بازسازی ساختمان

رنگ روشن در نقاشی منزل

نقاشی ساختمان خانه اول با مساحت ۴۷ متر مربعی با استفاده از رنگ روشن در پتینه دیوارها و مبلمان، فضایی بازسازی ساختمان دلباز و آزاد را تداعی می کند. نور سفید بهمراه کفپوش های و کابینت های چوبی به مقدار زیادی نور طبیعی را به داخل خانه می کشند و احساس خانه ای بزرگ و جادار را در بیننده بوجود می آورند. همانطور که در پایین مشاهده می کنید حمام خانه با استفاده از کاشی ها و وان حمام کاملا سفید و روشن، بزرگ تر و وسیع تر از آن چیزی که هست بنمایش درآمده است.

با داشتن چنین مناظر زیبایی، حتما طراحی خانه ویلایی باید بگونه ای باشد که از این بازسازی ساختمان امتیاز بسیار ویژه به بهترین شکل ممکن استفاده کند. برای اینکه مالکان این ویلا بتوانند به راحتی در این مکان زندگی خصوصی خود را داشته باشند، معماران به طبقه اصلی ارتفاع داده اند و طبقه همکف را هم سطح با شیب  تپه قرار دادند. سپس قسمت های مختلف طراحی و دکوراسیون خانه را بوسیله شیشه هایی بازسازی ساختمان شفاف از هم جدا کرده اند تا نور براحتی از قسمت شمالی به محیط های دیگر خانه از جمله اتاق خواب ها نفوذ کند. نتیجه این طراحی هوشمندانه خانه ای شده است که بهمراه شیب طبیعی زمین، به زیبایی هر چه تمام تر با محیط اطرافش ترکیب شده و در همین حالت شکوه خود را هم بنمایش بازسازی ساختمان می گذارد.

در محیط مرطوب زیرزمین خانه در وهله اول باید وسایل و کفپوش هایی را انتخاب کنید بازسازی ساختمان که در برابر رطوبت مقاوم هستند. رطوبت بهمراه خود میکروب و باکتریهای مضر را وارد محیط می کند که با انتخاب لوازم مقاوم در برابر رطوبت از رشد آنها در زیرزمین خانه جلوگیری خواهید کرد. در قسمت کفپوش برای این محیط ها باید کمی هوشیاارانه تر عمل کنید. اگر کفپوش های زیرزمین خانه جاذب رطوبت باشند، به بازسازی ساختمان این معنی است که همیشه سرد و خیس خواهند بود در نتیجه کاملا در برابر تورم و کپک زدگی بی دفاع هستند. در زیرزمین خانه باید کفپوش هایی را انتخاب کنید که گرم هستند به عبارت دیگر کفپوش هایی که وقتی با آنها تماس پیدا می کنید متوجه گرمای آنها خواهید شد. در شکل های زیر دکوراسیون زیرزمین های بازسازی ساختمان شیک منازل مسکونی را مشاهده خواهید کرد که خود با اتاقی کاملا مناسب برای گذارندن اوقات و تفریح تبدیل شده اند.

آپارتمانی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم در منهتن نیویورک قرار دارد و به طور بازسازی ساختمان کامل توسط طراحان خلاق شرکت MKCA دوباره سازی شده است. این طراحان باهوش توانسته اند با ایجاد دیوارهای متحرک و درهای کشویی، فضای کوچک ۳۶ متری این آپارتمان را به اندازه یک خانه ۷۰ متری بزرگ و جادار نشان دهند.

بزرگ ترین و قابل توجه ترین قسمت این خانه، دیوار بزرگ متحرک آن است که تلویزیون بازسازی ساختمان و لوازم صوتی و تصویری را در خود جای داده است. زمانی که در جای خود قرار دارد، مکانی بزرگ و جادار از یک اتاق نشیمن مطلوب و ایده آل را برای مهمانی، استراحت یا انجام کارهای دیگر در اختیار مالک قرار می دهد اما زمانی که این دیوار بروی ریل خود به عقب کشیده می شود، فضای یک اتاق خواب بازسازی ساختمان با تخت خواب کینگ سایز و اتاق پرو را نمایان می کند.

