بازسازی ساختمان

فضاهای ایرانی و مدیریت پیمان

برای اشاره به فضاهای ایرانی که از مد نمی افتد باید به رفتاری که هیچ وقت از مد نمی افتد اشاره کنیم، بازسازی ساختمان شاید کنجکاو شده باشید، اما خب راستش را بخواهید راجع به دورهمی های دوستانه ها حرف می زنم. همان دورهمی هایی که گوشه حیاط برپا می شود و بوی جوجه و کباب می دهد. همان هایی که صدای خنده یک لحظه از آن قطع نمی شود. همان هایی که ساعت ها روی تخت چوبی که با فرش های ایرانی پوشیده شده است ادامه دارد. این فضا هم یکی از آن فضاهایی است که بالاخره به هر نحوی شده است در خانه ها به وجود می آید حتی اگر بازسازی ساختمان شده در تراس و بالکن ها. این فضا را نه نمی توان حذف کرد، نه می توان نادیده گرفت.

رنگ قالب استفاده شده در دکوراسیون داخلی این خانه سفید و مشکی بوده و نکته ی جالب توجه در طراحی داخلی این خانه تفکیک فضاها به گونه ای است که در نگاه اول حدس نمی زنید که فضای داخلی خانه دارای متراژی ۱۰۰۰ متری است. کف سازی بیشتر قسمت ها پارکت با رنگ روشن است، سقف در بعضی بخش ها با صفحات چوبی سفید رنگ پوشانده شده است و بیشتر مبلمان به کار رفته در خانه، بازسازی ساختمان کاربردی و دارای طراحی ای ساده می باشند.

یک بشقاب بزرگ را روی میز ناهارخوری تان بگذارید. درون این بشقاب را با پوشال های رنگی پر کنید. بازسازی ساختمان ظرف های شیشه ای مختلف را روی این پوشال ها قرار دهید. درون این طروف را با شمع و تخم مرغ های رنگی کوچک پر کنید.

اصلا لازم نیست کسی در این کار مشاور دکوراسیون شما باشد. می‌توانید پول‌تان را بازسازی ساختمان در جیب بگذارید و به‌جای آن کمی خلاقیت خرج کنید. اصلا شاید لازم نباشد وسیله جدیدی بخرید؛ کافی است به استفاده جدید از همان وسایل قدیمی فکر کنید. این بار می‌خواهیم تزیینات و تغییراتی را در دکوراسیون منزل معرفی کنیم که بدون هزینه انجام می‌شوند. اگر شما هم آماده تغییراتی در دکوراسیون منزلتان بازسازی ساختمان هستید با ما همراه شوید.

سعی کنید رنگ‌هایی که برای روبان‌ها انتخاب می‌کنید با سبک و شکل ظاهری دراور هماهنگی داشته باشند. برای مثال اگر دراور سفیدرنگی دارید و می‌خواهید برای اتاق کودک آن را تزیین کنید، می‌توانید از روبان‌های رنگارنگ کمک بگیرید اما این روش برای بازسازی ساختمان  اتاق خواب خودتان جواب نمی‌دهد. اگر میز آرایش شما قهوه‌ای است، می‌توانید از روبان طلایی یا روبان‌هایی که با رنگ لحاف‌تان هماهنگ است استفاده کنید.

یکی از بهترین رنگ ها برای تکمیل رنگ فیروزه ای، رنگ قهوه ای سوخته است. پتینه برای کامل کردن دکوراسیون تان از رنگ های پالت بالا مانند صورتی تیره و روشن استفاده کنید.

وقتی نام صورتی ملایم به گوش می رسد، نا خودآگاه همگی ما یاد اتاق بازسازی ساختمان کودک و یا اتاق خواب دخترخانمهای نوجوان می افتیم. این رنگ به دلیل آرامش محصورکننده ای که دارد برای این منظور بسیار مناسب است اما باید توجه داشته باشید که این رنگ در ترکیب با کدام رنگ ها جذابیت دو چندان خواهد داشت. رنگ هایی مانند سفید، سرخابی، آبی و … در ترکیب با این بازسازی ساختمان رنگ فضای جذابی را ایجاد می کنند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com