بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان گران قیمت

بازسازی ساختمان داتیک

اولین نکته استفاده از دکوراسیونی با طرح ها و الگوهای تاج گونه است. فضایی که در آن نقاشی ساختمان خبری از طرح های تاج بازسازی ساختمان دار نباشد هر چقدر هم که گران قیمت باشند باز هم حسی معمولی در فضا ایجاد خواهند کرد. برای مثال در محیط پذیرایی بهتر است از مبلمانی کلاسیک تاج دار و منبت کاری شده استفاده کنید یا در هنگام تزیین دیوارها و سقف های خانه، گچ بری های تاج گونه در محل برخورد دیوار بازسازی ساختمان با سقف خانه بوجود بیاورید، این کار به فضا شکوه و غنا می بخشد. توجه داشته باشید هر چه میزان طرح های تاج گونه بزرگ تر باشد، دکوراسیون شما لوکس تر بنظر خواهد رسید.

ایجاد فضای سبز در پشت بام خانه به پیش نیازهایی لازم دارد که بام خانه در هنگام طراحی ساختمان باید از این شرایط برخودار باشد. موارد فنی شرایط یک بام برای طراح و معمار آن نیز مهم است. او بر همین اساس تصمیم می گیرد که به چه صورتی بازسازی ساختمان باید اقدام به طراحی بام کند. در صورتی که تدابیری اندیشیده شود و  شرایط بام خانه به گونه ای باشد که بتوان زیر سازی مناسبی بروی آن انجام داد و گیاهانی که تصمیم به استفاده از آنها بروی بام شده است بروی یک لایه ضد آب کاشته شوند، با حفظ مسایل زیست محیطی این بام آماده بهره برداری و کاشت پوشش های گیاهی متنوع و متعدد خواهد بود. قبل از ایجاد فضای سبز در بام خانه حتما باید به لایه های دیگر همچون لایه حصار ریشه و لایه های زه کشی توجه بازسازی ساختمان ویژه ای داشت. گیاهانی که در بام کاشته می شوند با دارای خصوصیاتی باشند که با شرایط ویژه بام مطابقت و هماهنگی داشته باشد. مثلا با خاکی که برای بام در نظر گرفته شده است، سازگار باشند،  ریشه هایی که به صورت عمودی در خاک نفوذ می کنند، گسترده و مخرب نباشند، میزان تحمل بازسازی ساختمان نور مستقیم خورشید بر آنها مشخص باشد و در برابر بادهای شدید از خود مقاومت نشان دهند. با توجه به این شرایط چمن ها و پیچیک ها بیشترین سازگاری را با محیط های پشت بامی دارند و به همین دلیل پرطرفدارترین گیاه در ساخت بام های سبز هستند.

هیچ چیزی در دکوراسیون داخلی خانه مانند دیوار آجری دلپذیر و گرم کننده نیست، بازسازی ساختمان گرمی و نمای روستیک آجر یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش و تزیین دیوار اتاق پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب یا حتی اتاق غذاخوری است. همچنین اگر دیوار آجری در خانه دارید اما نمای آن کمی کهنه و رنگ و رو رفته بنظر می آید به راحتی می توانید با تعویض کردن نمونه های ترک برداشته و شکسته شده یا تمیز کردن آجرها با پودر و کف جان تازه ای به نمای آجری خانه خود ببخشید. دیوار خانه های ایرانی اکثر با گچ به رنگ سفید پوشانده شده اند که نمای یکنواخت و یکدست بازسازی ساختمان را در دکوراسیون داخلی منازل بوجود آورده اند بطوریکه بعداز مدتی کاملا تکراری، خسته و کسل کننده بنظر خواهند رسید؛ تا جایی که در بعضی مواد حتی اضافه کردن کاغذ دیواری به قسمتی از خانه یا چسباندن استیکر های دکوری به دیوارهای خانه این حس را از بین نمی برد. بهترین راه حل برای دوری از این یکنواختی خسته کننده، استفاده از نمای آجری در دکوراسیون داخلی است. درست مانند کاغذ دیواری ها یا استیکرها، برای داشتن دیوار آجری در منزل خود بازسازی ساختمان حتما نیاز نیست تمام دیوارهای خانه خود را به بافت آجری تغییر حالت بدهید، بلکه به راحتی می توانید فقط یکی از دیوارهای خانه را انتخاب کرده و شروع به تزیین آن با نمای آجری کنید.

