بازسازی ساختمان

تنوع زیاد در رنگ نما

کفپوش های چوبی با توجه به جنس چوب و نوع گره های آن نقاشی ساختمان (موازی یا بافت دار) دارای تنوع زیادی بازسازی ساختمان هستند. چوب های نرم تر از قبیل کاج و صنوبر از جمله کفپوش ساده را شکل می دهند که به صورت موازی کنار هم نصب می شوند. این کفپوش ها در بازار ارزان تر از مدل های دیگر هستند اما در مقابل از مقاومت کمتری برخوردار هستند. پس از این کفپوش ها نباید درمحیط های که در آن رفت و آمد زیاد بازسازی ساختمان است مانند آشپزخانه استفاده کنید.نوع دیگر کفپوش های سخت هستند که از چوب های بلوط و افرا تهیه می شوند و به آسانی خراب نمی شوند البته قیمت آنها نسبت به مدل نرم گران تر است.

برای دیوار اتاق خواب می توان از رنگ های زیادی استفاده کرد اما همیشه به این نکته توجه کنید که بازسازی ساختمان از رنگ های خیلی شاید پرهیز کنید در غیر اینصورت کاملا به شما بستگی دارد که به دنبال چه چیزی هستید رنگ های سرد یا رنگ های گرم هر کدام حس خود را دارد یکی حس خصوصی بودن را بیشتر نشان می دهد دیگری بیشتر فضا را دلگرم تر می کند. اما بازسازی ساختمان به طور کلی می توان با استفاده از رنگ های قرمز، آبی و قهوه ایی با تنالیته مختلف احساس خوشایندی را در اتاق خواب خود ایجاد کنید تا حتی در روزهای سخت هم به شما آرامش دهد. بازسازی ساختمان از رنگ های گرم تر و نشاط آور مانند نارنجی و سبز هم می شود برای رنگ دیوار اتاق خواب خود استفاده کنید.

مطمئناً چیدمان دکوراسیون آپارتمان های کوچک نیازمند دقت و نقشه ریزی بسیار بازسازی ساختمان دقیق است. در مبحث طراحی و معماری همانند زندگی واقعی، هر چیز بزرگ تری لزوما بهترین نیست. در دنیای امروزی خانه های آپارتمانی و مسکونی بقدری کوچک شده اند که مساحت آنها در بعضی موارد حتی به زیر ۲۰ متر مربع هم رسیده است. بحث مهم در معماری و طراحی داخلی اینگونه محیط های کوچک توجه به کاربرد فضا به جای توجه مساحت کم در خانه است. در این مطلب عکس هایی از دکوراسیون دو آپارتمان کوچک ۴۷ و ۳۹ متری را آماده کرده ایم که با طراحی های دقیق و هوشمندانه خود به هیچ وجه حس دلگیر و تنگ بودن فضا را برای مالکانش بوجود نخواهد آورد. طراحی فضاهای مختلف خانه مانند حمام و سرویس بهداشتی، اتاق خواب، آشپزخانه و بطور کلی چیدمان دکوراسیون آپارتمان کوچک می تواند بسیار مشکل و چالش برانگیز باشد اما زمانی که تمامی وسایل متناسب با فضا و در اندازه های کوچک  بازسازی ساختمان تهیه و طراحی شوند به مقدار بسیار زیادی این کار راحت تر خواهد شد و نتیجه دلپذیرتری را بهمراه خواهد داشت.

با منظره های زیبایی که اطراف این ویلا وجود دارد، دیگر جای هیچ سوالی باقی نمی ماند بازسازی ساختمان که چرا فضاهای خارجی خانه در اولویت طراحی این خانه قرار گرفته اند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این خانه حول یک تراس مرکزی بزرگ طراحی شده است و پنجره های تمام قد شیشه ای آن، بصورت کشویی بروی استخری مدرن و نمایی حیرت انگیز از اقیانوس اطلس باز می شوند. بازسازی ساختمان در شکل های زیر عکس های از این خانه ویلایی منحصر بفرد را مشاهده می کنید.

انتخاب درب شیشه ای مدرن برای منزل مسکونی یا مکان های اداری تاثیر زیادی بروی سبک و استایل دکوراسیون داخلی می گذارد و آنرا کاملا مدرن و امروزی نشان می دهد. اگرچه بسیاری از مردم به دلیل شفاف بودن اینگونه درب ها و بازسازی ساختمان  محرمیت کمی که در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می کنند میلی چندانی به استفاده از آنها ندارند اما مدل هایی هم وجود دارند که مشکلی از این بابت ندارند و کاملا آن فضای خصوصی پتینه مورد نیاز در منازل مسکونی یا حتی اتاق های ادراجات را فراهم می کنند. این درب ها ظرافت و زیبایی خاص خودشان را دارند و بازسازی ساختمان در صورت مناسب بودن شرایط، فضای محیط را بکلی تخت تاثیر حضور خود قرار می دهند.

