بازسازی ساختمان

روشنایی ساختمان

اولین نکته نیاز به وجود سه لایه روشنایی در اتاق است، ابتدا روشنایی اصلی قرار می گیرد و طوری طراحی می شود که کل محیط را بازسازی ساختمان روشن کند. در این لایه، چراغ روشنایی معمولا در مرکز سقف اتاق نصب می شود. لایه دوم سوم نیز نورپزدازی ویژه و اضافی است که برای ایجاد تمرکز و دقت بروی وسایل دکوری استفاده می شود. برای مثال چراغ های دیواری که بالا یا طرفین تابلوهای نقاشی شده و عکس های منظره قرار می گیرند یا شمع هایی که در اتاق غذاخوری یا اتاق خواب برای ایجاد فضایی گرم و رمانتیک بکار می روند. تمامی این موارد جز روشنایی ویژه بازسازی ساختمان محسوب می شود.

چراغ هایی که روشنایی اصلی را برعهده دارند باید تقریبا در هر ۲۰ تا ۲۵ متر در خانه نصب شوند، فقط توجه داشته باشید که در هر اتاق نباید بیشتر از سه چراغ برای روشنایی اصلی مورد استفاده قرار بگیرد. در اتاق نشیمن که یک محیط خانوادگی است روشنایی باید به صورت کامل و برابر در تمامی مکان ها وجود داشته باشد، در چنین شرایطی حتی گوشه های تاریک نشیمن را باید با لامپ های رومیزی و اضافه بازسازی ساختمان روشن نگاه دارید.

مکان سوم آشپزخانه است. در آشپزخانه هم هیچ چیز بدتر از سینک ظرفشویی پر از ظرف های کثیف نیست. اگر ماشین ظرفشویی در اختیار دارید سریعا ظرف ها درون ماشین قرار بدهید حتی اگر مجبور باشد ظرف های تمیز درون آنرا یکی یکی خارج کنید. اگر هم باید با دست ظرف ها را بشویید و از طرفی وقت هم ندارید کافی است آنها را مرتب درون سینک قرار بدهید و فقط غذاهای مانده در ظرف ها را با آب بشویید و بازسازی ساختمان مانده ها را در سطل زباله قرار بدهید. همچنین سایر ظرف های کثیف در اتاق های مختلف منزلتان را جمع آوری کنید مثلا فنجان چای خوری روی میز اتاق نشیمن باید جمع آوری شود.

همچنین می توانید با نقاشی، نمای راه راه و حتی آجری را بروی دیوار طراحی کنید. بازسازی ساختمان نمای راه راه یا رگه ایی زمانی که با ظرافت انجام شود نتیجه نهایی حس لطافت و ظرافت یکپارچه را بهمراه خواهد داشت. این روش برای ایجاد رگه های باریک و ملایمی از رنگ های روی دیوار به کار می رود. ترکیب رنگ و روغن جلا را با کمک یک غلتک، بصورت عمودی روی دیوار بکشید. سپس توسط یک قلم مو با موهای بلند، نوارهای نازکی را روی سطح رنگی خود ایجاد کنید تا اثر نهایی طبیعی تر جلوه کند. برای نمای آجری هم می توانید به راحتی آنرا در خانه خود داشته باشید. از یک چاقوی آشپزخانه دندانه دار استفاده کنید و چند قطعه اسفنج را هم اندازه و به شکل اسفنج ببرید. سپس آنها را روی یک تخته چوب متصل به دیوار بچسبانید و با کمک بازسازی ساختمان غلتک آنها را به رنگ آجر درآورید. در شکل های زیر تعدادی از نمونه های زیبای نقاشی روی دیوار و تاثیر آن بر دکوراسیون کلی خانه را مشاهده می کنید.

