بازسازی ساختمان

ساخت و بازسازی ساختمان قدیمی

برای ساخت این اثر هنری بسیار زیبا و نمایش پاییز پتینه در یک نگاه به شیشه و کاسه ای زیبا نیاز دارید. یک کاسه مثلا قدیمی بردارید. نقاشی ساختمان خاک بریزید. روی آن خزه بگذارید.  یک شاخه کوچک از درخت را بچینید و با ظرافت در خاک فرو کنید. در کنار آن نیز یک کدوی کوچک به رنگ برگ های بازسازی ساختمان درخت بگذارید و آنها را داخل یک شیشه زیبا، شیشه مربا یا … قرار دهید. به همین سادگی می توان بخشی از عظمت خدا را به تصویر کشید.

دلیلی ندارد از رنگ‌های مختلف استفاده کنید. این اجازه را به خودتان بدهید که فقط از یک رنگ مانند رنگ سفید استفاده کنید. رنگ سفید سرزنده و کلاسیک است و کار کردن با آن راحت است و در ضمن با هر چیزی هماهنگ می‌شود. اگر برای مدت زیادی است که در انتخاب رنگ دخالتی نمی‌کرده‌اید اکنون زمان آن فرارسیده است.ابتدا طراحی دلخواهتان را پیدا کنید. از تصاویر مجله ها و اینترنت استفاده کنید تا متوجه شوید چه بازسازی ساختمان سبکی به طراحی مورد نظر شما نزدیک تر است.

سپس این طرح کلی را به اجزای کوچکتری (مثل کفپوش، مبلمان، رنگ، لوازم و تزیینات) تقسیم کنید. برای آنکه ذهنیتی نسبت به قیمت ها پیدا کنید سری به فروشگاه ها بزنید. زمانیکه حدود قیمت را دریافتید نگاهی به بودجه تان بیاندازید. در مورد بودجه ای که برای خرید در دست دارید با خودتان روراست باشید. اگر فکر می کنید این هزینه از آنچه در نظر داشته اید بیشتر است مبلغی را در نظر بگیرید که هر هفته/ماه کنار بازسازی ساختمان بگذارید تا به مبلغ مورد نیاز خود نزدیک شوید. این کار ممکن است نسبت به خرید نقدی، زمان بیشتری از شما بگیرد، اما برای اینکار بعدا از خودتان بازسازی ساختمان تشکر خواهیدکرد.

اتاق خواب شما به هر رنگی باشد، می‌توانید با یک سرویس خواب سفید و مشکی تنوعی در آن ایجاد کنید. طراحان با توجه به موضوعات روانشناسی به شما پیشنهاد می‌کنند، سراغ سرویس‌های خوابی بروید که رنگ سفید در آنها غالب است چون خوابیدن در ملحفه‌های سیاه، انتخاب خوبی برای تجربه یک خواب راحت و آسوده نیست.

اگر به بنفش‌خاکستری علاقه دارید اما نمی‌خواهید از آن در دیوارهای اتاق خواب بازسازی ساختمان خود استفاده کنید، سعی کنید در تخت‌خواب آن را به کار گیرید. بنفش روشن استرس را کاهش می‌دهد و به همین دلیل انتخاب خوبی برای روتختی است.

بسیاری از خانواده های ایرانی فقط زمانی که مهمان دارند از میز ناهار خوری استفاده می کنند و به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری کمتر اهمیت می دهند. فراموش نکنید حتی اگر از این میز استفاده نمی شود هم می توانید به کمک آن خانه خود را زیباتر کنید. شاید یک رومیزی نه چندان بزرگ که تمام سطح میز را نپوشاند به همراه 2 عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد که بتواند فضای بازسازی ساختمان زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

قاعده انتخاب رنگ‌های گرم و فرم‌های منحنی در مورد کاغذ دیواری هم جواب می‌دهد. برای رسیدن به حس شادی دست کم برای یکی از دیوار‌هایتان به فکر انتخاب کاغذ دیواری با رنگ گرم و فرم‌های منحنی باشید. نکته مهم هم این است که شما بازسازی ساختمان فقط مجازید این ایده را در دیواری خرج کنید که به قدر کفایت ساده و خلوت است. یادتان باشد دیواری که قرار است پشت تلویزیون قرار بگیرد اصلا انتخاب خوبی برای این هدف نیست!

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com