بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان خلاقانه

مورد اول آپارتمان مدرنی است که برای یک زوج جوان طراحی شده و از تمی تمام صنعتی و صد البته خلاقانه بازسازی ساختمان در چیدمان بهره می برد.  اتاق نشیمن خانه پلانی باز دارد و نمایی شبیه به یک انباری بازسازی شده دارد! نمای اتاق نشیمن با قرار دادن مبل راحتی بسیار شیک و ابزار آلاتی متعلق به دوره های زمانی مختلف تزیین شده است. در طراحی این خانه از رنگ قدرتمند قرمز بدون هیچ ترسی استفاده شده تا توجهات را بیشتر به سمت دکوراسیون ویژه این خانه جذب کند.

نگاه خیلی ها به رنگ سفید نگاهی سرسختانه و نگران است، اما آن را ساده تر ببینید، رنگ سفید باعث درخشش و دوچندان شدن نور در فضای داخلی شما می شود، از طرفی به دلیل خنثی بودن این رنگ به سادگی با سایر رنگ ها ترکیب می شود و باعث بازسازی ساختمان می شود که زیبایی سایر عناصر در فضای شما دو چندان شود.

گاهی وقت ها رنگ سفید خالص در فضای شما جلوه ی زیبایی را ندارد، این امر به دلیل عوامل بسیاری اعم از نورپردازی و رنگ سایر عناصر و … است، در چنین مواردی به سادگی می توانید سفید را از حالت خالص بودن خارج کنید و آن را تبدیل به خاکستری کنید، یکی از ویژگی های منحصر به فرد رنگ خاکستری این است که وقتی به عنوان رنگ پس زمینه قرار می گیرد سبب می شود که سایر رنگ ها در فضا خودشان را به بازسازی ساختمان خوبی نشان دهند.

اگر شما نمی توانید انتخاب درستی میان رنگ های سفید و خاکستری که بهم نسبتا نزدیک هم هستند یکی را انتخاب کنید، پس هر دوی آن ها را برای فضای داخلی خود استفاده کنید! این یک طراحی نسبتا سریع، ارزان و آسان برای تغییر فضای بازسازی ساختمان داخلی شما می باشد،  بازسازی ساختمان که می توانید به سادگی در هر فضایی از اتاق خواب تا نشیمن از آن استفاده کنید.

طرح کفپوش های هندسی برای فضاهایی مانند حمام و آشپزخانه بسیار جذاب بازسازی ساختمان اما پر هزینه است، اگر شما هم شیفته ی این کفپوش ها شدید به سادگی می توانید اثری مشابه آن را  با رنگ ها خودتان بسازید. شما می توانید بسته به سلیقه و میزان توانمندی خود یک اثر مقرون به صرفه را خلق نمایید اثری همانند صفحه ی شطرنج با استفاده از رنگ های سیاه و سفید خلق نمایید. لوازمی از قبیل لوسترهایی با سبک طراحی سنتی و کلاسیک، تخت خواب هایی با تاج های بزرگ دوخت کاری شده توسط پارچه های چرم، مخمل و ابریشم، دو مورد از مهم ترین بازسازی ساختمان عناصری هستند که حضورشان در دکوراسیونی لوکس ضروری است. چنین لوازمی به راحتی می توانند هر فردی به دوران شیرین و خوش گذشته ببرند.

می دانم شما یا دست کم بسیاری از شما مثل من تا به حال به درب های داخلی با رنگ سیاه در طراحی داخلی منزل تان فکر نکرده اید. من هم مثل شما اولین بار بود که به این موضوع پرداختم و تصور نمی کردم رنگ سیاه در درب های داخلی بازسازی ساختمان بتواند تا این حد دکوراسیون داخلی منزل را تحت تأثیر قرار داده و متحول کند.

اگر می خواهید از این رنگ ها استفاده کنید، توجه کنید سایه ای از رنگ صورتی به کار ببرید که آرام تر یا متمایل به هلویی باشد. این کار باعث می شود دکوراسیون فضای شما مانند دکوراسیون اتاق کودک دخترانه نشود. به همین صورت بازسازی ساختمان در هنگام انتخاب رنگ آبی سراغ سایه های گرم تر یا آبی دودی بروید تا فضا بالغ تر و در سطح بالا به نظر برسد و بتوانید آرامش را با رنگ آبی بازسازی ساختمان به خانه خود بیاورید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com