بازسازی ساختمان

مفهوم دکوراسیون در آپارتمان

شرکت طراحی هندی بعداز جلسات مداوم با مالکان آپارتمان ها با توجه به سلایق آنها مفهوم کلی نقاشی ساختمان دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان در این آپارتمان های بزرگ را برای هر خانوار ترسیم کرد. تمامی فضاها، رنگ ها، عکس ها و بطوری کلی تمامی جزئیات بر اساس سلایق مالکان طراحی شده اند. مورد مشترکی که در داخل همه آپارتمان ها وجود دارد راه پله منحصر بفردی است که در مرکز خانه بازسازی ساختمان قرار دارد.
این راه پله با خطوط نرم و لطیف در طراحی اش بهمراه نورپردازی مناسب تبدیل به کانون توجه خانه شده است و از هر زاویه و مکانی در خانه قابل دیدن است. دلیل اصلی این توجه هم استفاده از چوب طبیعی و اُرگانیک با رنگ گرم در بازسازی ساختمان کنار زمینه سرد یوار ها وسنگ مرمر آپارتمان است. بدنبال این راه پله خطوط لطیف در سقف مواج و پرده های خانه هم تکرار شده اند

شرکتی ایتالیایی Antolini  یکی از پیشروان طراحی کفپوش و رویی های لوکس است این بازسازی ساختمان شرکت چیزی که متعلق به طبیعت است را می گیرد و آنرا  به اَثری هنری و شاهکار تبدیل می کند. در انبوهی از مدل ها شیک و لوکسی که این شرکت تولید کرده به سراغ نمونه های سنگی می رویم که در نوع خود بی نظیر هستند. این شرکت با استفاده از سنگ های طبیعی جلوه ایی به دکوراسیون منزل شما می دهد  بازسازی ساختمان که می توان به آن لقب جادویی و شگفت انگیز بودن را داد. سنگ هایی مورد استفاده این طراح ایتالیایی عمدتا از مرمر، عقیق، سنگ آهک، گرانیت و تراورتن هستند. رویی های سنگی این شرکت ایتالیایی از روش های مدرن صیقل دادن استفاده می کنند بطوریکه از رشد هر گونه باکتری در سطح آنها جلوگیری می کند که این قابلیت آنها را به گزینه مناسبی برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه، حمام و اتاق نشیمن تبدیل کرده است. بازسازی ساختمان خود شرکت نام این پروسه را زیروباکت (zerobact)  گذاشته و معتقد است که این کار هیچ تاثیری بروی رنگ، الگو و بافت سنگ ها و کلا تمامی ویژگی هایی که این چهره شگفت انگیز را به سنگ می دهد، نمی گذارد. به دلیل اینکه سنگ ها طبیعی هستند هر کدام از مدل ها استایل و پیچیدگی های خاص خود را دارد. از مدل های پرنقش، دراماتیک و گرم گرفته تا طرح های سرد و معاصری در همجوری طرحی وجود دارند تا بخش وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهند.استفاده از این سنگ ها می شود بازسازی ساختمان بعنوان بخشی از کفپوش خانه، اوپن/روکابنیتی آشپزخانه، وان و کف حمام ها استفاده کرد اما اگر از آن ها در فضاهای غیر معمول مانند اتاق نشیمن یا پذیرایی و حتی راهروی ورودی استفاده کنید نتیجه کار می تواند نمایی شگفت انگیز، منحصر بفرد و خارق العاده باشد.

آپارتمانی که معرفی می کنیم مساحتی برابر با ۴۸ متر مربع دارد. مشاهده می کنید که بازسازی ساختمان دو پنجره بسیار بزرگ به پر کردن فضای خانه با نور طبیعی کمک زیادی کرده است همچنین طرح دکور و لوستر ترکیب زیبایی را با محیط ایجاد کرده است.

استفاده از میز چایی خوری کوچک و کم ارتفاع با حفره هایی برای قرار دادن کتاب ها بازسازی ساختمان و وسایل دم دستی نیاز به یک قفسه جاگیر را از بین برده است و از شلوغ شدن فضا جلوگیری کرده است.

