بازسازی ساختمان

استفاده از رنگ طلایی در رنگ آمیزی منزل

در روزهایی که استفاده از رنگ طلایی برای دکوراسیون بسیار فراگیر شده، برای خلق رنگ نما چنین فضایی باید نکاتی بازسازی ساختمان را در نظر داشته باشید. رنگ طلایی با همه ابهتش، زمانی زیبا به نظر می‌رسد که ظرافتش هم در نظر گرفته شود. اگر تناسب را رعایت نکنید حضور همین رنگ جذاب، فضا را بسیار آزاردهنده می‌کند. برای اینکه با اصول استفاده کردن از رنگ خاص طلایی آشنا شوید سراغ یک معمار و طراح فضای داخلی رفته‌ایم.

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما حتما از رنگ های روشن که منعکس کننده ی نور هستند بازسازی ساختمان برای کفپوش های خود استفاده کنید، رنگ های تیره حس تاکید بیشتری به فضای شما می بخشند و به سادگی می توانید از این رنگ ها برای فضاهای پرتردد خود مانند آشپزخانه ها، راهروها، حمام ها و… استفاده نمایید.

با وجودی که گرایش های مد در روحیه و طرز تفکر هر دوره جایگاه پتینه کاری ارزشمندی دارند، اما اگر رنگ های صورتی یا آبی پانتون به فضای شما نمی خورند یا محبوب تان نیستند، از آن ها استفاده نکنید. ارتباط شخصی شما با رنگ ها مهم ترین عنصر بازسازی ساختمان در فضای زندگی تان است، زیرا در این فضا است که شما ذائقه ی شخصی خود را در رنگ و سبک به نمایش می گذارید و به همین دلیل باید با انتخاب های خود احساس راحتی و صمیمیت کنید.

این ترکیب رنگی اتاق نشیمن تان را به یک فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند. می توانید چند بازسازی ساختمان بالش کوچک از این ترکیب رنگی را روی طاقچه‎ پنجره، به همراه مبل های سبز زیتونی در نزدیکی پنجره قرار دهید . این رنگ های عجیب غریب و بازسازی ساختمان ترکیب رنگی زیبا در کنار هم، در کنار سقف طرح دار سنتی و شومینه‎ روستایی پر از تکه های چوب زیبا می توانند با هم تطبیق داشته باشند.

رنگ سبز به همراه اشکالی مثل برگ ها و گل ها هر دو ظاهری به شکل نقاشی به اتاق نشیمن می دهند. از این برگ ها می توانید برای رویه مبلمان استفاده کنید. پرده هایی به مدل عثمانی در دیواری به رنگ کرم رنگ با یک ته رنگ زرد مایل بازسازی ساختمان به سبز این فضا را کامل تر می کند. اگر رگه های مشکی به این رنگ بندی افزوده شود یک حالت پیچیدگی خاصی به این فضا می دهد.

صحبت کردن از ترکیب این رنگ ها می تواند یک ریسک بزرگ باشد اما نتیجه‎ آن شگفت انگیز است. راز موفقیت این دکوراسیون در نظر گرفتن رنگ های جسورانه به صورت متعادل با هم و خنثی کردن حالت تکرار آن ها می باشد. در این اتاق نشیمن بازسازی ساختمان دیوار ها همگی به رنگ آبی نیلگون می باشند، و مشابه رنگی است که در آثار هنری دیده می شود، به نظر می رسد رگه هایی از این آبی در اثاث پتینه خانه از قبیل مبلمان و فرش نیز دیده می شود.

انتخاب رنگ اتاق کودکان باید با دقت و هوشمندی صورت بگیرد هر رنگی روی روان بچه‌ها تاثیر خاصی دارد.

این روزها دیگر همه به این باور رسیده‌اند که رنگ‌ها می‌توانند روی احساسات بازسازی ساختمان و ذهن انسان‌ها تاثیر بسزایی داشته باشند به‌خصوص در بچه‌ها که تاثیر رنگ‌ها روی سیستم عصبی‌شان چندین برابر بزرگ‌ترهاست چراکه ذهن کودکان در برابر رنگ‌ها انعطاف‌پذیرتر است و به سبب علاقه بیشتری که به رنگ‌ها دارند، قدرت نفوذ آنها نیز در ذهن و فکرشان بیشتر است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com