بازسازی ساختمان

عناصر دکوراسیون در منزل

شاید شما نیز از تحول دکوراسیون خود با استفاده از عناصر طبیعت شگفت زده شوید، آوردن فضای خارج به داخل خانه بازسازی ساختمان نتها بروی دکوراسیون خانه بلکه بروی تمامی اعضای خانواده و بطور کلی افرادی که در آن رفت و آمد می کنند تاثیر شگرفی خواهد گذاشت. تنها با نگاه کردن به طبیعت می توانید از آن الهام گیری کنید و مدل های بدیع و منحصر بفرد خود را در منزلتان داشته باشید. از رنگ های موجود در طبیعت گرفته تا بافت هایی که قادر به لمس آنها هستید، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم از طبیعت یاد بگیرم و در دکوراسیون منزلمان از آن بازسازی ساختمان استفاده کنیم.

نکته دوم مبحث ته رنگ، سایه و سایه روشن رنگ هاست که هر کدام خصوصیات بازسازی ساختمان مخصوص به خود را دارند. به طور کلی ته رنگ (tint) همان رنگ مورد نظر ما در ۱۲ دسته بالا در ترکیب با رنگ سفید است، در این دسته رنگ ها روشن تر می شوند. سایه (shade) نیز همان رنگ مورد  نظر در ۱۲ دسته بالا در ترکیب با رنگ سیاه است، در این دسته رنگ ها تیره تر می شوند. در نهایت سایه روشن یا همان تُن (tone)، رنگ مورد نظر ما در ترکیب با رنگ خاکستری است که در این دسته نیز رنگ ها کمی تیره تر می شوند اما با شدت کمتر از سایه. بازسازی ساختمان در شکل  زیر انواع این دسته بندی ها را مشاهده می کنید.

سبک معماری و طراحی داخلی کلاه فرنگی متاثر از سبک معماری محلی است. بازسازی ساختمان شاخصه عمده این سبک، سقف های شیروانی سفالی و استفاده از چوب ساج محلی در قسمت های چوبی خانه است. ویلاها نیز بر طراحی غله های شمال کشور ساخته شده اند، در حالی که سوئیت های مسکونی، همانند هتل های دوران استعمار قرن نوزدهم ، نمایی لوکس و مجلل دارند. نقطه عطف این اقامتگاه ها را می توان سبک معماری داخلی ودکوراسیون آنها دانست که بسیار مجللند. هنرمندان و طنعتگران محلی با کنیتکس استفاده از مسلحی مانند چوب ساج، سنگ، بازسازی ساختمان موزاییک، ابریشم تایلندی و سنگ مرمر آنها را اجرا کرده اند. جکوزی های طبیعی این منطقه کیفیتی مشابه نمونه مشهور کاخ ماندالای (Mandalay) در میانمار دارد.

اما بیشترین چیزی که در نمای خارج این طراحی داخلی مدرن جلب توجه بازسازی ساختمان می کند سقف و کف دوتکه ساختمان هستند که مانند ساندویچی پنل های شیشه ایی را در برگرفته اند. این قطعه های بتنی حس بزرگ و مدرن بودن یک محیط را به نهایت خود می رساند. پنل کف خانه حدود ۵۰ سانتی متر از کف زمین فاصله دارد تا حس شناور بودن خانه را به بیننده و مالکان منتقل کند. از طراحی داخل خانه بازسازی ساختمان تا استخر خارج و پنل های چوبی تا شده در نمای خارج خانه طوری طراحی شده اند که همگی جزئی از طبیعت باشند و با نگاه کردن به آنها متوجه حضور و زندگی دربین آسمان، دشت و زمین سرسبز بشوند. پنل های چوبی بعنوان پرده هم عمل می کنند تا قسمت های خصوصی خانه بازسازی ساختمان مانند اتاق خواب را پوشش دهند و از نفوذ نور زیاد به داخل آنها جلوگیری کند.

