بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل با وسایل

اگر می خواهید مبلمان باکیفیتی بخرید به صرفه تر آن است وسایلی را خریداری نمایید که رنگ نما هنوز رنگ آمیزی بازسازی ساختمان  و پرداخت نهایی نشده اند و جالب اینکه این وسایل با آنکه برایتان ارزانتر تمام می شود معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود؛ زیرا ایرادهای آن در پس رنگ و جلا پنهان نمی شود.

توصیه می شود پیش از خریداری مبلمان رنگ نشده، از سازنده این وسایل سوالات کافی را بپرسید. ببینید چه رنگ و یا تنالیته ای را پیشنهاد می کنند و بهتر آن است تکه اضافه ای از آن چوب بگیرید که رنگ مورد نظر را بر آن تست نمایید.

رنگ مشکی در هر حوزه‌ای مانند طراحی لباس، رنگی پرکاربرد و فراگیر است ولی برای طراحی فضاها و دکوراسیون محیط چندان استفاده نمی‌شود چون رنگ مشکی، حس رعب و وحشت دوچندانی در محیط ایجاد می‌کند؛ مگر اینکه با رنگ متضاد دیگری مثل سفید در کنار هم قرار بگیرند. ترکیب سفید و مشکی، می‌تواند خانه‌ای رؤیایی برای شما فراهم کند چون سفید نشانی از معصومیت است و مشکی همیشه نشانه بازسازی ساختمان قدرت بوده است و جلوه‌ای از شکوه و جلال به محیط خانه شما می‌بخشد. برای استفاده از ترکیب سفید و مشکی، ایده‌ها و پیشنهاد‌های جذابی داریم.

برای داشتن پرده‌هایی با ترکیب دو رنگ سفید و مشکی، چند گزینه پیش روی  بازسازی ساختمان شماست؛ گزینه اول دو لایه پرده، ترکیب تور و پارچه است که بهتر است پارچه تور سفید و پارچه دوم از جنسی کلفت‌تر مثل مخمل، ساتن و … باشد. این مدل پرده برای انواع بازسازی ساختمان دکوراسیون مدرن یا کلاسیک مناسب است. گزینه دوم استفاده از پارچه‌های دو رنگ سفید و مشکی است. این نوع پرده برای فضاهای اسپرت مناسب‌ترند. دقت کنید پرده‌های سراسری مشکی برای اتاق‌های بزرگ و دیوارهای بلند مناسب هستند وگرنه باعث کوچک نشان دادن محیط می‌شوند.

در این‌جا نیز نمونه خوبی از پارچه‌های بنفش‌خاکستری را می‌بینید. این رنگ بستر بازسازی ساختمان مناسبی ایجاد می‌کند تا در کنار آن بتوان از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کرد. مثلا به اتاق خواب عکس بالا می‌توان به راحتی رنگ‌های سبز، طلایی، صورتی، و یا قرمز اضافه کرد.

از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و بازسازی ساختمان پاش خانه هم نیز کمک می کند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیون خانه کمک می کند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.

برای شاد‌تر شدن فضا تا می‌توانید سراغ خطوط گرد (منحنی) بروید و آیتم‌های زاویه دار را فراموش کنید. مثلا به انتخاب مبلمانی فکر کنید که فرم‌های منحنی با حاشیه و زوار گرد دارند. در مورد انتخاب میز، پیش دستی، صندلی‌ها و… همین فرمول بازسازی ساختمان را در نظر بگیرید. به طور کلی انتخاب لبه‌های گرد و منحنی کمک می‌کند تا فضای خانه شما شاد و دلنشین به نظر بیاید!

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com