بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن و پتینه آن

اینکه باید حتما در اتاق نشیمن مبل راحتی وجود داشته باشد باز هم از آن قانون‌هایی است که اصلا خط و پتینه ربطش معلوم نیست. هیچ لزومی ندارد که بازسازی ساختمان در هر اتاق نشیمنی یک یا دو کاناپه عریض و طویل وجود داشته باشد. در واقع در باور ما تا امروز مبل‌های نیم‌ست هم بدون کاناپه نبوده‌اند در حالی که امروز در طراحی مدرن قانون نانوشته عجیب را کنار گذاشته‌اند و خیلی وقت‌ها به داشتن چهار مبل ساده راحت اکتفا می‌کنند. طراحان داخلی این روزها کاناپه‌ها را بیشتر در اتاق خواب یا کنار کتابخانه‌های شخصی جا می‌دهند. اگر هم خانه‌ها خیلی بزرگ باشند آنها را به اتاق دیدن تلویزیون و محل دور بازسازی ساختمان  هم نشینی آنها منتقل می‌کنند.

محال است به خانه‌ای وارد شوید و جلوی کاناپه بزرگی که در وسط هال و پذیرایی‌اش رنگ نما قرار گرفته یک میز چوبی بزرگ همراه چند عسلی نبینید. این تصویری است که قانون‌های طراحی قدیمی در خانه‌های ما شکل داده‌اند؛ اینکه باید جلوی هر دست مبل بازسازی ساختمان راحتی حتما یک میز باشد. در حالی که این روزها دیگر خبری از این قانون عجیب نیست. این روزها یا دیگر جلوی کاناپه‌های روبه‌روی تلویزیون میزی نمی‌گذارند یا اگر به آن نیاز داشته باشند به یک صندلی عثمانی اکتفا می‌کنند. روی این صندلی‌های عثمانی که ما تا امروز به چشم مزاحم به آنها نگاه می‌کردیم می‌توان بازسازی ساختمان یک سینی چوبی گذاشت و لوازم دم‌دستی را جا داد.

بعضی وقت‌ها زیبایی از تفاوت می‌آید. استفاده از وسایل قدیمی برای کاربردی بسیار متفاوت. بازسازی ساختمان حتما شما هم بعد از خانه‌تکانی عید، یکسری از ظروف را دور انداخته‌اید یا در انباری گذاشته‌اید. خیلی وقت‌ها اگر درست فکر کنید، می‌بینید این وسایل  بازسازی ساختمان به درد کار دیگری هم می‌خورند. برای مثال به جای اینکه یک نمکدان کهنه را دور بیندازید، می‌توانید از آن به عنوان گلدان استفاده کنید.

ساقه باریک یک شاخه گل، در نمکدان خوب خودش را نشان خواهد داد. کمی که بازسازی ساختمان دور و برتان را نگاه کنید، وسایل دیگری را هم پیدا می‌کنید که به درد گلدان شدن می‌خورند.

چرا  همیشه باید قاب‌عکس‌ها را به دیوار بزنیم؟ گذاشتن چند قاب کنار هم روی زمین هم می‌تواند جالب باشد، به خصوص وقتی از روی زمین سیم رد می‌شود یا پایین دیوار یک مشکلی وجود دارد مثلا رنگ دیوار ریخته یا … که می‌خواهید آن را پنهان کنید، شما می‌توانید از قاب عکس استفاده کنید. قاب را روی قسمتی ‌‌که دیوار مشکل‌ دارد، بگذارید و هر کسی از شما درباره فلسفه وجودی قاب پرسید، بگویید به خاطر بازسازی ساختمان تفاوت و زیبایی این کار را کرده‌اید.

این، راهی است برای ترکیب میز توالت با میز ناهارخوری! برای اینکه میز شامی متفاوت بچینید، می‌توانید سراغ جعبه زیورآلات‌تان بروید. دستمال سفره‌هایی که می‌خواهید سر سفره بگذارید را تا کنید و النگو را دور آن بیندازید. برای اینکه این کار را بهتر انجام دهید باید برای هر دستمال النگویی با رنگ هماهنگ انتخاب کنید. می‌توانید قاشق و چنگال را هم در النگو بگذارید و کنار هر بشقاب روی میز بگذارید. بازسازی ساختمان این کار مهمانان شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

ترکیب رنگ مبلمان صورتی ملایم در کنار تابلوهایی به رنگ سبز، بازسازی ساختمان فرش و قالیچه ای طوسی رنگ و کوسن قهوه ای و شمع های زرد رنگ به خوبی توانسته است فضایی با پالت های رنگی متعدد اما خوش ترکیب را به وجود بیاورد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com