بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و خانه ویلایی

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

در این خانه ویلایی زیبا دیوارها، سقف و شیروانی خانه همگی از چوب ساخته شده اند و در بازسازی ساختمان کنار سایر قسمت های اصلی خانه که در بالا به آنها اشاره شد، یک مکان هم به طور اختصاصی برای انجام فعالیت های سرگرمی مانند گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم و مطالعه کتاب در کنار منظره ای زیبا از کوهستان در نظر گرفته شده است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید بازسازی ساختمان پنجره بزرگ در قسمت روبرویی خانه به خاطر بهره بردن از منظره بی نظیر کوه اسپیتزتین در نزدیکی همین خانه طراحی شده است.

تعداد و تنوع مبلمان و عناصر مختصر ولی کاملا مفید است. هنگامی که اشیا و عناصر زائد بازسازی ساختمان و دست و پاگیر در فضا وجود نداشته باشد، عناصر و اشیای ضروری و کاربردی را بهتر، اصولی تر و در فاصله و موقعیت هایی مناسب نسبت به یکدیگر می توان قرار داد. نه تنها اشیا و عناصر، بلکه در طرح ها و دیگر اجزای تشکیل دهنده و موجود در دکوراسیون باید با احتیاط عمل کنید و تا جایی که امکان دارد از شلوغ شدن فضا  بپرهیزید. در نتیجه هر چه میزان کاربردی و راحت بودن دکوراسیون بالا باشد ماندگاری و جذابیت دکوراسیون دوام بیشتری در گذر زمان بازسازی ساختمان خواهد داشت.

در اکثر خانه های سرتاسر جهان، گاراژ و پارکینگ هر چقدر هم که تمیز و مرتب باشند باز هم اغلب کفپوش پارکینگ خانه کمی آزار دهنده و ناخوشایند بنظر خواهد رسید. وجود لکه ها، کثیفی ها و دیگر نشانه های ناخواسته علت اصلی ایجاد این  بازسازی ساختمان حس ناخوشایند هستند و تا مقدار زیادی هم بروی نازیبا نشان دادن محیط و دکوراسیون گاراژ و پارکینگ تاثیر گذار هستند. اما چه راه حلی برای دوری از این شرایط پیش روی ما وجود دارد؟ رنگ زدن یکی از بهترین و در عین حال کم هزینه ترین راه ها برای شیک تر کردن محیط پارکینگ خانه است، بخصوص بازسازی ساختمان استفاده از رنگ های هایگلاس که پرطرفدارترین رنگ ها برای چنین مکان هایی هستند.

یک ایده جالب دیگر استفاده از نوارچسب های طرح تخته بازسازی ساختمان سیاه است. در مطالب پیشین نمونه های بسیار زیبایی از دیوارهای تخته سیاه در دکوراسیون خانه صحبت کردیم اما از آنجایی که این مدل ها نیازمند یک فرد حرفه ای و تغییر دائمی دیوار منزل هستند استفاده از آنها در خانه های اجاره ای ممکن نیست به همین دلیل استیکرها یا تابلوچسب هایی با همین قابلیت تولید شده اند بازسازی ساختمان که به راحتی به دیوار نصب و از آن جدا می شوند. کاغذ دیوارهای استیکی گزینه بسیار مناسبی هستند مدل های امروزی تا حدود زیادی شبیه به کاغذ دیوارهای معمولی به چشم می آیند اما مهم تر اینکه برای چسباندن آنها به دیوار از چسب های رزینی استفاده نمی شود به همین بازسازی ساختمان دلیل به راحتی از دیوار نیز جدا می شوند.

حتی در آشپزخانه هم قفسه ایی برای نگهداری کتاب در نظر گرفته شده است بازسازی ساختمان باضافه تخته سیاهی که در گوشه ایی از اتاق قرار داده  شده. این دو عامل ترکیب جالبی را در کنار یکدیگر بوجود آورده اند. نکته جالب دیگر در طراحی این خانه استفاده چندگانه از یک فضا است برای مثال از اتاق شبه شیروانی این خانه می توان بعنوان اتاق خواب، اتاق کار و اتاق مطالعه نیز استفاده نمود که هر بازسازی ساختمان کدام با مقداری تغییر در چیدمان وسایل سریعا به محیط دلخواه شما تبدیل می شوند.

