بازسازی ساختمان

رنگ های تیره در نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک

طراحانی که علاقمند به کارهای لوکس هستند عمدتا در پروژه هایشان از مبلمانی به رنگ های تیره و ترکیب بازسازی ساختمان قطعات مختلف در کنار یکدیگر استفاده می کنند. رنگ های تیره متالیک مناسب ترین رنگ ها برای نشان دادن جلوه لوکس در اتاق خواب هستند. ترکیب این رنگ ها با کاغذ دیواریی هایی با الگوهایی پیچیده به رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری، برنزی و… محیطی بسیار جذاب در اتاق خواب بوجود می آورد. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید در دکوراسیون این اتاق ها تا جای ممکن از لوازم و اکسسوری های پیچیده استفاده شده تا بیینده را هر چه بیشتر در خود غرق کنند. در شکل های زیر با ده اتاق خواب فوق العاده لوکس که توسط خانمی بنام Irena طراحی شده آشنا خواهید شد البته به همین دلیل هم در تمامی طرح های زیر، دکوراسیون اتاق ها بازسازی ساختمان بیشتر گرایشی زنانه و فمینیستی در خود دارند.

ترکیب این دو رنگ را در کنار رنگ هایی مانند خاکستری ها، سفید ها، سیاه، زرد، طلایی یا رنگ های میانی دیگر از جمله سبز و بنفش به کار ببرید. ضمنا برای سرزنده کردن اشیا می توانید رگه هایی از نقره ای یا رنگ های درخشان تند اضافه کنید یا به بازسازی ساختمان جای آن با رنگ های تیره تری مثل آبی تیره، سیاه یا قهوه ای غلیظ به فضا عمق و جذابیت بدهید.

حتما برای اکثر ما پیش آمده که در خانه هایی کاملا یکنواخت و تک رنگ زندگی کنیم، پتینه فضاهایی که از سقف گرفته تا کف و حتی قاب پنجره ها و همه ی جزییات به یک رنگ در آمده اند و گاهی فقط حضور مبلمان و آثار دکوری تا حدودی آن ها را از دل زدگی بازسازی ساختمان و ملالت آور بودنشان نجات داده است.

داریم از تعادل حرف می زنیم؛ بنابراین حتی اگر عاشق رنگ صورتی، آبی یا هر دوی آن ها هستید و تصمیم دارید دیوار های تان را به این رنگ ها در آورید، اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و تجهیزات دیگر ایجاد کنید. ما قبلا گفته ایم چگونه بازسازی ساختمان از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنید تا منزل تان زیبا و جذاب به نظر برسد.

به یاد داشته باشید این فضا متعلق به شما و خانواده تان است و نیاز دارید که بازسازی ساختمان در آن زندگی کنید. رنگ های صورتی و آبی پانتون رنگ های کاملا آرامش بخشی اند که از رنگ هایی که در دهه ی اخیر بیشتر استفاده شده اند دور هستند. اما با تنش های دنیای امروز در اطراف مان، شاید زمان آن رسیده که رنگ های آرامش بخش بیشتری به فضای زندگی مان تزریق کنیم تا در نتیجه خود نیز به آرامش برسیم.

درواقع می‌توان آن را با خیال راحت در اتاق مشترک دخترها و پسرها به کار برد. بازسازی ساختمان کافی است فقط از نوارهای صورتی بالای دیوارها غافل نشوید. این‌طوری خیال‌تان راحت است که هر دو هم دوستدار درس و مشق می‌شوند و هم عاشق طبیعت!

هر قدر قرمز رنگ هیجان است، آبی به همان میزان آرامش به کودک می‌بخشد. آبی احساسات پرخاشگرانه و حالت‌های عصبی کودکان را کم می‌کند برای همین در کودکانی که بدخلقی‌های رفتاری دارند یا زیادی گریه و زاری راه بازسازی ساختمان می‌اندازند مناسب‌ترین رنگ است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com