بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل و راهرو

درباره ی رنگ آمیزی راهرو و ورودی ها با هر کدام از این دو رنگ دقت کنید. چون آبی کم رنگ حس پیش روندگی دارد، ممکن است این احساس را ایجاد کند که فضا خیلی طویل است. در حالی که صورتی مایل به سرخ در یک ناحیه ی بسته می تواند تهدیدآمیز و بازسازی ساختمان بازدارنده به نظر برسد. با افزودن یک سایه ی خنثی یا سفید رنگ به مسیریابی افراد در این فضاها کمک کنید.

رنگ های مکملی مانند نارنجی و آبی نور قوی را ایجاد می کنند، با این حال اگر فقط از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده شود می تواند برای چشم زننده باشد. اگر این رنگ ها را به صورت سایه روشن با رنگ سفید ملایم ترکیب کنید می تواند جلوه‎ی رنگی بازسازی ساختمان چشم نوازی را ایجاد کند. برای این کار رنگ غالب دکوراسیون تان باید سفید باشد و از ترکیب نارنجی و آبی در آن استفاده کنید.

تقریبا همیشه سبز مایل به زرد به رنگ آبی ترجیح داده می شود، این حالت شفاف تر و چشم گیرتر است. رنگ سبز بالنگ می تواند روی رنگ دیوار به کار برده شود، همچنین روی پارچه مبلمان هم می توان آن را به کار گرفت. اگر میز به حالت الوار های آب بازسازی ساختمان آورده چوبی باشد و فرش نیز هم رنگ آن به رنگ قهوه ای باشد و پرده ها نیز به رنگ بالنگ های سبز باشند می تواند یک حالت جادویی به پذیرایی بدهد. مبلمان هم اگر دو نوع باشد و به رنگ خاکستری شیک و یا گندمی و همان سبزی که در پرده به کار برده شده است آن وقت دکوراسیون تان یک بازسازی ساختمان دکوراسیون دوستانه و صمیمی می شود.

باید بتوانید از ترکیب نور، رنگ، مبلمان و … فضایی برای زندگی راحت نقاشی ساختمان خودتان فراهم کنید؛ محیطی که به قول پرند زاهدی نقطه آسایش باشد. این بازیگر سینما و تلویزیون به خوبی توانسته با ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای خانه‌ای گرم و راحت برای خودش و دخترش فراهم کند. او اصول دیگری مثل اختلاف سطح را در دکوراسیون خانه‌اش وارد کرده و در مجموع فضایی خلق کرده که گرما، زیبایی و آرامش آن بهانه بازسازی ساختمان این گفت‌وگو شد.

نخستین چیزی که هنگام دکور کردن خانه به آن اهمیت می‌دهم، رنگ یا بهتر بگویم ترکیب‌های رنگی است. بازسازی ساختمان برخی رنگ‌ها را دوست ندارم و وجودشان در دکوراسیون در طولانی‌مدت آزارم می‌دهد؛ مثلا سیاه و سفید یا قرمز و سفید. بازسازی ساختمان ترکیب‌های رنگی را که از یک ریشه باشند، دوست دارم. وقتی صحبت از رنگ در دکوراسیون می‌شود تضاد را دوست ندارم اما ترکیب برایم جالب و هیجان‌آور است.

اگر بخواهم به ترتیب عناصر مهم در دکوراسیون را برای خودم نام ببرم اول رنگ و بعد چیدمان است. یکی از چیزهایی که دوست ندارم و اذیتم می‌کند فلت بودن اشیای خانه است. اختلاف سطح اشیا را ترجیح می‌دهم و نمی‌خواهم مثلا همه مبل‌ها، میزها و سایر اجزای استفاده شده در ارتفاع و سطح هم چیده شده باشند. این موضوع را به‌راحتی در خانه من می‌بینید که کوتاهی و بلندی رنگ نما مبلمان بازسازی ساختمان و اشیا در کنار هم رعایت شده است.

برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک باید بسیار هوشمندانه عمل کرد. اگر فضای کوچکی دارید که بسیار یکنواخت و سرد است، وجود یک فرش ایرانی با رنگ های شاد خود می تواند فضای اتاق شما را نجات دهد، این فرش ها هم کاربردی هستند و هم می توان از آن ها به عنوان یک وسیله دکوری که به اتاق انرژی می بخشد استفاده کرد. اما حتما به این نکته هم توجه کنید که برای بازسازی ساختمان فضاهای کوچک از فرش هایی استفاده کنید که طرح های خلوت تر و ساده تری دارند.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com