بازسازی ساختمان

طراحی و نقاشی منزل

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

درباره طراحی منزل یکی از بهترین تمجیداتی که می توان شنید، این است که میهمان به محض مدیریت پیمان ورود به بازسازی ساختمان منزل تان به شما بگوید «کاملا مشخص است که این خانه شماست». این عبارت به این معناست که شما در طراحی خانه به حس و سلیقه شخصی خود رجوع کرده و خانه ای ساخته اید که کاملا با روحیات تان سازگار است. چنین خانه ای نه تنها منحصر به فرد است بلکه تاثیر روانی مثبتی بر شما می گذارد و حسی از قدرت در شما بروز می کند که نشان می دهد سعی نمی کنید شبیه شخص دیگری باشید.

اگر فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی شما سفید است، مبلمان نارنجی رنگ بهترین انتخاب برای اتاق شما. رنگ نارنجی با تاثیر گذاری بالای خود می تواند نقطه عطف اتاق شما باشد. این رنگ می تواند با پرده و کوسن هایی که خطوطی از رنگ های قرمز و آبی و بنفش دارند ترکیب شده و گرمای خاصی را به اتاق شما ببخشند.

استفاده از رنگ قرمز در فضا ی داخلی منزل به آن هیجان و انرژی خاصی می بخشد. اگر بازسازی ساختمان می خواهید از کسالت فضای داخلی منزل خود بکاهید بهتر است به مبلمانی با رنگ قرمز فکر کنید. وجود رنگ قرمز در اتاق نشیمن به آن گرمای دل نشینی می بخشد.

اگر می خواهید فضای صمیمانه تر و دوستانه تری را تجربه کنید می توانید از رنگ زرد در مبلمان داخلی اتاق تان بهره ببرید. رنگ زرد حس راحتی بیشتری به فضا می دهد و در عین حال فضایی شاد را برای شما رقم می زند.

نقطه کانونی و مهم اتاق را شناسایی کنید. این نقطه می تواند شومینه، یک منظره، تلویزیون و… باشد، بازسازی ساختمان سپس بر طبق آن مبلمان چیده شود. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در اتاق تلویزیون تماشا کنید، فاصله مناسب بین دستگاه و جای نشستن بازسازی ساختمان باید سه برابر سایز صفحه نمایش باشد. به طور مثال، اگر تلویزیون شما 40 اینچی است باید 120اینچ (حدود 3 متر) فاصله تلویزیون تا محل نشستن شما باشد.

اندازه مبلمان در سراسر اتاق باید متفاوت باشد. با قرار دادن یک مبل بزرگ یا بلند بازسازی ساختمان در یک طرف و قرار دادن یک مبل با قد و اندازه مشابه در طرف دیگر فضا را برای چیدمان مبل های دیگر مهیا کنید. البته می توانید از یک اثر هنری برای نمایش این توازن در سمت دیگر اتاق نیز استفاده کنید و تاحد امکان از قرار دادن دو مبل هم اندازه در کنار یکدیگر خودداری کنید.

در این مطلب نمونه‌هایی از اتاق‌هایی را به شما نشان می‌دهیم که در آن بازسازی ساختمان از رنگ‌های مختلف، از رنگ‌های خنثی سرد و گرم گرفته تا رنگ‌های اشباع‌شده، در طراحی پاییزی فضا استفاده شده است.

در اینجا با کدو تنبل یک گلدان سنگی درست کرده ایم .به این ترتیب که یک کدو تنبل را تهیه کرده و آن را به رنگ نقره ای کدر در می آوریم و سپس سر کدو مقداری خزه های سبز قرار دهید تا به یک گلدان شباهت بیشتری پیدا کند .سپس داخل آن را پر کنید از شاخه هایی از گل های سیاه رنگ مصنوعی و یا حروف انگلیسی که کاغذی باشند. در نهایت این گلدان را روی یک میز شیشه ای قرار دهید و دورتادور آن بازسازی ساختمان را پر از شمع کرده و به این ترتیب یک دکور بسیار زیبا درست کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com