بازسازی ساختمان

خلاقیت و تغییرات در اتاق

همیشه لازم نیست برای ایجاد تغییرات به سراغ وسایل بزرگ اتاق بروید. خلاقیت خود را می توانید نقاشی ساختمان در بازسازی ساختمان وسایل کوچک اتاق نیز پیاده کنید.جعبه های دستمال کاغذی بهترین گزینه برای این کار هستند.آن ها را به دست کودک تان بسپارید و از آن ها بخواهید که هر جور که دوست دارند جعبه های دستمال کاغذی اتاق خود را تزئین کنند. وقتی از کودکانتان برای تزئین اتاق خودشان کمک می گیرید حس استقلال بیشتری را به آن ها منتقل می کنید.

مقابل درب جلوی خانه یک وسیله تزئینی از جنس حصیر درست کنید. به این ترتیب بازسازی ساختمان که پانزده قطعه 61 سانتی متری از تخته های فیبر را برش زده و در کنار هم قرار دهید و سپس به صورت هماهنگی نوارهای  پارچه ای را به یک اندازه برش زده و روی تمامی آنها بچسبانید. می توانید از نوارهای رنگی روشن و تیره استفاده کنید. در آخر به کمک اسپری چسب تمام این قطعات آماده شده را به هم  متصل کرده و در نهایت یک تخته درست کنید و آن را جلوی درب ورودی قرار دهید.

متخصص می‌گوید: «رنگ سبز چشم انسان را به‌گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌‌دهد که بازسازی ساختمان او بدون آن‌که متوجه شود آرام می‌شود. رنگ سبز در مرکز چرخه رنگ قرار گرفته و به همین دلیل رنگ توازن و تعادل است. اگر به جهان پیرامون خود توجه کنیم و در طبیعت نگاه کنیم، متوجه حضور فراوان رنگ سبز می‌شویم و این خود نشانه‌ای بر اهمیت این رنگ است.»

این که رنگ سبز تداعی کننده رشد و تازگی است و قدرت آن در ایجاد خلاقیت، بازسازی ساختمان این رنگ را بسیار مناسب فضای آشپزخانه می‌کند؛ فضایی که قرار است در آن وعده‌های غذایی خوشمزه و جذاب پخته شود.

شاید شما خلاقانه و فراتر از چارچوب های ذهنی تان فکر نمی کنید. قبل از خرید هر چیز از خود بپرسید آیا می توانم شبیه این وسیله را خودم به طور خلاقانه، خاص تر و متفاوت بسازم؟ دقایقی را به فکر و نگاه کردن از دریچه ای دیگر اختصاص دهید. نباید بازسازی ساختمان اولین و ساده ترین فکری را که به ذهن تان خطور می کند دنبال کنید. بدین ترتیب به خلاقیت تان اجازه خودنمایی می دهید.

رنگ خردلی یکی از رنگ هایی است که به ندرت در طراحی دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان به کار گرفته می شود. این رنگ از قدرت جذب بالایی برخوردار است و می تواند در فضاهایی با رنگ غالب کرم مورد استفاده قرار بگیرد. برای مبل های خردلی رنگ تان می توانید از کوسن هایی با رنگ زرد و نارنجی استفاده کنید.

رنگ آبی فیروزه ای یکی از رنگ هایی است که در عین پرانرژی بودن آرامش خاصی را نیز به فضا القا می کند. برای اتاق نشیمن تان می توانید، مبل های مدرن با رنگ آبی فیروزه ای انتخاب کنید و با گذاشتن چند عدد کوسن با رنگ نارنجی کیفیت بازسازی ساختمان فضا را بالاتر ببرید و از داشتن چنین اتاق نشیمنی لذت برید.

اتاق بدون وسایل مانند صفحه کاغذ یا بوم سفیدی است که هم می‌توان در آن منظره خوبی پدید آورد و هم یک منظره نه چندان زیبا؛ بخصوص هنگامی که روش‌های مختلفی برای پر کردن اتاق با مبلمان وجود دارد! نکته بسیار مهم این است که بدانید باید چیدن مبل‌ها را از کدام قسمت اتاق و چگونه شروع کنید. در این مطلب برخی از قوانین پایه برای چیدمان مبل، در 7 نکته خلاصه شده است که می تواند بازسازی ساختمان پتینه کمک خوبی برای بهسازی دکور منزل یا محل کارتان باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com