بازسازی ساختمان

مقاومت کاشی و سرامیک

مقاومت سطحی انواع مدل کاشی و سرامیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که پتینه باید به آن توجه ویژه ایی شود. بازسازی ساختمان زمانی که کاشی سرامیک لعابکاری شده را در محیط های پر رفت و آمد مانند کف آشپزخانه یا ورودی خانه استفاده می کنید به دلیل ترافیک و رفت و آمد زیاد حتما از مقاوم ترین مدل ها استفاده کنید تا سال های سال شما را از بابت داشتن کفپوشی شیک بی نیاز کنند. همانطور که در بالا گفتیم انتخاب مدل های کاشی سرامیک برای تمامی محیط ها مناسب است. برای مثال در محیط های مرطوب مانند حمام، استخر و حتی محیط خارج خانه کاشی و سرامیک ها بازسازی ساختمان یکی از بهترین انتخاب ها هستند. اما برای این مکان ها باید به میزان جذب کنندگی آب در سرامیک ها توجه کنید. هر سرامیک لعابکاری شده یا نشده ایی که بیشتر از ۳ درصد آب را به خود جذب کند به دلیل یخ زدگی و سُر کردن مسیر  در هوای سرد برای محیط های خارج خانه مناسب نیستند.

چه شما در شهر زندگی کنید چه در روستا همه می دانیم که به مکانی برای آرامش گرفتن نیاز داریم بازسازی ساختمان و چه مکانی بهتر از یک باغچه خانگی و یا روف گاردن برای آرام شدن؟ دراین مطلب به سراغ طرح هایی از باغچه های ساخته شده بروی پشت بام یا تراس خانه می رویم که چند سالی است در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم شده و در کشور خودمان ایران هم شاهد اینگونه باغچه های بامی و روف گاردن ها در شهرهای بزرگی مثل تهران هستیم. باغچه هایی که مشاهده خواهید کرد توسط شرکتی لندنی طراحی شده اند که مطمئنم از دیدن آنها لذت بازسازی ساختمان خواهید برد. ازآنجایی که ممکن است برای دانستن طرز ساخت و طراحی اینگونه فضاها کنجکاو شوید برای هر مورد توضیحاتی خواهیم داد تا شما را کمی در ساخت گاردن روف مورد نظرتان راهنمایی کرده باشیم. اما قبل از هرچیزی باید با اندازه گیری محیط مورد نظرتان و تعیین کردن بودجه هدف بازسازی ساختمان کلی خودتان را مشخص کنید.

اتاق خواب که خود بخشی از فضای اتاق نشیمن را تشکیل می دهد با یک بازسازی ساختمان پرده ساده سفید رنگ در مواقع لازم از بخش دیگر این آپارتمان کوچک جدا می شود و تبدیل به اتاق خوابی کاملا خصوصی می شود. استفاده از چوب طبیعی سفید و خاکستری رنگ در طراحی آپارتمان کوچک این پست این اجازه را به مالک می دهد تا در هر زمانی که می خواهد رنگ ها را تغییر داده و به تِم آنها اضافه یا کم کند. البته یکی دیگر از مزایای طرح سفید و خاکستری بخصوص در آشپزخانه این است که غذای رنگارنگ شما به سرعت تمام توجهات را بازسازی ساختمان بخود جلب خواهد کرد.

کلیه کفپوش ها چه از جنس نرم و چه از جنس سخت دارای رتبه بندی هستند. مثلا کفپوش بازسازی ساختمان درجه یک دارای درخشندگی و گره های بیشتر است و برای محیط هایی مثل پذیرایی مناسب است اما برای مکان هایی مثل اتاق که بازسازی ساختمان قرار است فرشی بزرگ در وسط پهن شود بهتر است از کفپوش ها درجه ۲ استفاده شود.

