بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و دکوراسیون پاییزی

بازسازی ساختمان یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن دکوراسیون پاییزی، استفاده از شمع های نقاشی ساختمان تزیینی است. برای یک ظاهر هنرمندانه، در شمعدان های بازسازی ساختمان مکعبی، شمع های مکعبی به رنگ های طلایی، قهوه ای شکلاتی، نارنجی به رنگ کدو تنبل و قرمز به رنگ برگ های پاییزی قرار دهید. شمعدان های چوبی با شمع های مخروطی به رنگ های پاییزی، به میز آشپزخانه ظاهری شیک می دهد. اگر مهارت دارید، بازسازی ساختمان کدو تنبل های سفید و نارنجی کوچک را خالی کنید و داخل آنها شمع قرار دهید.

میز تحریر فضای ارزشمندی است و درست است که قراردادن قاب عکس‌ها، لوازم تزئینی، و مجسمه‌ها در کنار لپ‌تاپ جلوه زیبایی ایجاد می‌کند، اما نگهداری از تمامی این وسایل نیاز به فضای وسیعی دارد. اگر چه کتابخانه ها قبل از هر چیز جایی برای نگهداری از کتاب‌ها هستند، بازسازی ساختمان اما فضای بسیار خوبی هم برای نمایش‌دادن وسایل تزئینی فراهم می‌کنند. از میز تحریر برای نگهداری از وسایلی که به آن‌ها نیاز دائمی دارید، مانند کامپیوتر، پرینتر، و چراغ مطالعه، استفاده کنید.

اگر می خواهید اتاق خواب های با طراوت داشته باشید باید حتما در آنها از عناصر تزیینی رنگی استفاده کنید، مثلا می توانید پارچه رو تختی و پرده های خود را از یک نوع و یک رنگ انتخاب کنید تا هم هماهنگی میان لوازم و سایل اتاق تان به وجود بیاید، بازسازی ساختمان هم اتاق خواب تان جانی دوباره بگیرد و طراوت و سرزندگی مهمان آن شود.

گستره رنگ سبز، رنگ های سبز تازه و روشن مانند رنگ‌های زرد متمایل به پتینه سبز تا رنگ‌های زرد غنی مانند رنگ طلایی را در برمی‌گیرد. رنگ زرد کم رنگ، رنگ خنثی بسیار خوبی است که با دیگر رنگ‌ها به خوبی ترکیب می‌شود. رنگ‌های زرد روشن بسیار بازسازی ساختمان به چشم می‌آیند و با رنگ‌های خنثی و ملایم به خوبی هماهنگ می‌شوند.

برای این‌که قدرت این رنگ را به شما نشان بدهیم، هشت اتاق غذاخوری را انتخاب کرده‌ایم که در آن‌ها از رنگ زرد استفاده شده است.

با نور خورشید از خواب بیدار می شوید! رنگ زرد به اتاق شما گرما و شادی می بخشد و کمک می کند تا روزتان را با نشاط هر چه بیشتر آغاز کنید. فرقی نمی کند کدام درجه از این رنگ را استفاده می کنید، رنگ زرد احساسات مثبت شما را بر می انگیزد. بازسازی ساختمان اگر مبلمان را به شیوه ای نامناسب در خانه بچینید، فضای خانه را کوچک تر خواهید کرد. طرح، رنگ و جنس مبلمان در این باره اهمیت ویژه ای دارد.

_ مبل و صندلی بزرگ، کوچکی اتاق را بیشتر نشان می دهد. صندلی های لوله ای و بدون دسته به شکل ظریفی با فضاهای کوچک جور درمی آید، البته بهتر است مبلمان چند کاره تهیه کنید تا در فضا صرفه جویی شود؛ برای مثال می توان دور یک بازسازی ساختمان میز ناهارخوری کوچک را به جای صندلی، مبل قرار داد تا فضای هال و غذاخوری را به هم متصل کرد. میزهای عسلی کوچک نیز برای مبلمان کوچک تان بسیار مناسب است.

اگرچه انتخاب‌هایی که از سوی کمپانی‌های مختلف در مورد رنگ سال می‌شود بیش‌تر برای استفاده در طراحی داخلی خانه است، اما انتخاب پنتون به معنی انتخاب گسترده‌تر از رنگ سال است. وقتی پنتون رنگ سال را انتخاب می‌کند نه تنها از آن بازسازی ساختمان در طراحی داخلی استفاده می‌شود، بلکه صنایع دیگر مانند طراحی گرافیک و مد و فشن از آن بهره می‌برند. پنتون رنگ عنابی (مارسالا: Marsala) را به عنوان رنگ سال 2015 انتخاب کرده است. از این رنگ، که به رنگ قرمز شرابی خاکی است، می‌توان به خوبی در طراحی داخلی خانه استفاده کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com