بازسازی ساختمان

پتینه نشیمن خانه

برای نشیمن خانه تان آخرین مد مبلمان روز را تهیه می کنید و آن را با فرش های گران بها و لوازم دکوری بازسازی ساختمان نفیس مزین می کنید. هر سال رومبلی ها را عوض می کنید که مبادا چهره شان قدیمی و از مد افتاده شود، با همه این مدرن بودن ها باز هم گاهی اوقات، از در که وارد می شوید به جای نشستن روی مبل روی زمین می نشینید و پاهای تان را دراز می کنید و به خودتان اجازه می دهید تا اندکی زندگی کنید، زندگی به سبک اصالت تان. نشیمن های بدون مبلمان، همان هایی که پشتی و تشکچه ها از عناصر جدا نشدنی شان هستند و زیباترین سمفونی جهان توسط سماور گوشه اتاق در آن نواخته می شد از جمله فضاهای ایرانی که از مد نمی افتند هستند که هر لحظه به طرفداران آن ها نیز اضافه می شود.

باوری که در بین ما ایرانی‌ها رواج زیادی دارد این است که بعد از چیدن وسایل هر کدام از اتاق‌ها باید وسط هر فضای خالی یک قالی یا قالیچه پهن کنیم. فرقی هم برایمان ندارد که طراح ساختمان با چه زحمت و ظرافتی برای انتخاب نوع و جنس کفپوش‌ها وقت گذاشته است. سرامیک یا سنگ، لمینت یا پارکت فرقی ندارد؛ تا امروز قانون این بوده که اتاق باید با فرش پوشیده باشد در حالی که دیگر این‌طور نیست. حالا طراحان داخلی دارند به سمت خداحافظی با فرش‌ها پیش می‌روند. به عقیده خیلی از این طراحان ترکیب سنگ و چوب روی کف خانه زیباترین نمایی است که می‌توان خلق کرد.

پرده‌ها فقط برای جلوی پنجره‌ها نیستند. این شاید عجیب‌ترین جمله‌ای باشد که تا امروز در دنیای دکوراسیون داخلی شنیده‌اید. اما قضیه این است که واقعا این روزها دیگر طراحان داخلی از پرده‌ها و دراپه‌ها فقط برای تزیین و پوشش پنجره‌های خانه استفاده نمی‌کنند. آنها برای دیوارهایی که زیاد از حد طولانی و بزرگ هستند از پرده استفاده می‌کنند. نصب یک چوب پرده و دراپه‌هایی که از دوطرف آویزان شده‌اند بعد زیاد دیوار را از بین می‌برد. این تازه‌ترین قانون‌شکنی طراحان است.

ما به شما در طراحی چیدمان دکورسیون داخلی خانه کمک می کنیم از جمله چیدمان های مورد توجه در تمام خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است، ما ایرانی های مهمان نواز همواره بهترین امکانات خانه را در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم، با این وجود و طبق رسوم گذشته، دکوراسیون سالن پذیرایی بیش از هر جای دیگر در خانه مورد توجه قرار می گیرد، به یاد دشته باشید.

بهترین مهندس و طراح در دکوراسیون داخلی خانه تان، خود شما هستید و ما تنها قصد داریم ایده های نو در سراسر جهان را به شما نشان دهیم تا بهتر بتوانید از سلیقه ی خودتان استفاده کنید، این شما و این چند ایده برای چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی.

خانه بعدی زیبایی دراماتیک خود را از ترکیب و تضاد قوی بین بافت های گوناگون در دکوراسیون بدست آورده است. طراحی اتاق نشیمن شامل خطوط ساده و مواد براق و گلاسه (مانند پایه های استیل مبلمان) و پارچه های لطیف برنگ های خاکستری می باشد. کنیتکس همین خطوط ساده در کنار رنگ های خنثی باعث شده نگاه بیینده سریعا برنگ قرمز موجود در گوشه دیوار خانه دوخته شود که دقیقا وظیفه یک نقطه کانونی مناسب در خانه را ایفا می کند. تفاوت بین دمای رنگ ها در دو اتاق خانه احساسی از زیبایی دلپذیر در فضا ایجاد کرده که در همان بدو ورود، مهمانان را شیفته خود خواهد کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com