بازسازی ساختمان

چیدمان یک خانه دوبلکس

اولین خانه یک خانه دوبلکس بزرگ ۲۳۸ متری و چهارخوابه است که در کشور چین تایپه قرار دارد. در طراحی و بازسازی ساختمان چیدمان این خانه دوبلکس سعی شده از ترکیب سبک و استایل های ظریف و شرقی در دکوراسیون استفاده شود. این استایل در اتاق نشیمن خانه خیلی زود خودش را نشان می دهد. جایی که در کنار یک میز چایخوری، متوجه حضور کنده درختت هایی می شویم که بروی قالیچه ای با طرح چمن بازسازی ساختمان قرار داده شده و توسط یک مبل راحتی دونفره به رنگ زرد لیمویی همراهی می شوند.

دومین نکته رنگ کاری محیط است. انتخاب رنگ برای منزل معمولا یکی از سخت ترین کارهای بازسازی ساختمان هر طراحی برای تزیین دکوراسیون خانه است. اما برای داشتن طرحی لوکس در خانه بهتر است رنگ های خود را از بین رنگ های سفید یا خنثی انتخاب کنید، این رنگ ها به پیچیده تر شدن و فراوانی فضا کمک بسیار زیادی می کنند. بعلاوه رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر در دکوراسیون داخلی خانه ست می شوند و جای نگرانی در مورد نامناسب بودن ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر باقی نمی گذارند. یکی از دیگر از ترفندهای سودمند در این زمینه رنگ کردن بازسازی ساختمان قسمت داخلی درهای خانه به رنگ سیاه است. این کار ساده تاثیر زیادی بر لوکس کردن چهره دکوراسیون شما می گذارد.

البته چمن های رولی و مصنوعی هم می توانند به طور یکپارچه و گسترده بام را بپوشانند یا بازسازی ساختمان فقط قسمت هایی را که در طراحی باغ به وسیله طراح مشخص شده اند را پوشش دهند. چمن بافت خاصی به ترکیب محیط می بخشد و از آنجایی که انواع متنوعی از چمن ها با رنگ های متفاوت موجود است استفاده بیش از یک نوع چمن در کنار هم می تواند زیبایی و شکوه خاصی به محدوده چمن کاری شده پشت بام بدهد. توجه داشته باشید که کاشت و استفاده از چمن مختص مکان خاصی نیست. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا و منحصر بفرد از بازسازی ساختمان مدل های فضای سبز در بام خانه را مشاهده می کنید که چگونه طبیعت را به ساختمان ها آورده اند و محیطی نشاط آور و زیبا خلق کرده اند.

نکته اول آشنایی با قسمت بندی رنگ ها است. رنگ ها به طور کلی شامل سه قسمت هستند، قسمت اول رنگ های پایه، قسمت دوم رنگ های ثانویه و قسمت سوم رنگ های ثالثیه. رنگ های اولیه یا پایه به رنگ هایی گفته می شود که از ترکیب بازسازی ساختمان رنگ های دیگر بوجود نمی آیند و به همین دلیل به این رنگ ها رنگ های پایه یا اولیه می گویند. رنگ های قرمز، آبی و زرد تنها عضوهای رنگ های اولیه یا پایه هستند. رنگ های ثانویه رنگ هایی هستند که از ترکیب رنگ های اولیه تهیه می شوند. نارنجی، بنفش و سبز عضوهای دسته دوم هستند. در نهایت رنگ های ثالثیه هم سایه هایی هستند که از ترکیب رنگ های اولیه با رنگ های ثانویه تهیه می شوند. رنگ های ثالثیه شامل ترکیب رنگ های آبی-سبز (فیروزه ای)، زرد-نارنجی پتینه (پرتقالی)، سبز-زرد، بنفش-آبی، بنفش-قرمز (ارغوانی) و نارنجی-قرمز هستند. اگر شما هم در انتخاب رنگ ابتدایی خود برای دکوراسیون منزلتان سردرگم هستید بازسازی ساختمان کافی است یکی از این دوازده رنگ را برای نقطه شروع انتخاب کنید. در شکل زیر دسته بندی صحیح این رنگ ها را مشاهده می کنید به سادگی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در نهایت به رنگ مورد نظر خود برسید.

