بازسازی ساختمان

رنگ بندی آشپزخانه

در رنگ بندی آشپزخانه، طراح، رنگ کف سازی را تیره در نظر گرفته از این رو آشپزخانه مدیریت پیمان با کابینت های سفید به بهترین بازسازی ساختمان شکل خود را نمایش می دهند. استفاده از صندلی های استیل به زیبایی هر چه بیشتر این دکوراسیون کمک فراوانی کرده است. ترکیب بنفش کم رنگ، سبز، آبی نفتی و بنفش براق در تصویر زیر به خوبی نشان داده شده است. این ترکیب رنگ را هم می توانید در همه جای خانه به کار ببرید. ولی بازسازی ساختمان همانطور که می بینید بهتر است رنگ های کم رنگ در پس زمینه و رنگ براق پیش زمینه باشد.

اختصاص یک اتاق کوچک در گوشه‌ای از فضای منزل به همسرعزیزتان فکر بدی نیست؛ جایی برای استراحت، سیگار کشیدن، مطالعه بی دردسر و راحت یا حتی انجام کارهای اداره. حتما سریال خانه سبز را یادتان می‌آید. به قول مرحوم شکیبایی اتاق تنهایی؛  بازسازی ساختمان گوشه‌ای دنج که مردها برای فکر کردن یا حتی در زمان بی‌حوصلگی شان به آنجا پناه ببرند.

به خیال خیلی از ما طراحان داخلی آدم‌هایی هستند که یاد گرفته‌اند خیلی بهتر از بازسازی ساختمان ما وسایل خانه را با هم متناسب و هماهنگ بچینند. ما همیشه بر این باور هستیم که طراحان بیشتر از ما کتاب قوانین طراحی داخلی را خوانده و از بر کرده‌اند در حالی که داستان کاملا برخلاف این قضیه است. ما کار طراحان داخلی را می‌پسندیم برای اینکه آنها به‌ راحتی هر قانونی را زیر پا می‌گذارند ولی فقط صدایش را بازسازی ساختمان در نمی‌آورند.

خانه‌های امروز دیگر همه کوچک شده‌اند اما این مساله دلیل نمی‌شود که کسی بازسازی ساختمان دیگر سراغ ایده‌های ناب طراحی نرود و به خاطر یک قانون عجیب در طراحی داخلی کلی از زیبایی‌های خانه را کم کند. قانونی که می‌گفت در خانه‌های کوچک باید کمتر ریسک به خرج داد و از به کار بردن رنگ‌های برجسته و طرح‌های شلوغ خودداری کرد این روزها دیگر خریداری ندارد. پس هر قدر هم که خانه‌تان کوچک باشد باز هم می‌توانید طرح کاغذدیواری شلوغ برایش انتخاب کنید یا در و دیوار آن را پر از رنگ و طراوت کنید. فقط این وسط یک ایراد کوچک هست؛ اینکه ممکن است  بازسازی ساختمان شلوغی زود دل‌تان را بزند یا فضا آن‌قدر برای‌تان خسته‌کننده شود که دیگر مایل نباشید مدت زیادی در آن بمانید که البته این مشکل را هم می‌توان با انتخاب پتینه مناسب لوازم محیط درست کرد.

کاغذ‌دیواری فقط مخصوص دیوارهای خانه نیست. بیایید به کاغذ کردن سقف خانه بازسازی ساختمان هم فکر کنید. این روزها بین طراحان داخلی رنگ کردن سقف‌ها متفاوت از رنگ سفید همیشگی رواج زیادی پیدا کرده. اما اینکه کسی بخواهد سقف خانه را کاغذدیواری کند کمی جسارت می‌خواهد. برای اینکه در کتاب قانون دکوراسیون سقف‌ها همیشه یا سفید و نباتی بوده‌اند یا حداکثر به رنگ نیلی و صورتی و … اما اینکه بازسازی ساختمان سقف خانه‌ای گلدار باشد با طرح و نقشه‌ای متفاوت کاری است که فقط از یک قانون‌گریز جسور برمی‌آید.

باز هم جمله عجیب مان را تکرار می‌کنیم؛ اینکه کاغذ دیواری‌ها فقط مخصوص دیوارهای خانه نیستند. بعد از اینکه جسارت کاغذ کردن سقف خانه را به خرج دادید این بار می‌توانید از کاغذ‌ دیواری‌ها برای تزیین درهای کمد یا در اتاق‌ها استفاده کنید. فقط کافی است متناسب با رنگ اتاق‌ها چند طرح کاغذدیواری انتخاب کنید و آن وقت روی درهای کابینت‌ها، دراور اتاق، کمد یا حتی پشتی چوبی تخت‌تان بچسبانید. به این ترتیب بازسازی ساختمان ساده‌ترین اشیای خانه که هیچ‌وقت به چشم نمی‌آیند زیبا و دیدنی می‌شوند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com