بازسازی ساختمان

رنگ های گرم در رنگ آمیزی خانه

رنگ های گرم موجب القای احساس شادی، شور و شوق و هیجان در اکثر افراد می شوند. پتینه رنگ هایی مانند رنگ قرمز و زرد از جمله رنگ های گرم بازسازی ساختمان محسوب می شوند. از آن جایی که این رنگ ها موجب تحریک هیجانات می شوند  استفاده بیش از حد آن ها در اتاق خواب کودکان توصیه نمی شود. از طرفی رنگ های سرد القا کننده احساس آرامش در اغلب افراد هستند. رنگ آبی نمونه ای از بازسازی ساختمان رنگ های سرد به شمار می رود. این رنگ ها برای کودکانی که سطح انرژی پایینی دارند و از هیجان کمی برخوردار هستند مناسب نیست.

ترکیب رنگ لیمویی و طیف های مختلف آبی یکی از بهترین ترکیب رنگی ها برای بازسازی ساختمان یک اتاق خواب تابستانی است. برای این کار دیوارها، پرده و میز کنار تخت تان بهتر است به رنگ سفید باشد و برای اجزای اتاق خواب تان از رنگ های آبی و لیمویی استفاده کنید. سعید کنید رنگ غالب در اتاق خواب تان آبی باشد.

مطمئن هستم که همه ما دست کم یک بار با نوازش نسیم صبح گاهی و شیطنت نور خورشید از خواب بیدار شدیم. می گویید نه؟ پس پیشنهاد می کنم آن شب هایی که داخل پشه بند روی پشت بام خوابیده اید را به یاد بیاورید. همان شب هایی بازسازی ساختمان که تا دم دم صبح خندیده اید و ستاره ها را شمرده اید و سعی کرده اید تا پرنورترین شان را پیدا کنید و آن را مال خود بنامید. حتی در همین خانه های بازسازی ساختمان امروزی هم می شود این فضا را پدید آورد. کار سختی نیست فقط باید دست به کار شوید. البته به شرطی که برای همسایه های تان مزاحمت ایجاد نکنید.

از آرامش و حس آسودگی گفتیم، بهتر است برای اینکه این آسودگی را به خانه‌ بیاوریم دکور بازسازی ساختمان کردن خانه را هم زنانه و هم مردانه در نظر بگیریم تا هم خانم خانه احساس راحتی کند و هم مرد زندگی گوشه ای دنج یا فضایی با چیدمان دلخواهش داشته باشد. ما اینجا کمی از دکوراسیون مردانه برایتان می‌گوییم؛ شاید شما هم خوش تان آمد.

معمولا آقایان ترجیح می‌دهند وسایل شان جای مخصوص به خودشان را بازسازی ساختمان داشته باشند؛ مثلا کنار کاناپه پریز برقی برای شارژ کردن موبایل‌شان باشد یا میزی برای قرار دادن روزنامه، مجله، فنجان چای و قهوه یا حتی زیرسیگاری بازسازی ساختمان و وسایل دم‌دستی دیگر در اتاق‌شان باشد یا حتی کمد بزرگی برای قرار دادن لباس‌ها و کفش و جوراب و … داشته باشند.

جدا از در نظر گرفتن اتاق مجزا یا گوشه‌ای دنج از اتاق نشیمن می‌توانید با همسرتان به توافق برسید که انباری، پارکینگ یا زیرزمین خانه را آن‌طور که خودش دوست دارد و باب سلیقه اوست، دکور کند تا هرقدر می‌خواهد در این فضا با ابزار بازسازی ساختمان و یراق مردانه‌اش سرگرم شود. همین‌طور قسمت باربیکیو و کباب‌پزی هم از جاهایی است که می‌توان دکور کردن و چیدمانش را برعهده او گذاشت.

در دکوراسیون منزل، دیوار ها، سقف و کفسازی ساده و خالی از طراحی، بوم نقاشی و هدف بروز خلاقیت و ایده های شما محسوب می شوند. تمام آنچه نیاز دارید مجموعه ای از رنگ های متنوع با تم های رنگی متفاوت و کمی تجسم و بازسازی ساختمان خلاقیت است!

هر گوشه از خانه می تواند فضایی برای ایجاد جذابیت های بصری باشد، و این جذابیت را می توان با رنگ های چشم گیر، الگوهای جذاب یا یک نقاشی ساده ایجاد کرد. برای شروع، یک درب کوچک را امتحان کنید. اگر در استفاده از رنگ های بازسازی ساختمان جسورانه مردد هستید، می توانید درب های یک اتاق را با رنگ های متفاوت پوشش دهید و سایر دیوار ها را سفید بگذارید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com