بازسازی ساختمان

راهکار بازسازی فضای مدرن

مطمئنا بهترین راهکار برای ایجاد تعادل در یک کنیتکس فضای مدرن، استفاده بازسازی ساختمان از دیوارهای آجری نقاشی ساختمان است. آجر به خودی خود بی نهایت گرم، زیبا و بدون مرز است و به همین دلیل وقتی در دکوراسیون داخلی خانه قرار می گیرد امکان ندارد شخصی از وجود آنها ناراضی باشد. اما دیوارهای آجری در آپارتمان های مدرن هم مشکلاتی معدود خود را دارند. برای مثال وقتی تمام دیوارهای خانه بافت آجری پیدا کنند این نیاز ایجاد می شود که با رنگ های تازه و شاد مقداری فضای داخلی خانه روشن تر شود. بعلاوه از آنجایی که دیوارهای آجری غیرقابل تعمیر هستند در صورت خرابی باید بازسازی ساختمان هزینه بسیار زیادی را برای مرمت آنها متحمل شوید. به دو مورد بالا می توانیم عدم توانایی در آویزان کردن لوازم دکوری دیواری مانند تابلوهای نقاشی را نیز اضافه کنیم. برای غلبه بر این مشکلات یک راه حل ساده وجود دارد و آن استفاده از دیوارهای تاکیدی در خانه است. اگر تنها یک یا چند دیوار از خانه را (مثلا دیوارهای اتاق نشیمن و آشپزخانه) با آجر بپوشانید و باقی دیوارهای خانه را به حال خود رها کنید آنوقت ترکیبی بی نهایت زیبا و بی نقص از هر دو دنیای طراحی خواهید داشت.

از ویژگی های مهم یک دکوراسیون خوب و ایده آل کاربردی بودن آن است. دکوراسیونی که هر چقدر هم زیبا باشد اما کاربردی نباشد با گذر زمان از چشم خواهد افتاد. برای اینکه این اتفاق نیافتد باید تا حد امکان کاربردی و مفید باشد و زمینه راحتی و آرامش شما در آن فراهم باشد. در چنین دکوراسیونی احساس اعتماد بنفس و راحتی و آسایش بیشتری می کنید و همین امر سبب می شود که مرور زمان شما را از بازسازی ساختمان آن خسته و دلزده نکند. یک دکوراسیون زمانی کاربردی و مفید از آب در می آید که تک تک عناصر در اندازه و مقیاس مناسب انتخاب و خریداری و با فکر و در جایی که باید قرار داده شوند. همچنین هیچگونه عنصر زائد و بی استفاده ای در یک دکوارسیون کاربردی جایی ندارد و دیده نمی شود.در یک دکوراسیون کاربردی و همیشه ماندنی و زیبا به مقوله کمترین، بیشترین است توجه زیادی می شود.

اضافه کردن یک استخر جمع و جور در مکان هایی مانند حیاط خلوت خانه نیازمند انجام پروسه ای سخت و چالش برانگیز نیست بلکه برعکس پس از اجرای طرح، از آسان بودن آن کاملا شگفت زده خواهید شد. تصور کنید فقط چند قدم آنطرف تر از اتاق نشیمن یک پاتوق خنک و دلپذیر منتظر حضور شما است. از آنجایی که امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند اوقات فراغت خود را بازسازی ساختمان در منزلشان بگذارنند، ایجاد مکان هایی برای سرگرم شدن داخل خانه در زندگی شهری امروزی در حال تبدیل شدن به یک امر طبیعی است. تنها چیزی که نیاز دارید یک نقشه ریزی مبتکرانه و خلاقانه برای استخر کوچکتان است. فعالیت هایی که در یک استخر انجام می شود متنوع خواهد بود. استخر نه تنها مکانی برای استراحت و تفریح شما فراهم خواهد کرد بلکه سلامتی بازسازی ساختمان و تناسب اندام شما را نیز حفظ خواهد کرد. بنابراین وجود یک استخر در خانه واقعا می تواند شیوه زندگی تان را تغییر دهد و میزان رضایت از زندگی را در شما بیشتر کند.

