بازسازی ساختمان

کنیتکس به روش های مختلف

هیجان عنصر لازم برای داشتن بازسازی ساختمان یک زندگی سالم است. اما این عنصر به روش های مختلف می تواند در زندگی ما بازسازی ساختمان حضور داشته باشد، یکی از این راه ها استفاده از رنگ هایی است که دیدنش باعث ایجاد هیجان می شود، مانند تنالیته رنگ های قرمز. رنگ قرمز یکی از رنگ هایی است که می تواند اتاق خواب شما را کاملا از این رو به آن رو کند، پس از آن غافل نشوید و همین حالا با استفاده از یک رو تختی قرمز و تعدادی کوسن به همین رنگ اتاق خواب تان را دست خوش تغییرات چشمگیر کنید.

این صندلی‌های غذاخوری رنگ زرد لیمویی زیبایی به این اتاق پذیرایی خنثی داده‌اند. این رنگ دیدنی در کنار رنگ‌های خاکستری روشن و رنگ‌های سفید به فضا جلوه‌ای فوق‌العاده مدرن داده است.

اتاق خواب یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های خانه است زیرا مکانی است که بازسازی ساختمان در آن به خواب می روید و باید آرامش داشته باشید. بنابراین دکوراسیون ، تزیینات و نور پردازی اتاق خواب، که بر روحیه شما تاثیر مستقیم دارد، بسیار حائز اهمیت است.

نور پردازی اتاق خواب یکی از عناصر مهم در دکوراسیون است و باید طوری طراحی شود که نه تنها موجب آرامش بلکه مطابق میل و شخصیت شما نیز باشد. به علاوه دو جنبه تزیینی و کاربردی بودن آن را نیز باید در نظر بگیرید زیرا شما هم در این مکان به بازسازی ساختمان خواب می روید و هم تلویزیون تماشا می کنید، آرایش می کنید یا حتی کتاب می خوانی

در فرهنگ چینی، قرمز به معنای خوشبختی و شادی، در هند به معنای ازدواج و در فرهنگ غربی نمادی از عشق و افسانه است. اگر می خواهید شخصی ترین فضای خانه تان، فضایی گرم و پر از عشق داشته باشد، این رنگ را به دیوارهای آن بیافزایید.

شاید شما اتاق های سفید را نپسندید اما سلیقه افراد از هم متفاوت است. بازسازی ساختمان برخی رنگ های گرم را دوست دارند در صورتی که برخی دیگر رنگ های سرد را ترجیح می دهند. اتاق های سفید نیز موجب تازگی و طراوت فضا می شوند. سفید متمایل به کرم احساس آرامش و وقار را در شما تقویت می کند.

سال گذشته رنگ Exclusive Plum- که رنگ انتخابی شرکت شروین- ویلیامز برای سال 2014 بود. سایه‌های رنگ صورتی گرم برای اکثر فضاهای داخلی بیش از حد چشم‌گیر است و خیلی جلب توجه می‌کند، بهتر است از این رنگ‌ها بیش‌تر در فضاهای گذر خانه یا فضاهایی که کم تر در آن ها وقت می‌گذرانید استفاده کنید.

رنگ سرخابی درخشان نیز بسیار مناسب فضای بیرونی خانه است. هم‌چنین اگر بازسازی ساختمان می‌خواهید از آن در فضای داخلی استفاده کنید بهتر از آن در مقادیر اندک مثلا در کوسن‌ها، بالش‌ها، ظروف، و غیره بهره ببرید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این قوانین و باورهای معروف در طراحی مانند این بازسازی ساختمان که رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شوند و یا ستون‌ها یا خطوط عمودی از نظر بصری باعث توهم مرتفع‌تر بودن سقف می‌شوند فاصله بگیرید و کمی از آن‌ها دوری کنید. رویکردهای مدرن و جدید طراحان داخلی و دکوراتورها در این زمینه بسیار خلاقانه‌تر است و ایده‌های متفاوت و جذاب‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در این مطلب ایده هایی برای طراحی فضاهای کوچک را با شما در میان می‌گذاریم و شما هم می‌توانید بر اساس نیازهایتان از این بازسازی ساختمان ایده‌ها در طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com