از دیرباز تا کنون سنگ مرمر در دکوراسیون خانه یک ماده طبیعی مهم و کاربردی محسوب می شده و کماکان محبوبیت و جذابیت خود را حفظ کرده است. قطع یقین می توان گفت این مدل سنگ محدود به دوره و زمان نیست و در ادوار مختلف محبوبیت بازسازی ساختمان خود را حفظ کرده است. سنگ مرمر یک نوع سنگ دگرگونی است که در طبیعت بوجود می آید. این سنگ زیبا و جذاب طی سال های اخیر بعنوان یکی از مواد مهم در معماری و هنرهای تجسمی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از ساختمان ها و بناهای ساخته شده از زیبایی و شکوه این سنگ بهره می برند. این سنگ در عین سختی و استحکام زیادی که دارد، ظاهری ظریف و زیبا و بافتی ملایم دارد. وجود رگه های طبیعی در سنگ های مرمر باعث پدید آمدن تنوع زیاد در جلوه و بافت این سنگ شده است. بعلاوه این بافت های زیبا، بازسازی ساختمان بصورت کاملا طبیعی بوجود می آیند و انسان هیچگونه دخالتی در ایجاد آنها ندارد. سنگ مرمر در نقاشی ساختمان دکوراسیون خانه از گروه مواد گران قیمت محسوب می شود اما به دلیل استحکام بسیار زیاد و همچنین جذابیت و زیبایی بازسازی ساختمان همیشگی اش ارزش این سرمایه گذاری و هزینه را دارد.

قرار دادن قالیچه ها و گلدان های زیبا برای تزیین دکوراسیون هال ورودی ایده مناسبی بازسازی ساختمان است اما حتما قالیچه خود را از مدل های مقاوم و بادوام انتخاب کنید زیرا معمولا این قالیچه ها به نظافت و شست و شوی زیادی نیاز دارند بنابراین کیفیت آن باید بگونه ای باشد که در هنگام استفاده و نظافت مداوم زیبایی و درخشش خود را از دست ندهند. سعی کنید فضای ورودی خانه را از گلدان هایی با گل های شاداب و زیبا پر کنید تا رنگ و جذابیت به دکوراسیون هال ورودی بخشیده باشید. در شکل های زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های دکوراسیون هال بازسازی ساختمان ورودی را مشاهده می کنید.

هتل ماندارین، به واسته موقعیتش در جنگل های حاره ای و شالیزارهای بازسازی ساختمان برنج شمال تایلند، بازسازی ساختمان انتخابی هوشمندانه به جای شلوغی بانکوک به شمار می آید. هتل ماندارین را باید موزه ای زنده دانست که فرهنگ و سنت امپراطوری لانا در گذشته دور را در کنار شکوه و جلال دوران استعمار آسیا، فضایی هماهنگ و مدرن شکل داده است. راچن اینتاونگ (Rachen Intawong) معمار این تفرجگاه، با سفر به نقاط مختلف منطقه مِکونگ به شناختی کامل از معماری منطقه دست یافت. تیم طراحی او به بررسی دقیق معماری شهر سلطنتی لانا پرداختند؛ شهری شامل یک کاخ مرکزی است که توسط مجموعه از انبارهای برنج احاطه شده است. این فضا به مساحت ۶۴ هکتار یا پوشش گیاعی حاره ایی و دریاچه ایی مملو از زنبق آبی، ۶۰ ویلا بازسازی ساختمان و عمارت کلاه فرنگی را در خود جای داده که مکمل ساختمان اصلی نیز هست که خود دارای ۸۰ سوئیت است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com