بازسازی ساختمان

پرده های آپارتمان و بازسازی

پرده های حاشیه دار در واقع دوختی همانند پرده های ساده پتینه دارند با این تفاوت که نواری با جنس متفاوت بازسازی ساختمان در بخش بالایی یا پایینی پرده دوخته می شود و در بخش بالایی طرحی شبه والان را برای پرده ی شما ایجاد می کند و پرده هایی با حاشیه در بخش پایینی برای پنجره های کوتاه مناسب اند چرا که توجه را به حاشیه های پایینی جلب می کند و دید مخاطب را منحرف می کند. توجه داشته باشید که پرده هایی با حاشیه در بخش بالایی برای دکوراسیون هایی با سقف کوتاه مناسب نمی باشد چرا که فضای شما را کوچک تر از آنچه که بازسازی ساختمان هست بازسازی ساختمان نشان می دهد.

آبی یکی از رنگ هایی است که در دکور بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و دو طیف آبی که ترکیب خیلی زیبایی به فضای اتاق می دهند آبی فیروزه ای و آبی کبالت است. این ترکیب هم به اتاق جو تازه و ساحلی می دهد و هم ظاهری بازسازی ساختمان اشرافی و لوکس ایجاد می کند. این رنگ ها معمولا در پارچه های به کار برده در اتاق استفاده می شود.

یکی از راهکارهایی که به کمک آن می توان تفاوت و خاص بودن را به دکوراسیون اتاق کودک اضافه کرد، استفاده از نقش، طرح و الگوهای متفاوت درون فضا است. کوسن های رنگی با نقش های زیبا، فرش های گل گلی و مانند آنها می تواند طراحی بازسازی ساختمان اتاق کودک را به سمتی پیش ببرد که فرزند شما درون آن احساس شادابی و سرزندگی کند و بداند که فضای دنج او هیچ جای دیگری پیدا نمی شود.

کودکان، به خصوص در سنین پایین به رنگ ها بسیار واکنش نشان می دهند. از این موضوع استفاده نقاشی ساختمان کنید و هوشمندانه حواس کودک خود را تحریک کنید. در علم دکوراسیون از رنگ های ملایم برای اتاق کودکان نام می برند. برای مثال رنگ آبی بازسازی ساختمان  برای اتاق پسرها و رنگ صورتی برای اتاق دخترها. این کاملا درست است؛ ولی استفاده از رنگ های تند و تحریک کننده، در کنار آن رنگ های خنثی، می تواند هیجان کودکان شما را بیشتر کند. همچنین این رنگ ها ذهن کودک شما را تحریک و خلاقیت را در او شکوفا می کند. برای این کار با کودک خود مشورت کنید بازسازی ساختمان و از او برای رنگ گرم مورد علاقه اش بپرسید. مطمین شوید که رنگ انتخاب شده، فضایی سرد و بی روح را به وجود نیاورد.

بر اساس تصمیم گیرهایی که کمپانی های رنگ مانند behr انجام داده اند در سال ۲۰۱۷ رنگ های عجیب در مرکز توجه ها هستند. این کمپانی تقسیم بندی رنگ های خود را بر سه اصل تنظیم کرده: دلگرم کننده، آرامش بخش، راحت.  این رنگ ها در واقع همان رنگ های آبی، سبز، خاکستری، زرد و صورتی خودمان هستند اما در طیف هایی خاص. اگر می خواهید زودتر از هر کسی بفهمید در سال ۲۰۱۷ چه رنگ هایی بازسازی ساختمان بیشتر در مرکز توجه هستند و مد به حساب می آیند با بدونیم همراه شوید.

اگر شما جزو دسته کسانی هستید که رنگ های تند و یکدست شما را کلافه نمی  کند پیشنهاد می کنیم رنگ زرد پررنگ و لیمویی را با هم ترکیب کنید. برای دوری از کسل کننده کردن فضا، بیشتر از رنگ لیمویی و کمتر از رنگ بازسازی ساختمان زرد پررنگ استفاده کنید، به طور مثال کاغذ دیوار، کفپوش و پرده ها بهتر است به رنگ لیمویی و رو تختی به رنگ زرد پررنگ باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com