بازسازی ساختمان

رنگ بندی در پتینه کاری

دیوارهای خاکستری سرد به همراه رگه هایی از رنگ آبی ملایم در مبلمان و سایر لوازم پتینه کاری اتاق نشیمن، یک حالت مدرن و رنگ بندی بازسازی ساختمان جذابی محسوب می شود. اگر این دو رنگ با سفید مات به رنگ برف ترکیب شوند، فضای درونی خانه را گرم تر نشان می دهد. همچنین یک میز به رنگ قهوه ای می تواند فضا را طبیعی تر کند.

می گویند بنفش، رنگ تجمل و زندگی اعیانی است و از قضا روی مغز هم همین تاثیر را دارد. این رنگ حس زیاده‌خواهی و اعتماد به نفس می‌بخشد و خلاقیت بچه‌ها را تحریک می‌کند. بنفش در بچه‌ها باعث بروز احساسات هم می‌شود.

پس اگر کودکتان روحیه حساسی دارد باید کمتر از این رنگ در اتاقش استفاده کنید. این وسط بنفش روشن و یاسی حس آرامش را منتقل می‌کند و بنفش تیره هیجان را بنابراین لازم است در اتاق کودکان و نوجوانان از ترکیب هر دو طیف استفاده کنید. بازسازی ساختمان بهترین راه ترکیب بنفش و آبی با هم است؛ آبی آرامش‌بخش هیجان کاذب بنفش را کم می‌کند.

رنگ های سفید کاپوچینویی و سفید استخوانی در دکوراسیون داخلی فضایی گرم و راحت ایجاد می کنند. در فضاهای سفید جزئیات دیگر مانند شومینه، ظروف دکوری، شمع و گلدان ها می توانند به راحتی خود نمایی کنند و جلوه واقعی خود را به نمایش بگذارند.

نقطه کانونی خانه من کاناپه‌ای است که در پذیرایی مقابل تلویزیون دارم. آن کاناپه بازسازی ساختمان ارث پدری‌ام است که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم آن را از دست بدهم. می‌شود گفت عمده چیدمان خانه‌ام را با توجه به وجود این کاناپه چیده‌ام. وقتی کسی بازسازی ساختمان ساعات طولانی بیرون از خانه مشغول کار است، راحتی در خانه‌اش حرف اول را می‌زند.

در خانه‌های قبلی‌ام ترکیب رنگی سبز و بنفش استفاده می‌کردم. این رنگ‌ها حتی در وسایل خانه از شمعدان‌ها و کوسن‌ها گرفته تا در باقی وسایل مهم دیده می‌شد. به هر حال دخترم در آن زمان کوچک‌تر بود و این ترکیب رنگی او را هم شاد می‌کرد اما حالا که بزرگ‌تر شده قطعا متناسب با سنش آن شادمانی کودکانه را هم ندارد. به همین خاطر رنگ‌ها را عوض کردیم و در خانه جدید از ترکیب کرم و قهوه‌ای استفاده کرده ام.

لازم نیست که قاب های زیبای هنری حتما به دیوار آویخته شوند، آن ها می توانند فرش هایی باشند که بر کف خانه نشسته و به آن رنگ و جلایی خاص می بخشند، فرش ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد، وقتی فضایی فرش ندارد، انگار روح ندارد، اصلا آن فضا به چشممان نمی آید، فرش های ایرانی قطعه های هنری فاخری هستند که وجودشان فضای داخلی خانه را ارزشمند بازسازی ساختمان می کند، آنها آن قدر قدرتمند هستند که به راحتی جای خودشان را در هر فضایی پیدا می کنند، برای این که ببینیم کدام فرش پتینه به حال و هوای دکوراسیون داخلی فضای خانه مان می آید، با ما همراه شوید.

قبل از خرید فرش حتما رنگ کفپوش های منزل تان را که می خواهید فرش ها را روی آن پهن کنید را هم در نظر بگیرید، اگر این کفپوش ها رنگ های خنثی دارند خب به طبع کار راحت تری را در پیش خواهید داشت، اما اگر کفپوش های خانه تان رنگ هایی مثل طیف قهوه ای دارد حتما فرش هایی را انتخاب کنید که با کفپوش ها هماهنگی داشته باشد، البته به گفته کارشناسان تضاد بین رنگ فرش ها و کفپوش های بازسازی ساختمان استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، باعث خودنمایی هرچه بیشتر فرش ها می شود.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com