بازسازی ساختمان

نقاشی منزل و تغییر فصلی

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

حتی گاهی شده وقتی می خواهم ترکیبی را امتحان کنم از طراح صحنه‌ام بخواهم پتینه آن را تست بزند. تغییر فصلی برای من می‌تواند بازسازی ساختمان در حد تغییر چیدمان باشد چون وقتی وسایل را عوض نکنم، آکسسوار خانه و ترکیب‌های رنگی باز همان است؛ مثلا نمی‌آیم در بهار و تابستان ترکیب سبز و نارنجی را استفاده کنم و بعد در پاییز و زمستان همه‌چیز را زرشکی و قهوه‌ای بچینم. فکر نکنم چنین تغییری در زندگی ما عملی باشد.

مرحله اول، دوم و سوم در چیدمان خانه برای من راحتی خودم و دخترم است. از مرحله چهارم به زیبایی آن فکر می‌کنم؛ یعنی برای من بسیار مهم است طوری وسایلم را بچینم که دست و پا گیر نباشند و راحت در میان آنها رفت و آمد کنیم. در مسیر آشپزخانه و اتاق خواب بازسازی ساختمان چیزی نمی‌گذارم چون اگر نیمه‌شب بخواهیم مثلا آب بخوریم چیزی سر راه ما نباشد که این رفت و آمد را مختل کند یا مثلا مسیر نشیمن به آشپزخانه را بازسازی ساختمان بازگذاشته‌ام که اگر مثلا زمانی برق رفت به‌راحتی بتوانم خودم را برای برداشتن کبریت به آشپزخانه برسانم.

گل به نظرم عنصر بسیار مهم و خوبی در دکور خانه است. من حتی گاهی شده از گلفروش‌های سر چهار‌راه گل خریده و‌ به خانه آورده‌ام. این کار اتفاق جذابی است چون گل به آدم نشاط می‌دهد و یک‌جورهایی در چیدمان اشیا در خانه سمبل حیات است. وجود گیاه‌های خانگی در فضای زندگی به نظرم بسیار مهم و اثرگذار است. من در تراس خانه‌ام تعداد زیادی از آنها را دارم چون به خاطر حیات اضافه‌ای رنگ نما که در کنار زندگی بازسازی ساختمان ما ایجاد می‌کنند، یک انرژی مثبت و مضاعفی به ما می‌بخشند.

یکی دیگر از نکته هایی که باید به آن توجه کنید، این است که فرش را برای کدام فضای داخلی یا کدام قسمت خانه خریداری می کنید، فرشی که در اتاق خواب پهن می شود با فرشی که در اتاق نشیمن پهن می شود متفاوت است، حتی با فرشی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، برای فضاهای پر رفت و آمد فرش های ضخیم تر و با رنگ های تیره تر انتخاب کنید و برای فضاهایی مانند نشیمن حتما به بازسازی ساختمان سبک طراحی دکوراسیون داخلی آن توجه کنید.

یک جفت درب چوبی قدیمی را به عنوان سرتخت ساده تان بگذارید. برای تزیین بیشتر یک جفت دیوارکوب فلزی مشکی را به دو طرف بالای تخت نصب کنید. پاییز فصل رنگ زرد و نارنجی است. برای کوسن های تان از روکش سفید و زرد بازسازی ساختمان استفاده کنید. برای تزیین بیشتر یک جفت تابلوی ساده با عکس شاخه های پاییزی به دو طرف تخت تان آویزان کنید.

یکی از رنگ های اصلی فصل پاییز رنگ نارنجی است. دیوار اتاق خواب تان بازسازی ساختمان را نارنجی کم رنگ کنید. برای تزیین بیشتر از یک پایتختی سفید و چند قاب عکس تزیینی سفید با طرح های نارنجی استفاده کنید. برای تخت تان هم از کوسن های طرح دار نارنجی استفاده کنید. ابعاد و اندازه فرش هایتان را طوری انتخاب کنید که مجبور شوید پایه مبلمان های خود را روی آن ها قرار دهید این کار به مرور زمان بازسازی ساختمان باعث شکسته شدن بافت فرش شما شده و چهره آن را کهنه و قدیمی می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com