بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان یا شومینه

بازسازی ساختمان نقطه کانونی اتاق را تعیین کنید. در اتاق نشیمن نقطه کانونی نقطه ای است که معمولاً تلویزیون، پنجره یا شومینه قرار دارد. با این حال در این نقطه می تواند هر چیزی باشد که می خواهید وقتی در اتاق نشیمن نشسته اید، آن را ببینید.

* بزرگترین وسایل خود را در نقطه کانونی قرار دهید. این وسیله احتمالاً مبل شما خواهد بود. جلوی مبل می توانید قالیچه پهن کنید. بین قالیچه و نقطه کانونی کمی فاصله بیاندازید.

* بقیه وسایل خود را به شکل U در اطراف مبل تان بچینید. برای مثال در دو طرف مبل دو صندلی با یک زاویه قرار دهید و میز را جلوی مبل قرار دهید، طوری که در دسترس باشد. سعی کنید شکلU ی متعادلی ایجاد کنید. اگر یک بازسازی ساختمان وسیله بزرگ را در یک طرف مبل قرار دهید تعادلش با صندلی کوچکی که در طرف دیگر قرار دارد یا با لبه میز بر هم می خورد.

ترکیبی از دکوراسیون و وسایلی که باعث می شوند خانه گرم و دنج به نظر برسد، برای فصل پاییز مناسب است. می توانید دکوراسیون خود را با الهام از فصل پاییز ایجاد کنید و از ابزارها و چیزهایی مانند مخروط های کاج و برگ های رنگارنگ که بازسازی ساختمان در طبیعت یافت می شوند، استفاده کنید. این دکوراسیون می تواند به فضای خسته کننده، شور و نشاط ببخشد.

وقتی وسایل زیادی در اتاق کار دارید، بی‌شک میز پتینه تحریر شما باید دارای تعداد کافی از کشوها و قفسه‌ها باشد. هنگام خرید میز، به سبک میز مورد نیازتان فکر کنید. میزهای Uشکل و Lشکل فضاهای زیادی در اختیارتان می‌گذارند، در حالی که میزهای قفسه‌دار، میزهای منشی، و میزهای کناری بسیار مناسب فضاهای کوچک هستند.

اتاق خواب یکی از فضاهای مهمی است که وجود رنگ در آن می تواند به آن زنده تر شدن و پویایی آن بازسازی ساختمان کمک کند. اما اضافه کردن رنگ به فضاهایی مانند اتاق خواب اصول و قواعدی دارد، لازم نیست که برای این که وسیله های داخل اتاق خواب را بازسازی ساختمان با هم ست و هماهنگ کنید و همه وسیله ها به یک رنگ در بیاورید. کافی است تا از اجزا و عناصر داخلی اتاق خواب تان برای این کار استفاده کنید.

روش قدیمی چینی ها، فنگ شویی، در شادتر ساختن و تعادل رنگ فضای خانه به ما کمک می کند. اتاق خواب در هر خانه اهمیت ویژه ای دارد، بسترگاهی که در آن استراحت می کنیم و انرژی دوباره می گیریم. در این مقاله، با رعایت نکات بازسازی ساختمان فنگ شویی رنگ دکور اتاق خواب انرژی را در فضای خانه پخش کنید.

از رنگ های مربوط به زمین استفاده کنید که نشان از قوت و ثبات است. عنصر قوی و هارمونیک زمین در خانه ثبات را ایجاد می کند و البته روابط خانوادگی را مستحکم تر. زمین عنصر شمال شرق، جنوب غرب بازسازی ساختمان و مرکز خانه است. این رنگ ها شامل زرد کم رنگ و بژ هستند.

آیا می‌خواهید فضای غذاخوری خود را جذاب‌تر و زیباتر کنید؟ راه حل این مسئله استفاده از پالت رنگی‌ای است که دارای رنگ زرد است. شاید به این دلیل که رنگ زرد یادآور سرخوشی، روزهای آفتابی، و فضاهای شاد است. این رنگ، رنگ گرم بازسازی ساختمان و خوش‌بینی است و بسیار مناسب فضایی است که دیگران گرد هم جمع شده‌اند تا غذا بخورند و با هم گفتگو کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com