بازسازی ساختمان

سنگ در پوشش ستون خانه

یکی از بهترین موارد استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون خانه استفاده از آن برای پوشش ستون های پتینه خانه است. اگر در خانه بازسازی ساختمان خود ستون هایی دارید و از طرف دیگر ایده ای برای استفاده از آن در دکوراسیون خانه می خواهید، مطمئن باشید بهترین مکان برای شما همین ستون های موجود در منزل هستند. می توانید آنها را با سنگ بپوشانید و نمایی مرمرین به دکوراسیون خانه خود بدهید. بازسازی ساختمان با این کار هم به ستون های موجود در خانه هویت بخشیده اید و هم با افزودن سنگهای مرمر به دکوراسیون داخلی سبب غنا و شکوه هر چه بیشتر دکوراسیون کلی خانه می شوید در شکل های زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون خانه را مشاهده می کنید.

دکوراسیون هال ورودی یکی از مهم ترین مباحت در طراحی داخلی و یکی از بازسازی ساختمان مهم ترین مکان های خانه است زیرا نخستین قسمت از خانه است که در بدو ورود افراد به داخل، دیده می شود و ذهنیت آنان را در مورد دکوراسیون سایر قسمت ها و احساس حاکم بر فضای داخلی شکل می دهد. بنابراین داشتن دکوراسیون زیبا و مرتب در ورودی خانه برای ایجاد حس خوشایند و ذهنیت مثبت در ذهن افراد هنگام ورودشان به خانه، اهمیت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان نباید ساده در نظر گرفته شود. ابتدا باید به مشخص کردن محدوده هال ورودی بپردازیم. بازسازی ساختمان فضای هال ورودی از ابتدای در شروع می شود بنابراین برای تزیین دکوارسیون هال ورودی باید از همین مکان شروع کنید. محوطه پیرامون در ورودی باید کاملا خلوت، تمیز و سازمان دهی شده باشد. باور غلطی در مورد این مکان وجود دارد که جای برخی از اشیا و لوازم مانند کیف، چتر، کلیدها و کفش ها حتما در ورودی خانه است اما باید بپذیرید که ورودی خانه یک مکان کوچک است و گنجایش محدودی دارد. بنابراین اگر قرار باشد حجم زیادی از اشیاء و لوازم در آن قرار بگیرد مسلما به بازسازی ساختمان سرعت شلوغ و متراکم می شود. حتی اگر واقعا هم همینگونه باشد بازهم قرار دادن اینگونه اشیایی که در بالا به تعدادی از آنها اشاره کردیم نتیجه ناخوشایند در دکوراسیون هال ورودی بوجود خواهد آورد.

انواع کاشی و سرامیک ها به دلیل عامه پسند بودنشان و همچنین بخاطر کیفیت بسیار بالایی که دارند تقریبا مناسب تمامی محیط های داخلی هستند. مانند دیگر کفپوش ها در انتخاب و استفاده از مدل کاشی و سرامیک ها باید به چند عامل بازسازی ساختمان توجه کنید. این عوامل عبارتند از ماندگاری، میزان لغزندگی، لکه پذیری و میزان جذب کنندگی آب. این عوامل تحت تاثیر محیطی که می خواهید در آن از کاشی و سرامیک کف استفاده کنید قرار می گیرند پس باید با دانش و آگاهی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

