بازسازی ساختمان

سنگ مرمر در بازسازی آپارتمان

سنگ مرمر گزینه مناسب دیگر برای داشتن کفپوشی فوق العاده است. سنگ مرمر یک نوع سنگ دگرگونی است بازسازی ساختمان که در طبیعت بوجود می آید. این سنگ زیبا و جذاب طی سال های اخیر بعنوان یکی از مواد مهم در معماری و هنرهای تجسمی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از ساختمان ها و بناهای ساخته شده از زیبایی و شکوه سنگ مرمر بهره می برند. این سنگ در عین سختی و استحکام زیادی بازسازی ساختمان که دارد، ظاهری ظریف و زیبا و بافتی ملایم دارد. وجود رگه های طبیعی در سنگ مرمر باعث پدید آمدن تنوع زیاد در جلوه و بافت این سنگ شده است. بعلاوه این بافت های زیبا، بصورت کاملا طبیعی بوجود می آیند و انسان هیچگونه دخالتی در ایجاد آنها ندارد. سنگ مرمر در دکوراسیون خانه از گروه مواد گران قیمت محسوب می شود اما به دلیل استحکام بسیار زیاد و همچنین جذابیت و زیبایی همیشگی اش ارزش این سرمایه گذاری و هزینه را دارد. در ادامه عکس های بازسازی ساختمان از مدل کفپوش های سنگی و سرامیکی شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد.

زندگی در خانه های کوچکتر مزایای خاص خودش را دارد. برای مثال در خانه کوچک کمتر بازسازی ساختمان انرژی مصرف می کنید و هزینه بسیار کمتری هم نسبت  به خانه بزرگ می پردازید. همانطور که در مطالب قبلی مشاهده کردید راه های بسیار متعددی برای استفاده از فضای کوچک وجود دارد بطوریکه به هیچ عنوان حس بودن در فضایی تنگ و خفه کننده در خود ندارند. استفاده از رنگ مناسب در محیط خانه های کوچک یکی از اساسی ترین نکاتی است که هر طراحی باید به آن توجه ویژه کند. رنگ هایی مانند کرم و آبی کم رنگی از مناسب ترین رنگ هایی هستند که فضای خانه های کوچک بازسازی ساختمان را دلباز و وسیع تر نشان می دهند. رنگ ها، حس بزرگ بودن محیط را از طریق خطای دید بوجود می آورند. بخاطر منعکس کنندگی بیشتر رنگ های روشن، محیط خانه بزرگ تر حس می شود بخصوص اگر این رنگ ها را با نور طبیعی روز روشن کنید تاثیری بسیار بیشتر را مشاهده خواهید کرد. اگر نمی توانید از نور طبیعی استفاده کنید، باید بدنبال ایجاد سیستم روشنایی زیبا و هوشمندانه بروید تا بتوانید به خوبی جای خالی نور طبیعی را پر کنید. لامپ ها بازسازی ساختمان باعث بوجود آمدن رنگ و توجهی خاص در خانه می شوند. در ادامه عکس های از مدل آپارتمان های کوچک ۷۵ متری و کمتر را مشاهده خواهید کرد.

خطوط صاف و گوشه دار در طراحی خانه به راحتی هر نگاهی را بخود جلب می کند اما بازسازی ساختمان بافت آجری و بتنی دیوارها تصویر بسیار جالب تری را در دکوراسیون منزل ایجاد کرده است.  البته استایل سیاه و سفید خود بتنهایی ممکن است کمی احساس بسته و مغرورانه بودن محیط را بیش از حد جلوه بدهد، برای جلوگیری از این مورد طراح از یک کاناپه سبز رنگ شیک و لامپ آباژور بزرگ سفید بازسازی ساختمان استفاده کرده است تا مقداری از شدید شدن این حس جلوگیری کند.

