین فضاها هم می توانند لوکس؛ راحت و آرامش بخش باشند. (آشنایی با دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک ۶۲ متری با طراحی جالب)

آپارتمان اول از تم رنگی شاد آبی و سبز استفاده می کند، ضمنا این تم زیبا با تن های روشن وسایل چوبی مانند کفپوش و دیوار چوبی بین کابینت ها در آشپزخانه ترکیب می شود. با اینکه این خانه پلانی باز دارد اما آشپزخانه بنوعی مستقل و بزرگ طراحی بازسازی ساختمان شده است. در ادامه سطح کانتر کابینت ها، به میز کار و مطالعه ختم می شود. مشاهده می کنید که اتاق کار دقیقا زیر تلویزیون قرار گرفته است.

حقیقتی مشخص در مورد دکوراسیون سلطنتی اتاق خواب وجود دارد و آن بی رقیب بودنش در زمینه شیکی و لوکسی است. همه چیز در چنین اتاق خواب هایی در بالاترین سطح خود دارد و نمی توان جزئی را در آن پیدا کرد بازسازی ساختمان که از نظر طراحی دسته کم گرفته شده باشد. دکوراسیون این اتاق ها معمولا پر از الگوهای غنی و زیبا است و سقف ها عمدتا از طراحی پیچیده و چشم گیری استفاده می کنند. به معنای دیگر طراحی پیچیده و اغراق آمیز از ویژگی های اصلی چنین دکوراسیون هایی محسوب می شود. البته دکوراسیون های سلطنتی در همه جای دنیا شبیه به هم نیستند و در هر منطقه ای با توجه به فرهنگ بومی آن منطقه استایل متفاوتی به خود می گیرد؛ اما همگی در یک چیزی مشترک هستند بازسازی ساختمان و آن لوکس بودن آنهاست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com