درب های شیشه ای کدر مدل هایی هستند که مشکل ایجاد محرمیت در فضا را بازسازی ساختمان بکل از بین می برند. البته نباید ار طرح هایی استفاده کرد که زیبایی و ظرافیت آنها توسط بافت کدر درب گرفته شده باشد. بهترین گزینه استفاده از مدل هایی است که بصورت ترکیبی از بافت های کدر و شفاف در طراحی خود بهره می برند. بازهم برای زیباتر شدن مدل انتخابی می تواند از درب هایی استفاده کنید که از ۲۵ درصد چوب در حاشیه ها و وقسمت پایینی خود استفاده می کنند و بقیه قسمت ها از شیشه هایی کدر پوشیده شده اند. از این طریق می توانید مدلی جذاب از درب های شیشه ای را در منزل خود داشته باشید بدون اینکه نگران از بین رفتن محرمیت و فضای خصوصی داخل منزل یا اتاق خود شوید.  مدل های دیگر درب هایی بازسازی ساختمان هستند که از طرح های هنری بروی خود استفاده می کنند این درب ها بیشتر سطحشان از شیشه های شفاف پوشیده شده است اما تنها قسمت هایی که از طرح هنری استفاده می کنند شیشه ای شفاف دارند و باقی قسمت های درب از شیشه های کدر پوشیده می شوند. درب هایی که طرح هایی هنری بروی خود دارند ظرافت دکوراسیون داخلی را بیشتر می کنند و البته جلوه مدرن کلاسیک به آن می دهند. در شکل های زیر مدل هایی زیبا از درب های بازسازی ساختمان شیشه ای جدید و امروزی را مشاهده خواهید کرد.

بارها عبارت “عجب دنیای کوچیکی” را یا از زبان دیگران شنیده ایم یا خودمان به بازسازی ساختمان دیگران گفته ایم. برای خیلی از افراد این عبارت در مورد آپارتمانی که در آن زندگی می کنند هم صدق می کند. در این مطلب بار دیگر به سراغ طراحی آپارتمان کوچک می رویم تا شما قادر باشید با الهام گرفتن از اینگونه طرح ها بهترین و زیباترین آپارتمان ممکن را با شرایط موجود داشته باشید. اگر به مطالب گذشته سری بزنید متوجه خواهید شد که در طراحی و دیزاین آپارتمان های بسیار کوچکتر از ۵۵ متر (۳۰ و ۲۰ متری) هم نمونه های جذابی را معرفی کردیم پس بنظر می رسد  بازسازی ساختمان در طراحی آپارتمانی با مساحتی کمتر از ۵۵ متر نباید مشکلی وجود داشته باشد. در زیر به بررسی جز به جز دکوراسیون ساده و نقاشی ساختمان مدرن این محیط می پردازیم.

مواد طبیعی در هر زمان و در هر مکانی ظاهر شیک و جذاب خود بازسازی ساختمان را حفظ می کنند و همیشه زیبا بنظر می رسند. طراحان داخلی همواره سعی می کنند گوشه ای از زمین را به دکوراسیون خانه اضافه کنند تا از این طریق جلوه ای شیک و متفاوت پتینه در آن ایجاد کنند.

نمای بیرونی ساختمان سه طبقه و آپارتمان های مسکونی چند طبقه در ایران چندی است که روندی مشابه و تکراری را در پیش گرفته. اگر به ده یا پانزده سال قبل بازگردیم بیشتر خانه های سه طبقه یا دو طبقه که آن زمان در اوج بازسازی ساختمان محبوبیت بودند اغلب از نمای آجرنما در کنار شیشه پنجره های رفلکس و طاق های بلند تمام شیشه ای در قسمت راه پله استفاده می کردند.

همانطور که از عنوان مطلب مشخص است ساختمان سه طبقه بزرگمهر بازسازی ساختمان در شهر مشهد مقدس قرار گرفته است. به گفته مجری طرح، محله ای که این ساختمان در آن واقع شده یکی از محله های لوکس و البته خلوت مشهد بحساب می آید که زمان های قدیم بیشتر خانه های آن ویلایی و حیاط دار بودنند. اما امروزه به دلیل افزایش قیمت زمین، مصالح، ساخت  و افزایش جمعیت، خانه های یک یا دو طبقه جای خود را به ساختمان ها و آپارتمان هایی داده اند که بیشتر مساحت زمین را اشغال کرده و فقط مقدار کمی  بازسازی ساختمان به فضای آزاد اختصاص می یابد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com