بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان های امروزی

این آپارتمان مانند بیشتر آپارتمان های امروزی از پلانی باز در قسمت نشیمن خانه استفاده می کند بطوریکه اتاق غذاخوری بازسازی ساختمان و آشپزخانه کاملا به اتاق نشیمن متصل است. در اتاق نشیمن، تم رنگی خاکستری تیره که نشئت گرفته از دیوارهای بتنی خانه است بر فضا غلبه دارد. بخاطر مساحت ۱۲۰ متری آپارتمان، برای ایجاد فضای بیشتر در محیط های عمومی خانه از فضای اتاق خواب ها کاسته شده تا بازسازی ساختمان محدودیتی در زمینه کمبود فضا وجود نداشته باشد. برای تزیین دکوراسیون سعی شده تا در هر قسمت خانه از عناصری با موضوع فوتبال استفاده شود. از پوسترهای بزرگ دیواری گرفته تا صندلی هایی مزین به شماره پیراهن های فوتبالی و همچنین سیستم سینمای خانگی بزرگ همراه با بنلدگوهای باکیفیت بازسازی ساختمان برای پخش زنده فوتبال همگی در کنار یک نورپردازی صحیح و دقیق محیطی کاملا با حال و هوای ورزشگاهی درست کرده است.

شاید در ابتدا فکر کنید که تمامی طرح های سلطنتی و باشکوه از سبکی کلاسیک بازسازی ساختمان استفاده می کنند اما هر چه به جلوتر می رویم عناصر طراحی مدرن، امروزی و معاصر بیشتر به درون این طرح ها راه پیدا می کنند و روز به روز کامل تر و بهتر با سبک های سلطنتی ترکیب می شوند. برای فهم بهتر این موضوع کافی به شکل زیر توجه کنید. در اتاق خواب زیر یک تعادل بسیار مناسب بین سبک کلاسیک و سبک مدرن برقرار شده تا از زیبایی هر دو سبک بهره مند باشد. البته همین ایجاد تعادل به گونه ای مناسب، خود یک وظیفه بسیار سخت شناخته می شود و در بازسازی ساختمان صورت اجرای نادرست نتیجه ای عکس در پی خواهد داشت. در اتاق خواب زیر از یک تخت خواب با فریمی مدرن استفاده شده و درست کنار آن میزهایی به سبک کلاسیک قرار گرفته است. البته نباید نقش مهم نورپردازی در ایجاد یک جلوه باشکوه در اتاق خواب را فراموش کرد نقشی که یک لوستر زیبا و آباژورهای  رنگ نما قرار گرفته بازسازی ساختمان در اطراف تخت خواب آنرا به خوبی ایفا کرده اند.

چوب پنبه ها در ساخت وسایل بسیار زیادی در صنعت خانگی بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، لوازمی از قبیل میز و صندلی، مبلمان، کقپوش، دیوار پوش، سقف های کاذب، اسباب بازی، ظروف غذاخوری مانند نمکدان، بشقاب، کاسه و … همگی توسط بازسازی ساختمان این ماده ساخته و به بازار عرضه می شود. در شکل های زیر نمونه هایی از اینگونه وسایل را مشاهده خواهید کرد.

مالکین این آپارتمان درخواست داشتند طراحی داخلی خانه نشان دهنده بازسازی ساختمان سبکی ساده و مدرن به شیوه آفریقایی باشد که در آن تاکیدی بسیاری بروی ریتم، اشکال هندسی و عناصر گرافیکی می شود. به همین خاطر نتیجه کار، طرحی نقاشی ساختمان تک رنگ به سبک مدرن و گرافیکی آفریقایی شده تا لم دادن بروی مبلمان این خانه نهایت آرامش و لذت را به بازسازی ساختمان مالکین القا کند.

