بازسازی ساختمان

رنگ نما و دیوار

هال این خانه مکان اصلی پذیرایی و ملاقات های خانوادگی است و در کنار آن منبع اصلی نور طبیعی خانه نقاشی ساختمان با پنجره های سرتاسری  بازسازی ساختمان که دیوار هم به حساب می آیند پوشانده شده است. مبل طویل و باریک کنار دیوار پشتی های متحرک دارد که آنها را سریعا به میز مطالعه و یا حتی تخت میهمانان در مواقع مورد نیاز تبدیل می کند. همچنین قطعه ایی از کفپوش خانه به صورت گود و حوضچه مانند درآمده که فضایی برای لذت بردن از جریان و صدای آب در خانه فراهم کرده است و در مواردی که به آن نیازی نیست با پوششی از کفپوش کاملا پنهان می شود.

اولین آپارتمانی که بررسی خواهیم کرد به معنای واقعی کلمه فشرده و جمع و جور بازسازی ساختمان است. برای ایجاد فضای  کافی برای تمامی اعضای خانواده، طراح مجبور به استفاده از درهای تا شونده در آپارتمان کرده که محیط خواب را در طول روز از دید ها مخفی نگه می دارد. همانطور که مشاهده می کنید تخت خواب نوزاد و والدین هر دو به رنگ خاکستری انتخاب شده است تا ترکیب و هماهنگی (همان اشتراکی که پیش تر گفتیم) در قسمت های مختلف خانه بچشم بیایند. آشپزخانه و غذاخوری این واحد کوچک کاملا جدا طراحی شده و از طریق دری که در کتابخانه جاسازی شده قابل دسترسی است.

این خانه آجری مساحت زیربنای برابر با ۹۰ متر مربع دارد و در سال ۲۰۱۴ تکمیل شده است. البته با توجه به دوبلکس بودن این ساختمان کل مساحت کف آن با احتساب هر دو طبقه به چیزی حدود ۱۴۰ متر مربع خواهد رسید. حتی قبل از اینکه به  بازسازی ساختمان داخل این خانه منحصر بفرد قدم بگذارید، غیر ممکن خواهد بود که توسط نمای خلاقانه و آجری خارج این خانه مجذوب نشده باشید. معمار بجای استفاده از نمای خارجی استاندارد که در آن پنجره هایی اجازه ورود نور به داخل خانه را می دهند، کل نمای خارجی این خانه را با آجرهای قرمز رنگ پوشانده است. بجای استفاده از پنل ها و پنجره های شیشه ای بزرگ در خانه از فضای خالی بین آجرها برای ورود نور کافی به داخل خانه استفاده می شود. در شکل های زیر نماهای زیبایی بازسازی ساختمان از این خانه منحصر بفرد را مشاهده خواهیم کرد.

یکی از دیگر از راه های موثری که به ما یاد میدهد چگونه از طبیعت در در دکوراسیون داخلی رنگ نما خانه استفاده کنیم، نگاه کردن به طبیعت از منظر و بعد متفاوت است. زمانی که در پیاده روهای شهرتان راه می روید، ممکن است ابتدا متوجه لامپ های خیابانی شوید  بازسازی ساختمان که در بالای سر شما قرار گرفته اند و بعد از آن به نیمکتی که در کنار خیابان قرار داده شده توجه کنید. حال نگاه خود را عوض کنید و این دو شئ را از یک دید دیگر مانند دید یک مورچه نگاه کنید. از دید یک مورچه نیمکت شئ بزرگ تر و برجسته تری است در حالی که لامپ در اینجا کوچکتر و معمولی تر جلوه خواهد کرد. با بدست اوردن این دید می توانید همین الگو را در دکوراسیون داخلی خودتان پیاده کنید، برای مثال می توانید در پتینه چیدمان نشیمن خود از مبلمانی بزرگ استفاده کنید و در کنار آنها، آباژور زمینی کوچکی که نورش به سمت کاناپه متمرکز شده قرار بدهید تا ترکیبی زیبا از تعادل در بازسازی ساختمان دکوراسیون خانه خود بوجود آورده باشید.