یکی از بهترین ایده ها استفاده از نوارچسب های طرح دار است. این نوارها بازسازی ساختمان طرح و رنگ های بسیار متنوعی دارند و کار با آنها بسیار آسان است بعلاوه پس از استفاده به راحتی نیز جدا می شوند. با این نوارها بی نهایت گزینه برای تزیین دیوار در اختیار خواهید داشت، در حقیقت تنها مانع بر سر راه شما تصور و خلاقیت خودتان است که با اندکی توجه هر شخصی می تواند دکور منحصربفرد خود را داشته باشد. البته از این نوارها بعنوان فریم دور عکس ها نیز استفاده می شود اگر دانشجو هستید حتما عکس ها و پوسترهای زیادی دارید که می خواهید بروی بازسازی ساختمان دیوار بچسبانید اما از این کار هراس دارید. بی دردسرترین راه چسباندن این عکس ها به دیوار توسط نوار چسب های طرح دار است.

کشتی تفریحی زیر به اسم اژدهای سرخ شناخته می شود. این پتینه کشتی با طراحی منحصر بفرد خود یکی از فینالیست های مسابقات انتخاب برترین کشتی های تفریحی-خصوصی بوده است. همانطور که مشاهده می کنید بازسازی ساختمان دکوراسیون داخلی این کشتی از سبکی کاملا مدرن و شیک بهره می برد. این کشتی تفریحی برای مسافرت های طولانی با مسافت های بسیار زیاد طراحی شده طوریکه تمامی قسمت های لازم بازسازی ساختمان یک خانه کامل از جمله حمام با وان فول سایز در آن قرار داده شده است.

سبک معماری داخلی هیچ کشوری را نمی شود با یک استایل بازسازی ساختمان طراحی تعریف کرد. اگرچه در ناحیه ایی که طرح و سبک در آن رشد می کند و به پیشرفت ادامه می دهد قطعا بروی استایل طراحی هر معماری تاثیر می گذارد. در این باره به طرح ها و دیزاین هایی از معمار مشهور کره ایی Jung wook Han که در سئول زندگی می کند می پردازیم. کارهای او بیشتر در سبک معماری سنتی، زیباگرا و تئوری های معاصر  کره ایی قرار دارد. مواردی که در همه طرح های او مشترک است استفاده از نوپردازی طبیعی در بهترین و زیباترین حالت است. برای اینکار بازسازی ساختمان او بیشتر از پرده های نازک سفید، پنجره های بزرگ و یا نورگیرهای سقفی متعدد و زیبا استفاده کرده است. مسلما هر فردی می تواند از طرح های او برای طراحی و ساخت محیطی روشن و نورگیر در خانه خود استفاده کند و ایده های جدید و نویی بازسازی ساختمان بدست آورد.

سبک معماری کمینه ایی یا ساده گرایی در دکوراسیون خانه کوچک بازسازی ساختمان را ممکن است بیشتر در کشورهای غربی مشاهده کنیم. بسیاری از خانه های مدرن تلاش می کنند تا زیبایی و شیک بودن را با سادگی به ساکنان خود منتقل کنند. اگرچه در چین تایپه (استان مستقل چین یا همان تایوان) خانه ایی که متعلق به خانواده ایی سه نفره است، کمینه گرایی نه تنها زیبایی را برای آن خانه به ارمغان آورده بازسازی ساختمان بلکه به جزئی اساسی و لازم خانه تبدیل شده است. خانواده ایی سه نفره که قرار است در خانه ایی به مساحت فقط ۲۶ متر مربع زندگی کنند. در چنین خانه ای دیگر هیچ فضایی برای قرار دادن وسایلی که کاربردی و ضروری نیستند، وجود ندارد. طراح  شرکت تایوانی Folk Design از علاقه خانواده به خوشنویسی و مدیتیشن در طراحی خانه الهام گرفته است. طبیعی است که در چنین فضای کمی باید از ایجاد فضای بسته بازسازی ساختمان وخصوصی تا حد امکان جلوگیری کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com