بازسازی ساختمان

خلاقیت در دکوراسیون و نقاشی ساختمان

چه کسی گفته است حلقه گل روی در باید گرد باشد و اصلا چرا باید همیشه  مدیریت پیمان گل باشد؟ کمی خلاقیت به خرج دهید و به جای دایره، طرح مستطیل انتخاب کنید و به جای گل از انواع بادام و فندق استفاده کنید. فقط برای دوام و جذابیت بیشتر، پس از چسباندن آجیل روی قاب، روی بازسازی ساختمان آنها اسپری براق کننده بزنید و با یک روبان قهوه ای پهن آن را از در آویزان کنید.

وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود بنابراین باید به دیزاین محیط کاری به اندازه ی دیزاین منزل توجه کنیم. برای طراحی یک فضای خوب کاری حتما استفاده از وسایل گران قیمت لازمه ی زیبایی محیط نخواهد بود بلکه بیش از همه باید طوری فضای کاری را طراحی کنید که هم در کارمندان و هم در مشتریان حس خوبی بازسازی ساختمان ایجاد کند. بنابراین چند راهکار ساده و خوب میتواند به طراحی یک محیط کاری کمک کند.

کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. بسیاری از طراحان، دکوراتورها، و متخصصان رنگ مشاورین بسیار خوبی در زمینه رنگ هستند و می‌توانند کار شما را بسیار راحت کنند. فقط کافی است با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

اینکه خود، بتوانید مبلمان را رنگ آمیزی نمایید در ظاهر آسان است اما گاهی اجرای آن امکانپذیر نیست. بازسازی ساختمان ممکن است در آپارتمان کوچکتان فضای کافی برای اینکار، و یا بخاطر مشغله زیاد، وقت و حوصله نداشته باشید. در هر صورت اگر بودجه شما محدود است و مجبور هستید مبلمان آماده بخرید به شما توصیه می کنیم زیاد سختگیری بخرج ندهید و وسایل دست دوم بخرید. به سمساری و حراجی های مختلف (بخصوص هنگام تحویل جنس های جدید) سر بزنید و به دوستان و آشنایان بسپارید شما را در جریان فروش مبلمان شان قرار دهند. در خرید وسایل دست دوم، کیفیت اهمیت بیشتری نسبت به مدل دارد؛ بخصوص در سالم بودن اسکلت اصلی مبلمان. زیرا شما می توانید روکش مبل را عوض کنید و یا قاب رنگ پریده آینه را مجددا رنگ یا روکش بازسازی ساختمان کنید و یا پارچه آباژور را عوض کنید تا با بقیه وسایلتان هماهنگ شود.

اگر می‌خواهید کف خانه خودتان را از یک رنگ واحد به ترکیب دو رنگ تغییر دهید، بی‌شک رنگ نما یکی از بهترین انتخاب‌ها، سفید و مشکی است. طراحان چنین ترکیبی را به شکل شطرنجی، راه راه یا … برای محیط‌هایی مثل آشپزخانه، حمام و دستشویی توصیه می‌کنند که به‌راحتی توسط دو رنگ کاشی سفید و مشکی قابل اجراست. برای اینکه محیط شما کوچک و دلگیر نشود، در فضایی با کف سفید و مشکی از بازسازی ساختمان وسایل سفید استفاده کنید.

کاربرد رنگ بنفش در دکوراسیون را با هم تمرین می کنیم، اما نه هر بنفشی بلکه رنگ بنفش متمایل به خاکستری. بنفش‌خاکستری بیش‌تر به سمت آبی تمایل دارد و مقدار قابل توجهی سیاه در آن وجود دارد که آن را تیره‌تر، خاکستری‌تر، و ملایم‌تر بازسازی ساختمان می‌سازد.بنفش‌خاکستری زیبا و تماشایی است. درادامه فضاهای مختلفی را به شما نشان می‌دهیم که در آن‌ها از رنگ بنفش‌خاکستری استفاده شده است.

در حالی که فضای قبلی کاملا مدرن بود، اما این فضا (عکس بالا) به ما نشان  بازسازی ساختمان می‌دهد که چگونه همان رنگ بنفش در یک فضای کاملا سنتی به چشم می‌آید. در این فضا این رنگ ترکیب بسیار زیبایی با قهوه‌ای ایجاد کرده است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com