بازسازی ساختمان

وسایل چوبی در بازسازی ساختمان

معلوم نیست از آن لحظه‌ای که بشر ساخت وسایل چوبی را آغاز کرد چه کسی این قانون را هم  بازسازی ساختمان سر زبان‌ها انداخت که چوب باید رنگ خودش را داشته باشد؛ اینکه باید قهوه‌ای باشد حالا در هر طیف و درجه‌ای. این باور سالیان سال است که بین مردم رایج شده؛ طوری که همه به یک دست مبل و صندلی چوبی زرد یا آبی‌رنگ مدت‌ها خیره می‌مانند یا وقتی کسی صحبت از داشتن یک تخت و کمد قرمزرنگ می‌کند انگار که از سیاره‌ای دیگر آمده است. در حالی که این روزها خیلی از طراحان برای متفاوت جلوه دادن کارهای‌شان سراغ رنگ‌ها می‌روند. آن هم پاشیدن رنگ روی بازسازی ساختمان چوب‌هایی که ما همیشه به قهوه‌ای دیدن آنها عادت کرده‌ایم.

مؤسسه ی رنگ پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب کرده و اعلام می کند. روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از نظر اجتماعی و هم از نظر هنری قصدی داشته است. ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی مایل به سرخ (رنگ دخترانه) اشاره ای به محو شدن مرزهای جنسیتی دارد که امروزه بازسازی ساختمان در دنیای مد در حال رخ دادن است و حوزه های دیگر طراحی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون بازسازی ساختمان داخلی خانه های ایرانی دیده ایم پس ما همراه باشید تا با هم ایده های دکوراسیونی استفاده نقاشی ساختمان از این رنگ را با هم مرور کنیم.

رنگ بنفش از آن دسته رنگ های خوش ترکیب با رنگ صورتی است که به خوبی می تواند حالت فضایی شما را متعادل کند، صورتی ملایم تم و خاصیتی نسبتا سرد با خود به همراه دارد که در کنار رنگ بنفش به خوبی به تعادل می رسد این ترکیب رنگی بازسازی ساختمان برای فضایی مثل اتاق کار بسیار مناسب است.

یک ایده ی منحصر به فرد و متمایز برای استفاده از این رنگ برای فضای داخلی می تواند کاغذ دیواری ها باشند! نیازی نیست شما حتما مبلمان خود را تغییر دهید به راحتی برای فضایی مثل غذاخوری می توانید از کاغذ دیواری با تم رنگ صورتی استفاده کنید بازسازی ساختمان با این روش مقرون به صرفه می توانید در صورت تمایل به راحتی آن ها را تعویض کنید.

رنگ طلایی در سبک کلاسیک شناخته‌شده‌تر است. در واقع این رنگ در هر جایی بازسازی ساختمان  استفاده شود فضا را لوکس می‌کند. استفاده از رنگ طلایی در سبک مدرن هم منجر می‌شود این سبک کمی به سمت تجمل کشیده شود. در سبک مدرن رنگ طلایی در سطوح صاف‌تری استفاده می‌شود اما در سبک کلاسیک روی منبت‌ها و ابزارهای چوبی و برنز پر نقش و نگار به کار می‌رود؛ مثلا در خانه‌ای به سبک مدرن ممکن است یک دیوار آجری داشته باشید که تنها چند آجر آن را طلایی کنید. از پیشنهادهای دیگر استفاده از رنگ طلایی در خانه‌ای به سبک مدرن، نصب یک بازسازی ساختمان قاب طلایی رنگ ساده و بدون هیچ عکسی روی زمینه یک دیوار است.

اغلب مردم به طراحی داخلی سالن پذیرایی اهمیت بیشتری نسبت به سایر فضاها می‌دهند. پتینه استفاده ماهرانه از رنگ طلایی در این فضا منجر به خلق فضایی مجلل می‌‌شود. استفاده از ترکیب رنگ طلایی – مشکی و طلایی – آبی در بازسازی ساختمان دکوراسیون پذیرایی بسیار جواب می‌دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com