بازسازی ساختمان

رنگ بنفش خاکستری ساختمان

اگر به رنگ بنفش‌خاکستری علاقه دارید اما از استفاده رنگ نما زیاد از آن نگران هستید مقدار کمی از آن را بازسازی ساختمان در فضا به کار گیرید. فقط به یاد داشته باشید که اگر این رنگ تنها رنگ قدرتمند اتاق باشد چشم فقط به آن توجه خواهد کرد. پس این رنگ را در جایی قرار دهید که می‌خواهید توجه‌ها به آن‌جا جلب شود.

آپارتمانی که در این مطلب برایتان انتخاب کرده ایم،پتینه  جزو واحدهای محبوب ماست. طراحی بسیار شیک و مینیمال که آدم از دیدن آن حالش خوب می شود. همه وسایل و رنگ ها به زیبایی با یکدیگر جفت شده و زیباترین و لوکس ترین وسایل برای تزئین بازسازی ساختمان خریداری شده اند. البته برای داشتن چنین آپارتمانی باید یک حساب بانکی بزرگ هم داشته باشید تا بتوانید با فراغ‌بال و آسودگی خیال، هر چه لازم است را به صورت کاملا گزینشی انتخاب و خریداری کنید.

7. همه موارد ذکر شده در گزینه های بالادر این راهروی کوچک و زیبا هم اعمال شده اند. سقف و دیوارهای چوبی هستند. کفپوش سنگ هایی روشن هستند و وسایل و مبلمان از جنس چوب انتهاب شده اند. گلدان بزرگ و زیبایی که در مقابل آینه کار گذاشته شده است،نقاشی ساختمان  به زنده بودن و طراوت فضا نیز کمک بسیاری کرده است. همان نورپردازی های دیواری و سقفی در این فضا نیز وجود دارد که باعث روشن بودن بازسازی ساختمان  آن می شود.

میزهای آشپزخانه، کوچک یا بزرگ، بیشتر به کابینت هایی شباهت دارد که وسایل اضافی را روی آنها قرار میدهیم و با همین کار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می زنیم. برای جلوگیری از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار کوچکی استفاده شود. برای مثال نمکدان های تزیینی و یا ظروف مخصوص دستمال بازسازی ساختمان  سفره می تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

با همه تاکید روی رنگ‌های گرم و تند و تیز یادتان باشد جایی هم برای رنگ سفید در نظر بگیرید. رنگ سفید با همه آرامشی که در خودش دارد ترکیبی است از انواع رنگ‌هایی که وجود دارند اما به چشم نمی‌آیند! بنابراین سفید می‌تواند به تنهایی انرژی پنهان در همه این رنگ‌ها را منعکس کند. اگر مبلمان شما رنگی و طرح دار است حتما به کوسن‌های سفید برای چیدمان فکر کنید تا آرامش و نشاط را با بازسازی ساختمان هم داشته باشید.***

بهار فصل رنگ شکوفه هاست و زیباترین سبک برای دکوراسون خانه شما رنگ و سبکی هماهنگ با فصل می باشد.در تصاویر ی که برای شما انتخاب کردیم سعی شده تا ایده های شکیلی برای وارد کردن رنگ صورتی و دیگر رنگ های هم  بازسازی ساختمان خانواده اش به شما کاربر عزیز ارائه کنیم.

بسیاری از کفپوش‌ها مناسب فصل سرد زمستان است و تنها در این فصل کاربرد دارد. با جمع آوری بسیاری از فرش‌ها و قالیچه‌ها می‌توانید فضای مناسبی را به وجود آورید.


با آغاز فصل گرما و تجدید نظر درباره کفپوش‌ها، می‌توانید دمای متعادلی را برای هوای اتاق فراهم کنید. چرا که بسیاری از کفپوش‌ها تنها در فصل سرد مورد نیاز است و در فصول گرم استفاده نمی‌شود. با افزایش دما می‌توانید بسیاری از کفپوش‌ها بازسازی ساختمان را جمع آوری کنید و به جای آنها از کفپوش‌های نازک که به رنگ روشن است، استفاده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com