میز غذاخوری در این خانه کوچک ۵۰ متری به کاناپه چسبیده است تا علاوه بر بازسازی ساختمان از باز شدن فضا، همچنان بتوان از آن در خوردن غذا بصورت تک نفره یا دو نفره استفاده کرد.

دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ در دیوار هم رنگش محو می شود اما دیوار چوبی پشت ظرفشویی، بازسازی ساختمان با رنگ تیره کاملا خود را نمایان می کند. لوستر ها هم در نهایت سادگی انتخاب شده اند.

در این مطلب به دنبال قسمت های پیشین درباره فایده استفاده از مواد و مصالح طبیعی بازسازی ساختمان در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل، موضوعاتی را به طور مختصر شرح خواهیم داد و در پایان با نمونه هایی زیبا از خانه هایی که چنین ویژگی ها را در خود دارند آشنا می شویم. اما شاید شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد ندانید منظور از مواد طبیعی استفاده شده در دکوراسیون دقیقا چه چیزی است. موادی از قبیل چوب، سنگ مرمر ، فلز، خاک و بطور کلی هر ماده و منبع قابل تجدیدی که برای مصرف از سطح زمین جمع آوری می شوند در دسته مواد طبیعی قرار بازسازی ساختمان می گیرند. مطمئنا مواد طبیعی کمتر مورد پردازش قرار می گیرند و از همین رو برای محیط زیست نیز بسیار مفید تر هستند.

لوازم و رنگ های خنثی برای هر دکوراسیونی لازمند اما لزوما جذاب نیستند. هر دکوراسیونی به لوازم خنثی نیاز دارد تا دیگر عناصر شاخص و چشم گیر را برجسته تر و مشخص تر نشان دهد. این مواد و مصالح طبیعی دقیقا همان چیزی هستند  بازسازی ساختمانکه به فضای خنثای دکور اتاق شما جذابیت می بخشد و به آن طرح و رنگ می دهد. در شکل هایی زیر با دکوراسیون هایی که به شکلی هوشمندانه از مواد طبیعی نقاشی ساختمان در چیدمان خود استفاده کرده اند آشنا خواهید شد:

به گفته سازنده طرح، مساحت بلاک های قرار گرفته در این بازسازی ساختمان محله پتینه بیشتر ۲۵۰ متری هستند که زمان های گذشته ۶۰ درصد این مساحت به بنا اختصاص داده می شد اما امروزه همانطور که گفتیم کم کم این خانه های ویلایی جای خود را به ساختمان های سه طبقه و بیشتر داده اند. حیاط ها نیز رفته رفته کوچکتر می شدند تا جایی که فقط قسمت کمی مثلا در پشت ساختمان بعنوان فضای آزاد گذاشته می شد. بازسازی ساختمان از طرفی نمای جذاب و عمدتا نازیبای ساختمان نیز اجازه کمی به ورود نور طبیعی و استفاده از فضای باز و آزاد را می داد. اما نمای بیرونی ساختمان سه طبقه زیر دقیقا عکس مدل های مرسوم عمل کرده است.

ویلاهای مدرن امروزی دچار تغییرات گسترده ای شده اند. زوایای زیادی به این بازسازی ساختمان بناها اضافه شده و به ظاهر کلی آنها نمایی عجیب و غیر معمول داده است. شیشه معمولا در نمای این ساختمان ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند، در کنار شیشه نیز مصالحی از قبیل، سنگ مرمر، بتن و فلز نیز به وفور دیده می شود. ترکیب تمامی این عناصر کنار یکدیگر، نمای بسیار ویژه و خاص در این ساختمان های لوکس ایجاد می کند. قیمت این ویلاها نیز درست همانند ظاهرشان، در کلاسی جدا قرار می گیرد اما همانطور که گفتیم طرح های زیبا همیشه بازسازی ساختمان می توانند الهام دهنده باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com