بازسازی ساختمان

رنگ های خنثی و گرم

استفاده از رنگ‌های طلایی، برنزی، و مسی راه بسیار خوبی برای ارتقای یک ظاهر پتینه خنثی و گرم است. چراغ‌ها، نقاشی ساختمان سرامیک‌ها، قاب‌ها، ظروف مسطح، و قاشق‌ها و چنگال‌ها وسایل بسیار خوبی برای اضافه کردن رنگ‌های متالیک براق به آشپزخانه بازسازی ساختمان  هستند.

محیط های اداری و فضای کاری از تجهیزات متفاوتی استفاده میکنند تا بتوانند بخشی از کار روزانه خود را از طریق این وسایل و تجهیزات انجام دهند. برخی از افراد هم بخشی از کار و فعالیت خود را در منزل انجام میدهند و یا اینکه یک اتاقی را در منزل به انجام کارهای اداری خود اختصاص میدهند. البته کار کردن در منزل متفاوت با کار در محیط کاری است. فضای اداری و کاری هم مثل فضای منزل نیاز به طراحی و دیزاین بازسازی ساختمان  دارد با توجه به اینکه ساعاتی از روز را در محیط کار به فعالیت میپردازیم بنابراین طراحی زیبا و حرفه ای میتواند در روحیه ی کارمندان تاثیر گذار باشد.

از اتاق کوچکتر شروع کنید. اگر تعداد اتاق‌هایی که باید آن‌ها رنگ کنید زیاد است بازسازی ساختمان و شما را گیج کرده است از کوچک‌ترین اتاق آغاز کنید.

رنگ مورد نظر خود را براساس سطحی در اتاق یا تکه‌ای پارچه انتخاب کنید و کار را شروع کنید.
وقتی این کار به پایان رسید اعتماد به نفس بیش‌تری پیدا می‌کنید و می‌توانید بازسازی ساختمان کارهای بعدی را بهتر انجام دهید.

کار کردن با بودجه کم اغلب نیازمند اولویت بندی است. هر گاه با منابع محدودی کار می کنید باید زمانی از پول خود استفاده کنید که برایتان بهترین فایده را داشته باشد. این کار در طراحی داخلی بدین معنا است که مبلغ زیادی از بودجه خود را به خرید  بازسازی ساختمان مبلمان باکیفیت اختصاص دهید.

می توان گفت سرمایه گذاری برای خرید مبلمان کار عاقلانه ای ست زیرا خریدی بازسازی ساختمان است که می تواند سالها برایتان قابل استفاده باشد. برخلاف رنگ دیوار و وسایلی که پس از مدتی جلا و زیبایی خود را از دست می دهند، مبلمان می تواند چندین دهه صحیح و سالم باقی بماند.

در طراحی مدرن دکوراسیون، لوسترهای استوانه‌ای پارچه‌ای زیاد دیده می‌شود. لوسترهای ساده‌ای که با طراحی‌های مینی‌مال مدرن هماهنگی و همنشینی خوبی دارند. چنین لوسترهایی برای فضاهای سفید و مشکی با طراحی مدرن انتخاب خوبی هستند. طراحان توصیه می‌کنند از این لوسترها به‌خصوص برای اتاق غذاخوری و نورپردازی بالای میز غذاخوری استفاده کنید.

اگر می‌خواهید مبلمان را که بخش اصلی دکوراسیون محسوب می‌شود، به رنگ سفید و مشکی انتخاب کنید   سراغ پارچه‌های ترکیبی نروید بلکه مبل را از پارچه مشکی ساده و میز را به رنگ سفید ساده یا برعکس انتخاب کنید. ترکیب دو رنگ مختلف میز و صندلی، پیشنهاد طراحان امروزی برای فراهم کردن فضایی مدرن و متفاوت از پارچه‌های نقشدار قدیمی است.

این بنفش تیره و کثیف، بسیار سرزنده و شاداب است و پتانسیل‌های زیادی بازسازی ساختمان در خود دارد.
آیا یکی از طرفداران رنگ‌های خنثی هستید و رنگ‌های موجود در خانواده بنفش جزء رنگ‌های مورد علاقه شما هستند؟ تعریف این رنگ بسیار دشوار است و بر اساس نور و زمان روز تغییر می‌کند. می‌توان بر اساس زمان روز به این رنگ نام‌های بازسازی ساختمان خاکستری، آبی، و یا بنفش تیره و یا ترکیبی از این‌ها داد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com