بازسازی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب نقاشی منزل

رنگ مایه‌های قرمز به رنگ‌هایی معروف هستند که احساسات ما را بر می‌انگیزند و اشتهای ما را بیش‌تر می‌کنند، بازسازی ساختمان به همین دلیل این رنگ‌ها انتخاب بسیار خوبی برای اتاق غذاخوری هستند. در اتاقی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، رنگ‌مایه‌های قرمز با رنگ زرد شاد اتاق مجاور هماهنگ شده‌اند. سقف سفید رنگ و دیواری که سه پنجره در آن تعبیه شده است نیروهایی هستند که به کمک دیوارهای زرد رنگ آمده‌اند و باعث شده‌اند تا فضا روشن، شاد، و سرزنده باقی بماند.

چه کسی گفته که رنگ خاکستری کسل‌کننده است؟ یک دیوار خاکستری را با اشیای تزئینی به همین رنگ پر کنید و در کنار آن از منسوجات و پارچه‌هایی هماهنگ بهره بگیرید. در این حالت اتاق نشیمن شما جزیره صلح و آرامش می‌شود و قطعا بازسازی ساختمان هیچ فضایی را به اندازه آن دوست نخواهید داشت.

رنگ ارغوانی جادویی
می‌توانید کوسن‌ها، روکش‌های مبلمان، و میز پذیرایی را به رنگ ارغوانی دربیاورید. این رنگ باعث ایجاد یک تنالیته رنگی متفاوت در اتاق نشیمن شده و باعث می‌شود تا حواس دیگران از کوچک بودن فضا پرت شود، زیرا این رنگ رازهای یک فضا را پنهان می‌کند بازسازی ساختمان و یک جادوی زنانه در خود دارد.

متاسفانه بعضی از اشتباهات در دکوراسیون های منازل به دلیل تکرار زیاد به اتفاقی بازسازی ساختمان عادی تبدیل شده است در حالی که اشتباه همیشه اشتباه است. اعمال بعضی تصمیمات در دکوراسیون منازل، باعث می شود که همه تلاش و زحمات خانم خانه بی اثر شود و اعضای خانواده و مهمانان از دکوراسیون خانه راضی نباشند. نشریه منزل به بعضی از این اشتباهات رایج و مهم اشاره کرده است بازسازی ساختمان که توجه به آن ها، ضروری به نظر می رسد.

همان طور که گفتیم حذف کلی قالیچه از دکوراسیون یک منزل، یک اشتباه بزرگ دکوراسیونی است، اما اشتباه بزرگ تر از آن، انتخاب و استفاده از قالیچه ای با اندازه نامناسب و بسیار کوچک است؛ برای مثال قالیچه ای که زیر میز غذاخوری قرار می گیرد بازسازی ساختمان باید به اندازه ای باشد که وقتی صندلی ها عقب کشیده می شود، حتما دو پایه جلویی صندلی همچنان روی قالیچه قرار بگیرد و پای افراد زمانی که دور میز نشسته اند، روی قالیچه باشد.

این ملات در مقابل حرارت عایق بسیار خوبی بود و از نظر دوام اگر اصولی تهیه می‌شد، سال‌ها مقاومت می‌کرد. همچنین در صورتی که ضخامت ملات کاهگل 20 تا 30 سانتیمتر می‌شد، عایق رطوبتی خوبی محسوب می‌شد. تنها ضعف کاهگل فرسایش براثر بارش باران و باد بود که با چسب‌های آب پایه جدید آکریلیکی این مشکل برطرف شده است. درواقع کاهرنگ یا کاهگل پلیمری آب بند از مصالح جدید بازسازی ساختمان است که مشکلات کاهگل را از بین برده است.

برای تزئین اتاق خواب کودکان می توان خلاقیت های بسیاری را پیاده کرد و اتاق خواب کودکان را با دنیای نا محدود و رنگارنگ کودکان هماهنگ کرد. پس چیدانه را همراهی کنید تا به شما بگوید در این روزهای پر هیاهو نزدیک به عید ، بازسازی ساختمان به چه چیزهایی برای تغییر دکوراسیون داخلی اتاق کودکتان احتیاج دارید.

برای جان بخشیدن به اتاق کودک تان از رو تختی هایی مدیریت پیمان با رنگ های شاد و طرح های شلوغ استفاده کنید و برای دیوار ها نیز از تابلو های پر نقش و نگار استفاده کنید برای اتاق کودک بهتر است برای دیوار ها از رنگ های روشن و مخصوصا بازسازی ساختمان سفید استفاده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com