پشت در کشویی وسط خانه پلکانی باریکی وجود دارد که به بازسازی ساختمان سمت طبقه بالا که مکان خصوصی خانه است هدایت می شود. اگرچه پله ها در آشپزخانه هم قابل رویت هستند چرا که پله ها بروی ریلی کشویی قرار دارند که در صورت نیاز نمایان می شوند و در موارد دیگر در دیوار پنهان می شوند و جزئی از از دیوار خانه تبدیل می شوند و فضای باز را برای انجام کارها  بازسازی ساختماندر آشپزخانه بوجود می آورد. در طبقه بالا هم اتاق خواب خصوصی قرار دارد که با محافظ های شیشه ایی اجازه تماشای اتاق نشیمن رنگ نما از بالا را می دهد که این کار بیشتر برای نفوذ نور طبیعی به داخل اتاق خواب است که در صورت دیگر کاملا دلگیر و تاریک می شد.

حال که از فصل زمستان عبور کرده و وارد فصل بهار شده ایم ممکن است شما هم با مشاهده تغییر بازسازی ساختمان و تحول در طبیعت تصمیم به تعویض دکوراسیون قدیمی منزل خود گرفته باشید. در این مطلب نکات مفیدی را برای داشتن دکوراسیون جدید و بهاری در منزل ارائه خواهیم کرد تا اندکی شما را در این مورد راهنمایی کرده باشیم. فصل بهار فصل رنگ های روشن و شاد، فصل روزهای خوش و گرم و فصل جشن های معنوی و تاریخی بی شماری است. بنابراین چرا شما هم به اتاق خواب ، نشیمن یا آشپزخانه تان جان تازه ای نبخشید و با طبیعت همگام نشوید؟ بازسازی ساختمان با بکار بردن رنگ های شاد و اسباب و لوازم نرم و لطیف می توانید این کار را بدون متحمل شدن هزینه ای زیاد به بهترین شکل ممکن انجام بدهید.

در این مطلب به معرفی نمونه هایی از چیدمان و دکوراسیون داخلی واحد آپارتمانی می پردازیم که بیشتر با روحیه و پتینه احساسات زوج های جوان سازگاری دارد، زوج هایی که اغلب صاحب فرزند یا فرزندانی هستند و بدنبال چیدمان مناسب با بازسازی ساختمان شرایط موجود می گردند. حس پدر و مادر شدن حسی اعجاب انگیز و توصیف ناپذیر است، اما استرس ها و دردسرهای مخصوص به خود را دارد. تقسیم کردن عشقی که به همسر و فرزند خود دارید زیبا و آسان است اما تقسیم کردن و به اشتراک گذاری فضاهای مشخص در خانه اغلب کار سخت تری خواهد بود!.

بسیاری از ما هنگامی که درباره نمای داخلی بازسازی ساختمان و خارجی ساختمان های آجری فکر می کنیم معمولا به ایده پردازی در  کنیتکس مورد تعدادی از سبک ها و استایل های معلوم و مشخص می پردازیم که بیشترین استفاده را داشته اند. البته این تفکر هیچگونه مشکلی ندارد چرا که بیشتر ما معمار یا طراح نیستیم. همانطور که می دانید یک طراح و معمار از قدرت تصویرسازی و تجسم بسیار خوبی برخوردار است. نقاشی ساختمان در این مطلب به معرفی بنایی آجری می پردازیم که در ساخت آن سعی شده با رعایت اصول طراحی یک بنا به سبک معاصر هم در نمای خارجی و هم در نمای داخلی بازسازی ساختمان محیطی منحصر بفرد و شگفت انگیز بوجود آید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com