بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان با فضای کوچک

کوچک ترین اتاق‌ها در خانه‌های ما همیشه کوچک‌ترین وسایل را داشته‌اند. ما بیشتر ترجیح می‌دهیم بازسازی ساختمان برای یک خانه با فضای کوچک همه وسایل را داشته باشیم اما در حد و اندازه‌هایی کوچک. به عنوان مثال ما هیچ‌وقت در خانه بی‌خیال میز ناهارخوری نمی‌شویم که به جایش یک دست مبل راحت بزرگ داشته باشیم. ما هر دو دست را می‌خریم اما کوچک و تقریبا بی‌استفاده. این در حالی است که به عقیده کارشناسان هر اتاق کوچکی با وسایل کوچک، از چیزی که هست کوچک‌تر هم به نظر می‌رسد. پس ترس به خودتان راه ندهید و همین امروز برای اتاق خواب‌تان یک تخت بزرگ با پشتی چوبی مجلل انتخاب کنید؛ آن وقت به تفاوت‌ها پی می‌برید.

موکت ها یکی از ایمن ترین کفپوش ها برای کودکان هستند، مخصوصا اگر از نوع موکت هایی با پرزهای بلند انتخاب شوند. موکت ها شدت ضربه ها را به خوبی مهار می کنند و به دلیل بافت نرم و لطیف شان باعث جلوگیری از آسیب دیدن کودک دلبند شما بازسازی ساختمان می شوند. مطلب موکت و تاثیر شگفت انگیز آن در دکوراسیون داخلی شما را بیشتر با این کفپوش آشنا می کند.

تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور بازسازی ساختمان که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند. البته بخاطر همین موضوع که قرمز رنگی قوی و شاخص است، اگر به مقدار زیاد استفاده شود تقریبا با هیچ رنگ دیگری در دکوراسیون خانه هماهنگ نمی شود. اما نمونه مدل هایی بازسازی ساختمان که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد تم منزل خود را با بکار بردن مقدار بسیار مناسبی از رنگ قرمز طراحی کرده اند تا همچنان فضا برای آزمون و خطا باز باشد.

شما می‌توانید دیوارتان را با هرقدر قاب متفاوت که می‌خواهید تزیین کنید. قاب‌هایی که در یکی از آنها عکس خانوادگی است و در دیگری نقاشی کودک‌تان، کنار هم ترکیب جالبی درست می‌کنند. حتی هماهنگی رنگ قاب‌ها هم برای کنار هم بازسازی ساختمان گذاشتن آنها لازم نیست. بدون نگرانی قاب‌ها را کنار هم بچسبانید و نگران وجود جاهای خالی و عدم‌تناسب قاب‌ها با هم نباشید.

رنگ طلایی درخشش دارد. پس احتیاج به استفاده از نور موضعی در فضا وجود ندارد چون باعث می‌شود از جلوه رنگ طلایی کاسته شود و زمانی که طلایی در معرض مستقیم نور قرار می‌گیرد، درخشش آن چشم را آزار می‌دهد. معمولا رنگ طلایی در جاهایی استفاده می‌شود که نور طبیعی نداریم یا به شکلی محدود در فضا وجود دارد. برای دکوراسیونی با رنگ طلایی حتما باید از نورهای آفتابی در فضا استفاده بازسازی ساختمان کرد. به این خاطر که رنگ طلایی بیشترین درخشش را در فضای تاریک دارد.

اتاق خواب فضایی است که ایجاد احساس آرامش در آن، حرف اول را در دکوراسیون داخلی می‌زند. همان‌طور که می‌دانید زرق و برق رنگ طلایی بسیار زیاد است بنابراین بهتر است رنگ طلایی در اکسسوری‌ها، کوسن‌ها و پرده‌های بازسازی ساختمان اتاق خواب استفاده شود. تنها در صورتی که لوازم اتاق خواب شما مدرن و ساده است، می‌توانید از یک کاغذدیواری طلایی با طرح شلوغ استفاده کنید.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com