بازسازی ساختمان

انتخاب وسایل نقاشی منزل

بعضی افراد در هنگام انتخاب وسایل منزل فقط به زیبایی آن توجه می کنند و اصلا به این نکته بازسازی ساختمان که وسیله نقاشی ساختمان انتخابی آن ها شاید زیبا باشد، اما برای استفاده روزمره مناسب نباشد، توجهی ندارند؛ برای مثال در اتاق نشیمن علاوه بر زیبایی مبلمان، باید به راحتی آن ها هم دقت داشت؛ زیرا یک مبل سفت هرگز مناسب یک گفت و گوی طولانی نخواهد بود و باعث احساس ناراحت کننده ای در بین اعضای خانواده و مهمان ها خواهد شد.

از تاثیر کف پوش ها بر روحیه کودک تان غافل نشوید. وجود کفپوش های رنگی بازسازی ساختمان باعث می شود اتاق برای کودک جذاب تر باشد و بخواهد که زمان بیشتری را در اتاق خود سپری کند. می توانید کف پوش ها را خودتان با سلیقه خود رنگ امیزی کنید. بهتر است برای این کار نظر کودک تان را هم بپرسید و از او بخواهید در این کار با شما همکاری کند. مطمئن باشید با این کار او بیش از پیش از اتاق خود لذت خواهد برد.

ایجاد نورپردازی ایده آل و مناسب در سقف منازل مسکونی بستگی زیادی به طرح کناف و اجرای مناسب آن دارد. به یاد داشته باشید نورپردازی صحیح می تواند به کناف سقف اجرا شده جلوه زیباتری بدهد.

امیدواریم با مشاهده نمونه های اجرا شده کناف سقف ایرانی ایده های برای اجرای هر چه بهتر کناف در مناطق مسکونی و واحد های تجاری بیابید. ما در ادامه این مطلب عکس هایی از مدل های جدید و متنوع کناف سقف را برای الگوبرداری بازسازی ساختمان پتینه شما قرار داده ایم.

سبز متمایل به طوسی، سبز زیتونی، سبز متمایل به زرد، سبز یشمی و بسیاری دیگر در کنار هزاران سایه مختلف این رنگِ زیبا نشان‌دهنده گستره بی‌مرز این رنگ هستند و بی‌دلیل نیست که رنگ سبز بعد از رنگ آبی به عنوان محبوب‌ترین رنگ دنیا شناخته می‌شود. مدیر اجرایی موسسه رنگ پانتون می‌گوید که «رنگ سبز فراوان‌ترین رنگ در طبیعت است و چشم انسان از هر رنگ دیگری در بین طیف‌های رنگی، بیش‌تر رنگ سبز را در طبیعت می‌بیند.» این مسئله باعث می‌شود که کار کردن با رنگ سبز در خانه دشوار شود، چرا که چشم ما به این رنگ در طبیعت عادت بازسازی ساختمان کرده و در نتیجه انتخاب بین طیف‌های مختلف رنگ سبز کار سختی می‌شود.

یکی از این روانشناسان گفته است: «من به طرز عجیبی عاشق رنگ سبز هستم. رنگی که در انسان‌ها همیشه نشانه‌ای از فطرت هنرمندانه دارد و در ملل مختلف نشانه‌ای از آسان‌گیری است، آسان‌گیری که ممکن است گاهی تبدیل به سقوط اخلاق شود.»

اگر مطالعه تفریح اصلی شماست، یک اتاق سبزرنگ می‌تواند فضای بسیاری بازسازی ساختمان خوبی برای این کار باشد. به عکس بالا توجه کنید و ببینید که چقدر این کتابخانه سبز رنگ با کاناپه‌ای که به رنگ سبز متمایل به طوسی است، ترکیب زیبایی ایجاد کرده است.

در دوربین‌های مکان‌یاب مخصوص شب از رنگ سبز استفاده می‌شود و این موضوع بازسازی ساختمان دلیل بسیار خوبی دارد: رنگ سبز رنگی است که چشم انسان بسیار به آن حساس است.

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، از رنگ سبز در طراحی داخلی بازسازی ساختمان این خانه استفاده شده تا همچون پلی باشد بین فضای بیرون خانه و فضای درون. فضا سبز بیرون پنجره ترکیب پیوند خوبی با رنگ‌های سبز موجود در اتاق ایجاد کرده‌اند و باعث به وجود آمدن یک ارتباط بصری موثر بین درون و بیرون خانه شده‌اند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com