راهکارهای زیادی برای بزرگ تر نشان دادن و ایجاد حس جاداری و دلباز بودن فضا در خانه های کوچک وجود دارد که در مطالب پیشین در مورد آنها صحبت کردیم.  راهکارهایی که آپارتماهای زیر به نحو احسنت از آن استفاده کرده اند و نتیجه این بازسازی ساختمان کار خلق محیطی بسیار شیک شده است که تمامی نیازهای اساسی مالک را برطرف می کند.

اما بسیاری از افراد همیشه از دو مورد در روند دکوراسیون خانه بازسازی ساختمان خود شکایت دارند. یکی هزینه بالای استفاده از مواد طبیعی است و دیگری زمان طولانی اتمام کار در دکوراسیون می باشد. اگر قصد دارید با هزینه کمتری کار دکوراسیون خانه خود را انجام دهید روی مواد طبیعی و قابل تجدید حساب باز کنید. برای مثال یک در چوبی قدیمی را به چهارچوب شومینه خود تبدیل کنید یا از تکه های ظروف سرامیکی بازسازی ساختمان دکوری هایی را برای روی میز خود درست کنید.

حیاط واقع در نمای شمالی، دقیقا پشت چارچوب نمای جلویی ساختمان قرار گرفته است. این قسمت نه تنها قسمت ورودی را به آشپزخانه و اتاق های قرار گرفته در بالای پله های متصل می کند، بلکه فضایی سبز و بسیار فرح بخش برای اعضای خانواده فراهم می کند که در خانه های آپارتمانی شدید کمبود آن حس می شود. فریم بیرونی خانه هم نمای خانه را مینیمال و مدرن نشان می دهد بازسازی ساختمان و هم به میزان زیادی نور روز را به داخل خانه و حیاط می کشاند. این نور هم گیاهان را تغذیه می کند و هم افراد داخل خانه از نور آفتاب استفاده می کنند.

ویلای مدرنی که در شکل زیر مشاهده می فرمایید بنام ویلای کیانی  بازسازی ساختمان شناخته می شود و در شهر محمد شهر کرج قرار گرفته است. مساحت این ویلا حدود ۵۰۰ متر مربع است و در سال ۱۳۸۹ توسط دو طراح هوشمند و خلاق ایرانی به نام های ماکان رحمانیان و کامران هیراتی طراحی و اجرا شده است. نمای این ویلا به سبک مدرن و صنعتی طراحی شده زیرا در نمای ویلا، بتن و شیشه که نمایانگر سبک صنعتی هستند کاملا خودنمایی می کند. البته از فضای ۵۰۰ متری زمین ویلا، ۱۵۰ مترش به حیاط سرسبز اختصاص داده شده و به همین بازسازی ساختمان خاطر با  نقاشی ساختمان استفاده از پنل های شیشه ای سرتاسری، سعی شده محیط داخل و خارج ارتباط و پیوستگی خود را با یکدیگر حفظ کنند.

از غرب به شمال کشور میایم تا با ویلای بسیار جالب درویش آباد  بازسازی ساختمان واقع در استان مازندران آشنا شویم. این ویلا با نمای بسیار جالبش مورد توجه بسیاری از سایت ها و ژورنال های اینترنتی قرار گرفت در حالی که چیزی نزدیک به ۶ سال از اجرای این طرح می گذرد اما بازهم جذابیت خود را حفظ کرده است. ویلا مکعبی درویش آباد مساحتی برابر با ۲۴۰ متر مربع دارد و به بهترین شکل ممکن، سبک طراحی سنتی و کلاسیک ایرانی را با جنبه های معماری مدرن تلفیق کرده است، نمای مدرنی که توسط مصالح و ابزار سنتی بازسازی ساختمان و کلاسیک ایرانی ساخته شده است.

بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت,شرکت مجری ساختمان شهریار,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,نقاشی ساختمان.,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان,نقشه شهریار جاده شهریار رباط کریم,نقاشی ساختمان الیکا,نقاشی ساختمان .پتینه,تجربیات نقاشی ساختمان,استعلام نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان درتهران,نقاشی پذیرایی ساختمان,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com