آپارتمانی که در این مطلب بررسی خواهیم کرد در ساختمانی شش طبقه در بازسازی ساختمان مرکز شهر بزرگ بمبی هندوستان قرار دارد. پتینه هر آپارتمان بزرگ با مساحت ۵۲۸ متر مربع دارای دو طبقه است، شرکت طراحی هندی هم برای هر سه آپارتمان طراحی متفاوتی را ایجاد کرده است. هر آپارتمان برای خانواده ایی با شرایط و روحیات متفاوت طراحی شده است. یکی برای دو زوج مسن و دو آپارتمان دیگر برای زوجی جوان بهمراه فزرندانشان طراحی شده است. هر کدام از آنها طراحی داخلی مخصوص به خود را می خواستند که بسیار بازسازی ساختمان از فرهنگ کشور هندوستان بدور بود.

این طرح مربوط به خانه ای ویلایی در شهر Torun در شمال کشور لهستان است. مشاهده می کنید که بازسازی ساختمان اکثر قسمت های خانه به رنگ خاکستری تیره و سیاه درآمده  و در قسمت های دیگر از رنگ سفید شفاف استفاده شده است و نقاشی ساختمان فضایی صاف و ساده را بوجود آورده است. دلیل این دکوراسیون black and white هم بیشتر مربوط به فضای سرسبز بیرون است زیرا از هر جهتی که بازسازی ساختمان به نمای سبز و باز بیرون خانه نگاه کنید حس بودن در آن فضا به داخل خانه کشیده خواهد شد.

انواع مدل کاشی و سرامیک ها با طرح های فوق العاده شیک در تمامی طراح ها بازسازی ساختمان تولید می شوند که آنها را به گزینه مناسبی برای اتاق نشیمن، پذیرایی، راهروها و حتی اتاق خواب تبدیل می کند. برای افرادی که در مکانی با آب و هوای گرم زندگی می کنند سرامیک ها به دلیل سردی و خنکی که بخود می گیرند گزینه کاملا مناسبی هستند اما در هنگام زمستان هم با پیشرفت تکنولوژی بازسازی ساختمان در تولید سیستم گرمایش زیر کفپوش خانه نگرانی ها برای سر شدن بیش از حد سرامیک ها از بین می رود.

مورد اول که از اهمیت بالایی هم برخوردار است نورپردازی در ساخت باغچه است. بازسازی ساختمان نورپردازی نقش مهمی را در عمق دادن و حالت دادن به فضا ایفا می کند بعلاوه راه ورودی و خروجی را هم مشخص می کند. یکی از راه ها برای دستیابی به احساسات عمیق در چنین فضا هایی استفاده از روشنایی کم شدت و لطیف در قسمت بالای دیوار یا پایین درختان است که فضا را بازسازی ساختمان بشدت احساسی می کند.

اتخاب رنگ دیوار یکی از سخت ترین کارها در طراحی خانه است که از اهمیت بازسازی ساختمان بسیار زیادی برخوردار است و سخت گیر بودن در این مورد لازم است. بعلاوه در کنار سخت بودن انتخاب رنگ باید سخت بودن انتخاب بین جنس و نوع رنگ هم اضافه کنیم.  رنگی که به شخصیت و فضای شما بخورد تا شما را در طراحی دکوراسیون کلی خانه آنطور که مطلوب خودتان است یاری کند در این مقاله بازسازی ساختمان کوتاه به بررسی انتخاب رنگ های مناسب برای محیط های مختلف خانه مثل پذیرایی و اتاق خواب ، نشیمن و … می پردازیم.

همانطور هم که در مقاله های پیشین گفتم دکوراسیون اتاق نشیمن بازسازی ساختمان و پذیرایی دکوراسیون کلی خانه را شکل می دهد و ذهنیت هر بیننده ایی را نسبت به فضای کلی خانه شکل می دهد. بهتر است برای این فضا ها از زنگ های خنثی بازسازی ساختمان استفاده کنید تا لوازم موجود در خانه بیشتر به چشم بیایند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com