بهتر است برای دوری از هر گونه نارضایتی در طراحی داخلی خانه کفپوش مناسب بازسازی ساختمان برای خانه خود را خودتان انتخاب کنید و این یعنی باید به تحقیق در مورد مدل ها و ویژگی ها مختلف پارکت ها یا کفپوشها  بپردازید و تمامی جوانب را درنظر بگیرید. برای مثال اگر برای طراحی دیوار خانه از کاغذ دیواری با طرح و رنگ قوی استفاده کرده اید بهتر است برای کف خانه کفپوشی ساده، بدونه طرح بازسازی ساختمان و خلوت استفاده کنید تا نوعی تعادل در محیط برقرار شود.

یکی از موضوعات مهم در مبحث معماری و طراحی، حداکثر استفاده از محیط محل بازسازی ساختمان ساخت سازه است بخصوص در یک خانه ویلایی که عمدتا در مکان های ناهموار ساخته می شوند. هر طراح و معمار برجسته و حرفه ای باید بتواند به بهترین شکل ممکن از محیط اطرافش بعنوان نقطه برتری استفاده کند. خانۀ منحصر بفرد و فوق لوکسی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم در کشور آفریقای جنوبی قرار دارد بازسازی ساختمان و توسط تیم مهندسی SAOTA طراحی و ساخته شده است. سایتی که این شرکت برای ساختن ویلا در اختیار داشت به دلیل داشتن شیب زیاد و توپوگرافی ناهمگون شرایط سخت تری از حالت معمول را پیش روی آنها قرار داده بود. بعلاوه این سایت در مکانی با منظره ای بازسازی ساختمان فوق العاده تماشایی از اقیانوس اطلس و اسکله ای زیبا قرار گرفته بود.

شاید باور دارید که چیدمان و تزئین دکوراسیون زیرزمین خانه از طراحی دکوراسیون خود بازسازی ساختمان خانه آسان تر است اما اشتباه می کنید این کار به هیچ وجه آسان نیست. تزئین دکوراسیون زیرزمین و انتخاب کفپوش ها و لوازم مناسب برای این محیط، خود چالش هایی دارد که مجبوریم با آنها روبرو شویم. دلیل اصلی آن هم وجود فضاهای کنترل نشده و نامفهوم (برخلاف اتاق نشیمن یا دیگر اتاق های خانه) در قسمت های مختلف زیرزمین خانه است. بعلاوه هوای موجود در زیرزمین خانه کاملا با هوای خود خانه فرق می کند، برای مثال زیرزمین ها عمدتا رطوبت بیشتری  بازسازی ساختمان نسبت به اتاق های اصلی خانه دارند. همین وجود رطوبت است که در بعضی از زیرزمین ها، کفپوش و یا وسایل نقاشی ساختمان چوبی قرار گرفته در آن خراب می شوند و تورم هایی در سطحشان بوجود می آید. این رطوبت موجود به فضاهای خالی موجود در وسایل چوبی نفوذ می کنند و باعث خراب شدن و بعضا کپک زدن آنها می شود. در نتیجه با وجود چنین شرایطی در زیرزمین خانه قبل از طراحی دکوراسیون آن باید بدقت شرایط موجود را بررسی کنیم و موادی را انتخاب کنیم که بازسازی ساختمان در این محیط برایشان مشکلی ایجاد نشود.

یک آپارتمان با دیوار متحرک دقیقا همان چیزی است که واحد های کوچک و تنگ امروزی بازسازی ساختمان به آن نیاز دارند. با داشتن چنین قابلیتی دیگر نگرانی کوچکی فضا نخواهید بود چرا که می توانید حداکثر استفاده را از یک فضای کوچک ببرید. البته این کار تقریبا هزینه زیادی برای مالک دارد اما در هر صورت اگر بخواهید در مناطق گران قیمت و معروف شهری بزرگ خانه یا واحد آپارتمانی خریداری کنید بدون توجه بازسازی ساختمان به بودجه ای که دارید به احتمال بسیار زیاد مجبور خواهید بود در واحدهای آپارتمانی کوچک زندگی کنید. برای مثال در منطقه معروف شهر نیویورک به نام منهتن هر چقدر هم که پول داشته باشید احتمال اینکه بتوانید یک خانه با فضای مناسب و بزرگ پیدا کنید بسیار کم و محدود است. در چنین بازسازی ساختمان شرایطی است که داشتن خانه ای با اجزای متحرک کاملا توجیه پذیر می شوند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com