در مورد رنگ کفپوش ها هم باید توجه کنید که رنگی که انتخاب می کنید دکوراسیون نقاشی ساختمان کلی فضا بازسازی ساختمان را شکل می دهد. رنگ روشن بیشتر فضا را غیر رسمی می کند در صورتی که رنگ تیره بیشتر احساس رسمی و شیک بودن به محیط می دهد. البته رنگ ها روشن برای فضاهای کوچک تر مناسب هستند چرا که فضا را بزرگتر جلوه می دهند اما کفپوش ها تیره رنگ محیط بزرک را گرم بازسازی ساختمان و صمیمی نشان می دهد.

در  این مطلب به بررسی دکوراسیون آپارتمان ۵۰ متری با طراحی مدرن و شیک می پردازیم بازسازی ساختمان که بیشتر برای خانواده هایی کم جمعیت و زوج های جوان مناسب هستند. همانطور که در قسمت های پیشین در مورد مزایای خانه های کوچک تر نسبت به خانه های بزرگ تر صحبت کردیم اینبار هم تاکید می کنیم که فضاهای کوچک برای بسیاری از کارها بهترین گزینه هستند. از آنجایی که آپارتمان های کوچک تبدیل به انتخاب اول بیشتر افراد جامعه شده است شاید شگفت زده شوید که چه استفاده مفیدی می شود از این فضای بشدت کوچک کرد بطوریکه به خانه ای کاملا بازسازی ساختمان مناسب برای خانواده ها و زوج های جوان تبدیل می شوند. خانه هایی که بعضا مساحتشان حتی به زیر ۵۰ متر نیز می رسد.

در مدل زیر آپارتمانی را بازسازی ساختمان مشاهده می کنید که فقط ۴۶ متر مربع مساحت دارد و برای کنیتکس یک خانواده سه نفره طراحی شده است. با یک نگاه سریعا متوجه دکوراسیون شاد، خلاقانه و هنری این خانه خواهید شد. قسمت آشپزخانه و اتاق نشیمن کاملا به یکدیگر متصل هستند و توسط یک پارتیشن بسیار مناسب بگونه ای که اثر منفی ای بروی زیبایی و دلبازی فضا نگذارد از یکدیگر جدا بازسازی ساختمان شده اند. دیوار پشت تلویزیون هم به زیبایی تزئین شده بگونه ای که کاملا تلویزیون را در خود محو می کند و رنگ های شاد را به دکوراسیون منزل اضافه می کند.

امروزه کمی نماها تغییر کرده اند و بیشتر سنگ های تراورتن، مرمر، رومی و گرانیتی در نمای ساختمان بکار می رود. اما در کل که به طرح ها نگاه می کنیم بازهم همه چیز مشابه بوده و بعیر از مصالح ساخت نما، چیزی تغییر نکرده است. اما ساختمانی که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد ظاهری بسیار جدید را بنمایش می گذارد که اتفاقا برنده جایزه معماری منازل مسکونی تک واحده در سال ۹۴ نیز بازسازی ساختمان شده است. چه خوب است که تمام معماران و پیمانگاران ساخت بنا خصوصا در شهرستان ها و شهرهای کوچک بیشتر به موضوع نما توجه کنند تا با اینکار هم ارزش ملک خود را بالاتر ببرند و هم زیبایی شهر و محله خود را. لطفا برای آشنایی بیشتر با این خانه زیبا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

در نمای داخلی و خارجی ساختمان بزرگمهر سعی شده فضاهای بازسازی ساختمان داینامیک متعددی پتینه ساخته شود تا هم میزان ورود نور طبیعی به ساختمان از طریق نما افزایش یابد و هم فضای کافی برای استفاده از گیاهان سرسبز مهیا شود. از آنجایی که این ساختمان سه طبقه، تک واحد است، سعی شده بیشتر فضاها با یکدیگر ارتباط کامل داشته باشند. مساحت زمین ۲۵۰ متر بوده که متراژ ساختمان را به دلیل سه طبقه بودن تا ۵۲۵ متر افزایش داده است. برای ایجاد ارتباط بیشتر بین فضاها، دو عدد حیاط در نمای شمالی و جنوبی خانه ساخته شده و فضایی هم در داخل خانه با درخت و بازسازی ساختمان گیاهان سرسبز تعبیه شده است. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com