در طراحی فضای خصوصی خانه مانند اتاق خواب و حمام و سرویس های بهداشتی بازسازی ساختمان بیشتر از رنگ سفید استفاده شده است تا کیفیت بالای محصولات به نمایش گذاشته شود. در اتاق خواب هم با تکیه دادن فریم های خالی به دیوار به اهمیت فضای منفی (فضایی که در مرکز توجه نیست) در این طراحی تاکید می کند.

آپارتمان های کوچک امروزه به بخش جدایی ناپذیر شهرهای بزرگ تبدیل شده اند. در بازسازی ساختمان دکوراسیون آپارتمان کوچک همه چیز باید دقیقا درجای خودش باشد بدون کوچکترین حرکتی. وقتی که شما فقط با چند متر مربع از فضای کف سروکار دارید دیگری جایی برای وسایل اضافه حتی یک چمدان اضافه هم باقی نمی ماند. از کانسپت و مفهوم تا طراحی واقعی چنین کنیتکس آپارتمان کوچکی باید بسیار بسیار دقیق عمل کنید. آپارتمانی که در این پست مشاهده می کنید ویژگی های بالا کاملا در موردش صدق می کند. در چیدمان و طراحی آپارتمان کوچک این پست هر بازسازی ساختمان وسیله ایی هدف و مکان مشخص به خودش را دارد. هدف طراحان سبکی و سرسری طراحی کردن آپارتمان ها نیست بلکه هدف داشتن استایل مخصوص آپارتمان کوچک است.

جالب است بدانید تلویزیونی که درون دیوار جاسازی شده به دلیل داشتن  بازسازی ساختمان سیم کشی کاملا مستقل داخل دیوار، قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای دارد. به این معنی که می توانید در مواقع لزوم تلویزیون را از اتاق نشیمن به داخل اتاق خواب برگردانید و در اتاق خواب خود در حالت استراحت به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بپردازید.

آپارتمانی که در زیر مشاهده می کنید از همان ایده فضای عمودی  بازسازی ساختمان استفاده کرده است. اتاق خواب این خانه بسیار کوچک در نزدیکی سقف قرار گرفته که توسط پلکانی کوچک قابل دسترسی است. در این قسمت طراح استفاده ای بسیار هوشمندانه از راه پله این خانه کرده است، پله های این پلکان در نقش کشوی ذخیره سازی هم ظاهر می شوند و نیازهای هر خانواده ای را برای نگهداری وسایل اضافه خود برطرف می کنند.  همان چوبی که در قسمت پلکان استفاده شده به قسمت آشپزخانه هم راه پیدا کرده و در نهایت به کفپوش ها و قسمت های دیگر خانه رسیده است. استفاده از پتینه یک ماده طبیعی رنگ روشن به صورت یکپارچه در قسمت های مختلف، در کنار دیوارهای سفید خانه باعث بزرگ تر جلوه کردن محیط شده است.در ادامه عکس های از دکوراسیون یک آپارتمان فوق العاده کوچک ۱۵ متری را مشاهده خواهید کرد که از مبل تخت خواب شو در اتاق نشیمن استفاده کرده و مکانی مخفی بازسازی ساختمان برای ذخیره سازی در نظر گرفته است. با این حال تمامی وسایل و مکان های مورد نیاز یک شخص در خانه با هوشمندی در این مکان بسیار کوچک جاسازی شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com