هنگامی که صحبت از دکوراسیون مدرن آپارتمان کوچک می شود مبحث  بازسازی ساختمان راحتی و آسایش در چینش کلی منزل بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. زمانی که فضای کمی برای تزئیین و چینش دکوراسیون در اختیار دارید باید با چشمانی تیز بین به دنبال یافتن مکان هایی برای حل این مشکل باشید. بسیاری از طراحان با هوشمندی بسیار در چنین مواقعی از سقف خانه بازسازی ساختمان شروع می کنند، جایی که فضای زیادی در حالت عمودی در اختیارتان قرار می دهد. همانطور که در عکس های آورده شده در پایین این مطلب مشاهده  کنیتکس می کنید، از این فضای عمودی موجود پتینه در خانه برای  بازسازی ساختمان قرار دادن اتاق خواب و نصب لوسترهای سقفی شیک و بزرگ استفاده شده است.

آپارتمان هایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد همگی مساحتی بازسازی ساختمان کمتر از ۵۰ متر مربع دارند اما با این حال قادر هستند تمامی نیازهای ضروری خانواده های کم جمعیت را با دکوراسیونی شیک و خلاقانه برطرف کنند. مهم ترین نکته در طراحی آپارتمان های کوچک عنصر راحتی است. هدف اصلی آپارتمان های زیر نیز همین بوده. ایجاد فضایی که در آن مالکین بتوانند علی رغم کم بودن بازسازی ساختمان فضا، راحت و آسوده زندگی کنند.

فضای سبز ایجاد شده در محوطه داخلی خانه نیز باعث شده بیش نور بازسازی ساختمان  به میزان بیشتری نفوذ کند و به این طریق پیوندی محکم بین فضای داخلی و خارجی ایجاد شود. نوری که از طریق این فضا به داخل خانه کشانده می شود نقش بسیار مهمی در دکوراسیون ایفا می کند. نور باعث تحرک بیشتر طرح های بکار رفته در دکوراسیون شده و عنصر تضاد بین رنگ ها و مصالح را با شدت بیشتری نشان می دهد. جالب اینجاست همینکه نور تغییر می کند (نور صبح، ظهر، غروب و همچینین فصل ها) حالت دکوراسیون خانه نیز به تبع آن تغییر کرده و حسی متفاوت بازسازی ساختمان را به اعضای خانواده هدیه می دهد.

از مرکز ایران به غرب میایم تا به ویلای بسیار زیبای شمس در نزدیکی بازسازی ساختمان شهر ساوه در فاصله ۷۰ کیلومتری تهران  برسیم. این ویلا در زمین ۶۰۰۰ متری واقع در روستای کوشک شهر ساوه بنا شده اما مساحت خود سازه برابر با ۴۵۰ متر مربع است. صاحب این ویلا یک ژورنالیست و روزنامه نگار است که خواستار خانه ای ویلایی در نزدیکی زمین خانوادگی خودشان بود. هدف طراحی همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، سازه ای با نمای مدرن بود که بازتاب کننده هویت ایران باشد. روستای کوشک آب و هوایی گرم و خشک دارد به همین خاطر بنا بازسازی ساختمان به نیاز مالک، می بایست نقش یک خانه ویلایی تابستانه را به بهترین شکل ممکن آن هم با فضاهای باز زیاد اجرا میکرد که در این کار کاملا موفق شده است.

چیزی که در موضوع درب باغ و ویلا اهمیت دارد نوع و کیفیت بازسازی ساختمان ساخت درب ویلا یا باغ می باشد، بویژه کیفیت ساخت زمانی اهمیت پیدا میکند که شما بخواهید یک درب فلزی بزرگ را بسازید که دارای طرح های خاصی مانند طرح یک اسب داشته باشد. در این پست نمونه هایی وجود دارد که واقعا هنر سازنده را در طراحی و ساخت درب باغ نمایش داده است. حتما شما هم با من هم عقیده باشید بازسازی ساختمان که در نمونه درب های زیر هنر سازنده درب باغ و ویلا چقدر هنرمند بوده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com