چوب پنبه طی فرایندی از پوست درخت بلوط تهیه می شود بدون اینکه به خود درخت و رشد آن صدمه ای زده شود. همچنین بالای ۵۰ درصد از حجم چوب پنبه را هوا تشکیل می دهد و به همین خاطر وزن آنها بی نهایت کم است. اما این وزن کم نقاشی ساختمان بمعنای دوام و استحکام کم آن نیست، چوب پنبه کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم است و از طرفی انعطاف پذیری بالایی دارد، بعلاوه یک عایق بسیار خوب برای گرما و صدا محسوب بازسازی ساختمان می شود و از همه جالب تر اینکه در برابر آتش نیز مقاوم است.

کشور پرتغال بزرگترین دارنده مزارع چوب پنبه در جهان است و چیزی بالغ بر دو سوم این میزان را به کشورهای دیگر صادر می کند. در حقیقت جنگل های چوب پنبه فقط در قسمت های مخصوصی از مدیترانه رشد می کند و به شرایط جغرافیایی بسیار خاصی نیاز دارد. به همین دلیل بیشتر جنگل های چوب پنبه در پرتغال، در جنوب این کشور و در شهر مونتادو قرار گرفته است. جالب است بدانید هر درخت بلوط بعداز ۲۵ سال بازسازی ساختمان اولین چوب پبنه خود را تولید می کند و پس از آن هر ۹ سال یکبار چوب پنبه ای با نهایت کیفیت بار می آورد. عمر این درخت ها ۱۵۰ سال است و هر درخت در طول عمرش فقط ۱۵ بار محصول تولید می کند.

مورد بعدی شاید کمی عجبیب باشد اما تاثیر بسزایی بازسازی ساختمان در روحیه شما خواهد گذاشت. تزیین کشوهای دیواری با پارچه ها، کاغذ ها و رنگ های متنوع، جلوه بصری بسیار زیبایی را مقابل دید شما قرار می دهند. به قول یکی از طراحان:” قسمت داخلی دراورها باید پتینه به اندازه اتاقی که در آن قرار دارند زیبا و جذاب باشد زیرا با این کار هر وقت به کشوهای خود سر می زنید با دیدن این طرح ها بازسازی ساختمان روزتان روشن خواهد شد.

یکی از سخت ترین وظایف هر دکوراتور و طراحی ترکیب کردن دکوراسیون مدرن در کنار سبک آنتیک و قدیمی می باشد. هدف هر طراحی در چنین شرایطی خلق محیطی است که در آن سبک ها با زیبایی در مجاورت هم قرار گرفته اند بازسازی ساختمان و همدیگر را کامل می کنند. برای اینکار ابتدا باید تعدادی از وسایل خانه که شاخصه های مدرن و آنتیک را در خود دارند خریداری کنید و در مکان مناسب قرار دهید. برای تهیه لوازم آنتیک به دنبال خرید اشیایی باشید که در دکوراسیون تعیین کننده هستند برای مثال انتخاب لوازمی مانند میزهای چایخوری و عسلی گزینه مناسبی بشمار می روند. اما در عوض بهتر است اثاثیه بزرگ تر مانند کاناپه ها و صندلی های راحتی از سبک مدرن انتخاب شوند. خرید لوازم بزرگ تر در سبک مدرن مناسب تر است به این خاطر که معمولا هم راحت تر انتخاب می شوند و هم از لحاظ هزینه ایی بصرفه تر هستند. اگر در خانه ایی معمولی زندگی می کنید استفاده از یک میز ناهاخوری بازسازی ساختمان رسمی به سبک آنتیک و کلاسیک می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه بگذارد.

استفاده از کفپوش های سنگی و چوبی در پارکینگ خانه بازسازی ساختمان طبیعتا بسیار زیبا خواهد بود اما حتما باید از نوع هایی بسیار مقاوم و ضد لک و ضد کثیفی انتخاب شوند تا به راحتی بتوان آنها را از روی سطح پاک کرد. هر چند انتخاب چنین مدل هایی بازسازی ساختمان مقاومی عمدتا هزینه بسیار بیشتری نسبت به رنگ در بر خواهد داشت.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com