بازسازی ساختمان

دکورهای مدرن و مدیریت پیمان

مدیریت پیمان دکورهای مدرن و مینیمال را دوست ندارم چون خالی بودن فضا اذیتم می‌کند؛ هرچند سعی کرده‌ام فضای خانه‌ام را با توجه به وسعتی که دارد دکور کنم و دنبال شلوغ کردن فضا هم نیستم. بخش بزرگی از چیدمان خانه من متاثر از روحیه‌ام است. من آدم تنوع‌طلبی هستم؛ دلم می‌خواهد مثلا اینجا غذایم را بخورم، در قسمت دیگری از خانه کتاب بخوانم و در جایی دیگر بنشینم و تلویزیون ببینم. سپس این شکل را تغییر دهم و جای بازسازی ساختمان این کارها را عوض کنم. این شکل حرکت کردن در دکور خانه برایم جذاب است.

اگر همه‌چیز ثابت باشد، حوصله‌ام سرمی‌رود برای همین شاید هر شش ماه یک‌بار ترکیب چیدمان و دکور خانه‌ام را عوض می‌کنم. خیلی اهل اینکه متناسب با فصل دکورم را تغییر دهم نیستم چون معمولا افرادی این کار را می‌کنند که بخواهند وسایل بازسازی ساختمان خانه‌شان را عوض کنند. من به واسطه کارم که فیلمسازی است خیلی از این جاذبه‌های بصری را در چیدمان لوکیشن‌های فیلم‌هایم امتحان می‌کنم.

شاید خیلی از خانم‌های خانه‌دار احتیاج به این مساله که فقط یک نقطه از خانه محل استراحت و آرامش آنها باشد، نقاشی ساختمان نداشته باشند چون از صبح تا شب در حال استفاده از قسمت‌های مختلف خانه‌شان هستند اما برای خانم‌هایی که بیرون از محیط خانه کار می‌کنند وجود محل آسایش در خانه اهمیت زیادی دارد. از طرفی با توجه به شغلم باید کارهای تصویری را ببینم و به همین خاطر این نقطه آسایش باید جایی بازسازی ساختمان مقابل تلویزیون باشد. یک زمانی در اتاق خوابم تلویزیون گذاشته بودم اما بعد دیدم با این کار تمام وقت و زندگی‌ام در اتاق خواب می‌گذرد. پس ترجیح دادم کاناپه بازسازی ساختمان خیلی راحتی جلوی تلویزیون خانه‌ام داشته باشم.

در چیدمان فضای کوچک تضاد آزار‌دهنده است. به قول برادرم آن چیزی که الان خیلی هم باب شده سبک چیدمان Crazy Style است. اگر شما فضای بسیار بزرگی دارید، این نوع چیدمان پرتضاد خیلی هم خوب و باعث تنوع است اما در خانه‌های کوچک بازسازی ساختمان و آپارتمان شهری به نظرم تقارن رنگی خیلی مهم است؛ مثلا از رنگ‌های خیلی تند استفاده نکنید. در مورد خودم رنگ سیاه به‌شدت آزارم می‌دهد اما به خاطر نوع کارم چون خیلی وقت‌ها شده که صبح به خانه برگشته‌ام و احتیاج به این دارم که روزها بخوابم، اتاق خوابم را تیره کرده‌ام چون قصدم این است که حس شب را به خودم بدهم و بتوانم راحت بخوابم.

برای آن که فضای خانه تان را بزرگ تر جلوه دهید باید حتما از رنگ های روشن استفاده کنید، این نکته حتی در مورد فرش ها هم صادق است. یعنی اگر کلیت دکوراسیون داخلی تان روشن است فرش ها هم باید به همین صورت باشند، اما اگر فضای تان بزرگ است بدون هیچ گونه نگرانی از فرش هایی با طرح های شلوغ و پر کار و خوش رنگ و لعاب استفاده کنید.

یکی از میوه هایی که در پاییز به وفور یافت می شود کدو تنبل است. یکی از مدل های کدوتنبل، کدوتنبل های فانتزی است. تعدادی از این کدو تنبل ها را تهیه کنید. یک سبد حصیری انتخاب کرده و کدو تنبل های فانتزی را درون آن بچینید. از این سبد بازسازی ساختمان کدو تنبل برای تزیین میز اتاق نشیمن تان استفاده کنید. بالای شومینه تان یک طاقچه چوبی به شکل تنه درخت نصب کنید. چند عدد از کدو تنبل های فانتزی را روی این طاقچه بگذارید. یک گلدان بزرگ در کنار اتاق تان بگذارید وداخل آن چند شاخه از برگ های نارنجی پاییزی قرار دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com