بازسازی ساختمان

پتینه سقف اتاق خواب

گاهی هم باید برای حضور رنگ در اتاق خواب از اجزای فضاهای داخلی مثل سقف ها کمک بگیرید. بازسازی ساختمان سقف اتاق خواب خود را با رنگی جذاب و گرم مثل نارنجی مایل به قرمز رنگ کنید تا شاهد تغییرات چشمگیر اتاق خواب خود باشید.  اگر احساس کردید که رنگ کردن سقف ها نمی تواند شما را به خواسته هایتان برساند، می توانید از یک عنصر تزیینی دیگر مثل شلف هایی همرنگ با سقف هم استفاده کنید.

با استفاده از رنگ زرد لطیف و گرم در سراسر اتاق پذیرایی، نور خورشید را وارد فضای خود کنید. این کار شیوه‌ای مناسب برای ایجاد لطافت در فضایی است که در آن سطوح خشن و زبر وجود دارد.

اگر می خواهید اتاق تان شیک و مجلل به نظر آید، یکی از دیوارها یا تمام آنها را به رنگ بازسازی ساختمان خاکستری اشباع شده کنید. شما پس از یک روز کاری خسته کننده می توانید در این اتاق به آرامش و ثبات برسید.

اگر به رنگ قرمز علاقه ای ندارید یا ترجیح می دهید رنگ ملایم تری برای دیوارهای اتاق تان انتخاب کنید، نارنجی انتخاب خوبی است. این رنگ به فضای اتاق تان گرما و طراوت می بخشد. به بیان ساده یک منبع انرژی واقعی است.

اگر می خواهید کف اتاق را خالی بگذارید، بهتر است مبلمان را در جهت های مختلف بازسازی ساختمان بچینید؛ مثلا می توانید هال خانه را با یک میز کوچک غذاخوری، مبل و صندلی در گوشه ای از اتاق پر کنید. در گوشه ای دیگر، رایانه، تلویزیون یا وسایل کاری خود را قرار دهید به علاوه قرار دادن میزی نیم دایره زیر یک پنجره، فضای صبحانه یا میز کاری شما را تشکیل خواهد داد.

_ می توانید از مبل هایی استفاده کنید که شکلی جالب ولی ساختاری ظریف دارند؛ مثلا مبل های گرد ولی ظریف، هم شیک هستند و هم نظم خاصی به خانه تان می دهند. همچنین مبلمانی تهیه کنید که رنگ روشن مثل قهوه ای مایل به زرد، سفید یا خاکی داشته باشند. رنگ های روشن تر، فضا را بیشتر و بزرگ تر نشان می دهد.

در عکس بالا نیز یک رنگ قهوه‌ای- قرمز را مشاهده می‌کنید- البته کمی نقاشی ساختمان رنگ نارنجی در خود دارد- که به نظر من به عنوان دیوار متفاوت جلوه‌ای زیبا و خاص به فضا داده است. از آن‌جایی که این رنگ بسیار تیره‌، و البته کمی چرک، است، باید در کنار آن بازسازی ساختمان از مقادیر زیادی رنگ سفید و نور طبیعی استفاده کرد تا گرفتگی و تیرگی این رنگ کم‌تر شود. این رنگ در فضای بالا دارای ظاهری غنی و پخته است.

یا می‌توانید از کنتراست رنگی پتینه در طراحی فضای خود استفاده کنید و رنگ عنابی را با چارچوب‌های سفید بازسازی ساختمان رنگ و وسایل چوبی ترکیب کنید. در اتاقی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، چنین ترکیبی باعث ایجاد فضایی ملایم و آرامش‌بخش شده است که در آن جزئیات چوبی به زیبایی می‌درخشند و به چشم می‌آیند.

اگر کلیت رنگ‌های اتاق نشیمن خانه شما به رنگ روشن باشد، آن‌گاه تعادل بصری میان رنگ‌های تیره و روشن از بین می‌رود. برای حل این مسئله بهتر است از مقادیر اندکی رنگ سیاه یا خاکستری تیره استفاده کنید. در این حالت فضای شما بازسازی ساختمان حجم پیدا می‌کند و تعادل بصری در آن ایجاد می‌شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com