اما شاید یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن دکوراسیونی آنتیک استفاده بازسازی ساختمان از اکسسوری ها و مبلمان بامبویی باشند که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ هزینه ای گزینه بسیار مناسبی می باشند. بامبو به راحتی با سبک های مختلف دکوراسیون ترکیب می شود و همین دلیل انتخاب آنها گزینه ایمن و مطمئن بنظر می رسد. اکسسوری های دکوراتیو بامبو مثل آینه هایی با قاب های بامبو را می توان در سرویس بهداشتی استفاده کرد. صندلی بامبو در کنار یک کاناپه مدرن محیطی گرم و صمیمی در نشیمن فراهم می کند. بامبوها علاوه بر حس و حال شرقی، فضای بازسازی ساختمان دکورهای مناطق گرمسیری را نیز برای ما تداعی می کند که در فصل سرد زمستان بسیار مناسب بنظر می رسد. در تصاویر زیر نمونه هایی از ترکیب زیبای دکوراسیون آنتیک و قدیمی را در کنار سبک مدرن مشاهده می کنید که به بهترین شکل ممکن مجاورت سبک ها بازسازی ساختمان را نشان داده اند.

کشور کوچک سنگاپور با سرعت سرسام آوری در حال بازسازی ساختمان رشد اقتصادی و فرهنگی است. به سبب همین رشد سطح رفاه زندگی مردم عادی در این کشور نیز به مقدار زیادی افزایش یافته بطوریکه زندگی در یک منزل مسکونی مدرن گزینه ای پرطرفدار و محبوب در بین مردم این کشور محسوب می شود. اما مدلی که در این مطلب با آن آشنا خواهیم شد یکی از بهترین مدل های منازل مسکونی مدرن بازسازی ساختمان در منطقه پرجمعیت شهری به حساب می آید. در حقیقت بازسازی یک خانه قدیمی و تبدیل آن به خانه ای که آرامش و لذت زندگی در مکانی  بهشت مانند را در انسان تداعی کند آن هم در یک شهر شلوغ کار بسیار دشوار و شاید دشوارترین کار یک معمار باشد. در بازسازی این منازل باید به صورت کاملا هوشمندانه بازسازی ساختمان از فضای سبز و طبیعی استفاده شود و در عین حال حریم خصوصی ساکنین خانه نیز محفوظ و پنهان بماند.

اگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید و از طرفی قصد دارید دیوار منزلتان بازسازی ساختمان را به سلیقه خودتان تزیین کنید راه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. یکی از این راه ها استفاده از نقش های دکوری دیواری ساده و شیک است بطوریکه براحتی نیز قابل جدا شدن هستند. ایده هایی که در زیر برای تزیین دیوار منزل با آنها آشنا خواهید شد به راحتی اجرایی می شوند و هیچ مارک و اثری بروی دیوار از خود باقی نخواهند گذاشت. هر طرح برجسته و عجیبی که می خواهید می توانید توسط این مدل ها در منزل اجاره ای خود ایجاد کنید و مهم تر از همه بدون هیچ اثری از بازسازی ساختمان روی دیوار هنگام ترک منزل آنها را پاک کنید.

طراحی داخلی کشتی های تفریحی همیشه یکی از سخت ترین وظایف هر طراحی است. زیرا اغلب با فضاهای محدود و مهم تر از همه فضاهای متحرک کار می کنید. در این مطلب به معرفی طراحی داخلی لوکس ترین کشتی های تفریحی دنیا می پردازیم که در نوع خود شگفت انگیز و بی نظیر هستند. طراحی داخلی یک کشتی تفریحی نمی تواند تماما براساس خواسته ها و نیازهای فردی صورت بگیرد زیرا  بازسازی ساختمانبا یک شرایط ویژه روبرو هستیم که محدودیت هایی برای هر طراحی ایجاد می کند. اما محدودیت ها فرصت مناسبی برای خلاقیت و نوآوری بوجود می آورد. در شکل های زیر مشاهده خواهید کرد که دکوراسیون یک کشتی تفریحی تا چه حد می توانند متفاوت و لوکس باشد.

خانه ایی که در این مطلب قصد بررسی معماری داخلی آنرا داریم برای بازسازی ساختمان فردی علاقمند به کتاب طراحی شده است. یقینا برای عاشقان کتاب داشتن محیطی که در آن بتوانند به راحتی در موضوع کتابشان غرق بشوند از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. کتابخانه ایی بزرگ از کف تا سقف با نورگیرهای سقفی محیط بسیار روشن و شفافی را بوجود آورده که هر فردی را به پناه آوردن به دنیای کتاب در یک روز خوب دعوت می کند. در این قسمت سعی شده بافت و رنگ ساده طراحی شود تا کتاب های رنگارنگ کتابخانه در مرکز توجه بازسازی ساختمان قرار بگیرند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com