بازسازی ساختمان

گل ها در زیبایی خانه

گل ها تبسم ملموس زمین هستند و چه موهبتی است زیستن در خانه ای که گل ها بازسازی ساختمان سر تا سر آنرا احاطه کرده اند. خانه ای که هر جا را می نگری گل هایی را می بینی که خانه ات را تبدیل به بهشتی روی زمین کرده اند و آن وقت است که معنای کامل خوشبختی را می فهمی. گل ها با زندگی ما ایرانیان پیوندی بس عمیق و طولانی دارد. در خانه های قدیمی ایرانی فضایی وجود داشت شبیه گلخانه، داخلش پر بود از انواع و اقسام گل ها، حتی بعضا فنچ و مرغ عشق هم داخلش پیدا می شد، این گلخانه ها معمولا دارای نورگیرهای سقفی بودند و حسابی حال اعضای خانه را خوب می کرد. این فضا جزو آن فضاهایی است که اصلا نمی شود که از مد بیافتد. می توانید خودتان ببینید که در این سال ها چقدر این فضا پیشرفت  بازسازی ساختمان کرده است. این فضا یکی از فضاهای وفادار به ماندن است.

این روزها اگر به کارهای هر طراح معروفی نگاهی بیندازید، متوجه نکته عجیبی می‌شوید؛ اینکه دیگر در کارهای طراحان بزرگ خبری از ست بودن همه وسایل خانه با هم نیست. یک قانون قدیمی همیشه می‌گفت وسایل خانه باید از هر لحاظ مانند جنس، رنگ، استیل و … هماهنگ باشند در حالی که دیگر این روزها کسی به این قانون توجهی ندارد. اگر مبل‌های چوبی بزرگی دارید، حتما نباید یک میز چوبی جلویش بازسازی ساختمان قرار دهید. فرفورژه‌ها هم می‌توانند کارساز باشند یا اگر پرده‌های‌تان آبی و راه‌راه هستند دیگر دلیلی ندارد که مبل‌ها را همرنگ و هم‌طرح آنها انتخاب بازسازی ساختمان کنید. این روزها زیبایی در ناهمگون بودن خلاصه شده است!

حتما شما هم می دانید که بیشتر آسیبی که به کودکان وارد می شود ناشی بازسازی ساختمان از زمین خوردن آن ها است. اما اگر فضایی که کودک در آن ها حضور دارد، دارای کفپوش مناسب و ایمن برای کودک باشد این آسیب ها به حداقل خود می رسد. به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به شما کفپوش های مناسب برای کودکان را معرفی کنیم. این کفپوش ها می توانند در هر کدام از فضاهای داخلی خانه شما بازسازی ساختمان اجرا شوند، اتاق نشیمن یا اتاق کودک فرقی نمی کند.

شیشه های خالی نوشیدنی های مختلف را دور نریزید. به سادگی می توانیدبازسازی ساختمان چند قطره رنگ درون آنها ریخته و شیشه را بچرخانید تا همه قسمت های شیشه آغشته به رنگ شود. سپس شیشه را سر و ته بگذارید تا رنگ های اضافی بیرون بریزد. بعد از خشک شدن درون هر کدام از این شیشه های رنگی را گل هایی زیبایی بگذارید.

همانطور که در پالت بالا مشخص شده است، تکمیل کننده رنگ قرمز می تواند رنگ هایی مانند سبز، خردلی، آبی روشن، صورتی و طوسی است. مانند این دکوراسیون فرش تان را ترکیب سفید و قرمز و یکی از مبلها را طوسی تک رنگ  نقاشی ساختمان انتخاب بازسازی ساختمان کنید. برای لوازم جانبی هایی مانند کوسن، قاب عکس و چراغ مطالعه از رنگ های مکمل استفاده کنید.

رنگ صورتی ملایم در فضای نشیمن هم بسیار می درخشد ترکیب صورتی ملایم با قهوه ای یک ترکیب رنگ بسیار ملایم و شیک برای فضای نشیمن خصوصی شما محسوب می شود اگر از رنگ های همیشگی سفید استخوانی خسته شده اید پیشنهاد می کنم بازسازی ساختمان حتما این رنگ را برای دیوارهای خود در نظر بگیرید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com