قسمت نشیمن خانه از یک کاناپه راحتی یک تکه، میز جلو مبلی با پایه های فلزی و یک عدد صندلی راحتی به سبک کلاسیک تشکیل شده است. همه این موارد توسط یک پنجره بزرگ در دیوار روشن می شوند تا فضایی بزرگ و دلباز در بازسازی ساختمان اتاق نشیمن خانه بوجود آمده باشد. کتابخانه موجود در این خانه نیز همانند یک دیوار عمل می کند و اتاق نشیمن را از اتاق خواب جدا می کند اما همچنان فریم در ورودی، خود تخت خواب را نیز در برمیگیرد بطوریکه از نمای نشیمن هم قابل رویت باشد. در حالی که تمامی قسمت های خانه به رنگ سفید بازسازی ساختمان درآمده اند، کتابخانه و اتاق خواب کاملا رنگارنگ، شاد و درخشان طراحی شده اند اما این تغییر در رنگ کاملا در هارمونی و هماهنگی با دکوراسیون کلی خانه است که چنین تغییری نقاشی ساختمان را تماما قابل حدس و نزدیک می کند.

یکی از بهترین راه های تزیین راه پله خانه استفاده از روکش موکت بازسازی ساختمان و فرش برای پله ها است. معمولا راه پله و پلکان خانه یکی از مشکل ترین مکان ها برای تزیین است. بسیاری از افراد با قرار دادن اشیا و لوازمی مانند گلدان در کنار پله سعی در تزیین دکوراسیون راه پله خود می کنند اما این کار در کنار زیبایی که به راه پله می دهد فضای زیادی برای قدم زدن ایمن بروی پله ها را نیز اشغال می کند. سه تکه در دکوراسیون راه پله اهمیت زیادی دارند. پله ها، نرده ها و دیوار بقل پلکان. فرش و موکت ایده مناسبی برای تزیین پله ها هستند اما تنها  عیب آن می تواند کوچک تر بازسازی ساختمان نشان دادن فضای پلکان خانه باشد. همچنین می توانید از نگ های مختلف برای تزیین پله ها استفاده کنید تا به این طریق رنگ های تازه ای نیز به دکوراسیون خانه اضافه کرده باشید. رنگ فقط مناسب دیوار نیست، با رنگ کردن خود پله ها فضای خانه را متحول خواهید کرد. با توجه به مدل رنگی که انتخاب می کنید این کار می تواند پلکان شما را بزرگ تر نیز نشان دهد. گزینه های زیادی برای رنگ کردن پلکان خانه در اختیار خواهید داشت برای مثال می توانید بازسازی ساختمان سطح پله و خیز آنرا به دو رنگ متفاوت درآورید یا از رنگ های مشابه برای هر دو استفاده کنید و یا حتی فقط خود خیز پله را رنگ کنید و سطح پله را بدون رنگ باقی بگذارید.

در محیط های کوچک و تنگ که بیشتر در  واحد های آپارتمانی بازسازی ساختمان اتفاق می افتد، طراحی و دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. زندگی در خانه های آپارتمانی کوچک، امروزه به میزان بسیار زیادی افزایش یافته و بسیاری از زوج های جوان به دلایل مختلف از جمله مسئله مالی یا ترجیح دادن فضاهای کوچک و جمع و جور به فضاهای بزرگ، در اینگونه خانه ها و آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. در این مطلب به بررسی آپارتمان های مختلف با متراژی حدود ۷۵ متر می پردازیم که فضایی کوچک محسوب می شود اما در مقایسه با بازسازی ساختمان خانه ها و آپارتمان های شهری با مساحت های ۳۰ متر و ۴۰ متری  که در مطالب پیشین به بررسی آنها پرداختیم بسیار بزرگ تر و راحت تر است. اما با اینحال باز هم طراحان به دقت تمامی جوانب را در نظر گرفته اند تا فضایی در خانه خلق کنند که در عین زیبایی، کاربردی بازسازی ساختمان و سودمند نیز هست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com